Burg. Huydecoperweg 8
3615AD Westbroek

Christine beoordeelde op 2018-12-05

Prachtige houten sleutelhanger besteld. Prettig email contact met de maakster.

Marian Oostveen beoordeelde op 2018-01-03

Prachtige pen en vulpotlood die heerlijk schrijven! Zal ze met plezier gebruiken.

Bob Koning beoordeelde op 2017-12-28

Mijn houten balpen van VerdraaidMooi ligt lekker in de hand en glijdt bij het schrijven over het papier. De letters zijn haarscherp, ondanks mijn 'luie' handschrift. De balpen is vakkundig uit het hout gedraaid, dat zie je gewoon. Heerlijke, soepele pen.
Bob Koning, Ede.

Annemarie van Hout beoordeelde op 2017-12-20

Mijn bestelling werd precies zoals afgesproken geleverd. Bovendien was het product met veel zorg verpakt.

Johannes Sijmonsma beoordeelde op 2017-12-20

snel geleverd en mooi van uiterlijk. tip: vergeet niet om naar de kleur van de stift te vragen . Dat was ik vergeten.