Dwarspad 17
1721BP Broek op Langedijk
KvK 37111953

Bart Gysen beoordeelde op 2019-02-14

vlotte levering en goed op de hoogte gehouden over de bestelling

Jozef Souren beoordeelde op 2019-02-13

Unser Kontakt hat zwar erst nach dem 2. Anruf geklappt, aber dann ging alles gut sehr schnell.

Cor Kooi beoordeelde op 2019-02-11

De bezorgdienst is alleen brandhout. Na een keer niet thuis te zijn en niet duidelijk was wanneer het pakketje bezorgd zou worden en ik bel eerst de leverancier. Die geeft aan dat ik bij de vervoerder moet zijn. Ik bel hen de volgende dag en geef hen aan dat bij alle buren het afgegeven kan worden behalve nr. 267. Geeft die juffrouw aan de telefoon aan dat ze niet de hel straat door kunnen om het pakje af te geven. Dacht ik: wil je dan wel vijf keer het pakketje komen aanbieden? Ook is niet duidelijk dat levering niet binnen enkel werkdagen bezorgd wordt.

Reactie van Verfschilderen verf voor boten:
Dit is zeker een aandachtspunt. Dit pakket is bezorgd door de enige partij in Nederland die officieel verf mag vervoeren omdat de chauffeurs daar voor opgeleid zijn. We nemen de opmerking mee in onze gesprekken met de vervoerder. Dank voor het verbeterpunt.

F.R. Lippinkhof beoordeelde op 2019-01-26

Bestelling is snel en correct geleverd. We werden zelfs nog nagebeld om excuus aan te bieden omdat er in mijn (moeilijke) achternaam een spelfoutje was geslopen!

Martijn Wierda beoordeelde op 2019-01-24

Goede service

Arthur van Riel beoordeelde op 2019-01-24

Eric Roelofs beoordeelde op 2019-01-22

Goede prijzen, vriendelijk contact, goede tips en info

Jacqueline van Helden beoordeelde op 2019-01-17

Kwaliteit spullen voor een goede prijs. Zeer snelle levering van de goederen. Wij hadden een probleem gemeld per mail (winkel was al gesloten) volgende ochtend vroeg werden we meteen gebeld en is er een hele nette oplossing geboden!

Minke Terwel beoordeelde op 2019-01-15

Mooie waaier met alle basis kleuren voor een mooie prijs!

Marinus de Graaf beoordeelde op 2019-01-10

Item als besteld. Snel geleverd.

K.J. Kruijt beoordeelde op 2019-01-06

snelle levering goed product

Andre Bes beoordeelde op 2019-01-06

al meerdere keren besteld...altijd goed

GJ Vermeulen beoordeelde op 2019-01-05

Prima afgeleverd

S van der Brugghen beoordeelde op 2019-01-04

zeer snelle levering.
een geplaatste order via internet, na telefonisch contact moeiteloos kunnen wijzigen

Hans van Hal beoordeelde op 2019-01-04

Niet op aan te merken.

Berend Vosmer beoordeelde op 2019-01-04

Snelle levering. Product als beschreven.

Romke van der Meulen beoordeelde op 2018-12-07

de bezorging ging via een transport bedrijf. Deze bezorgt tussen 8.00 en 17.00 uur op werkdagen. Zij hebben geen depot in de buurt, en geven een ruime bezorgtijd aan (bv tussen 11.00 - 14.00) Als je werkt tijdens kantoor tijden, dus niet thuis, is er geen gelegenheid om het pakket bij een afhaal centrum te halen.Bij mij resulteerde dit bij 2 loze bezorg momenten. Na telefonisch contact werd er geantwoord alsof het mijn probleem was.
Ik heb geleerd dat ik bij dergelijke bestellingen eerst ga onderzoeken wie er bezorgd. Post.nl en DHL hebben een dergelijke afhaalpunt en zij bezorgen in de avond en weekenden. Bij een onbevredigend antwoord ga ik op zoek naar een andere leverancier.
Bestellen via internet is voor het gemak, en niet voor de irritatie wat energie kost.

Reactie van Verfschilderen verf voor boten:
Het klopt dat het niet met alle partijen waarmee we verzending mogelijk is het ergens af te halen. Vaak is afleveren bij de buren wel mogelijk. Dit kan ook in het opmerkingenveld worden neergezet. We hebben het met de klant besproken en gelukkig was de irritatie na het gesprek gezakt. We nemen de opmerking uiteraard mee voor het evalueren van ons verzendproces.

Esther Ackermans beoordeelde op 2018-11-04

Prettig bedrijf, makkelijk telefonisch te bereiken en kundig advies.
Bestelling wordt netjes geleverd binnen enkele dagen

Kevin van den Oetelaar beoordeelde op 2018-11-02

Perfecte service

Jim Moor beoordeelde op 2018-11-01

Het is geleverd, maar op vrijdag besteld en pas op woensdagmiddag binnen