Dwarspad 17
1721BP Broek op Langedijk
KvK 37111953

Rob Nilwik beoordeelde op 2019-03-12

Snelle levering van een top product!

Ronald Hoed beoordeelde op 2019-03-11

Snelle levering en gunstige prijs,
iets meer info over het verwerken van het product zou voor mij fijn zijn, bedankt.

Mark Groenewoud beoordeelde op 2019-03-09

Snel geleverd en goed ingepakt.
Ook de prijzen zijn zeer gunstig

Wil Westerbeek beoordeelde op 2019-03-05

Bestelling vlot binnen, kan niet beter. En zo moet het ook.
Mvg.

silvain bul beoordeelde op 2019-03-05

bestelling werd pas na een week bezorgd ondanks toezeggingen van leon schuyt, er stonden 2 schilders te wachten a €30.00 per uur.

Reactie van Verfschilderen verf voor boten:
Bij deze bestelling is door ons een fout gemaakt in het verzendproces. Niet goed maar wel gebeurd. Ter onzer verdediging, we hebben de klant wel steeds op de hoogte gebracht van de status. Dat heeft echter niet kunnen voorkomen dat de klant de verf pas na 4 werkdagen kreeg.

Dave Hoogenboom beoordeelde op 2019-03-04

Snel binnen, goede uitleg over de verschillende verfsoorten en hij neemt de tijd voor je.

B.D. van der Steeg beoordeelde op 2019-03-03

Wordt volgens wat er op de webside wordt beloofd nagekomen.

Arnold Van Westerhoven beoordeelde op 2019-02-27

Vakkundig en vlot geholpen. Goed persoonlijk contact en zeer goed bereikbaar. Compliment, Arnold

johan nooy beoordeelde op 2019-02-23

Zeer snel en netjes.

C Ruizendaal beoordeelde op 2019-02-17

Prima verzorgd

Bart Gysen beoordeelde op 2019-02-14

vlotte levering en goed op de hoogte gehouden over de bestelling

Jozef Souren beoordeelde op 2019-02-13

Unser Kontakt hat zwar erst nach dem 2. Anruf geklappt, aber dann ging alles gut sehr schnell.

Cor Kooi beoordeelde op 2019-02-11

De bezorgdienst is alleen brandhout. Na een keer niet thuis te zijn en niet duidelijk was wanneer het pakketje bezorgd zou worden en ik bel eerst de leverancier. Die geeft aan dat ik bij de vervoerder moet zijn. Ik bel hen de volgende dag en geef hen aan dat bij alle buren het afgegeven kan worden behalve nr. 267. Geeft die juffrouw aan de telefoon aan dat ze niet de hel straat door kunnen om het pakje af te geven. Dacht ik: wil je dan wel vijf keer het pakketje komen aanbieden? Ook is niet duidelijk dat levering niet binnen enkel werkdagen bezorgd wordt.

Reactie van Verfschilderen verf voor boten:
Dit is zeker een aandachtspunt. Dit pakket is bezorgd door de enige partij in Nederland die officieel verf mag vervoeren omdat de chauffeurs daar voor opgeleid zijn. We nemen de opmerking mee in onze gesprekken met de vervoerder. Dank voor het verbeterpunt.

F.R. Lippinkhof beoordeelde op 2019-01-26

Bestelling is snel en correct geleverd. We werden zelfs nog nagebeld om excuus aan te bieden omdat er in mijn (moeilijke) achternaam een spelfoutje was geslopen!

Martijn Wierda beoordeelde op 2019-01-24

Goede service

Arthur van Riel beoordeelde op 2019-01-24

Eric Roelofs beoordeelde op 2019-01-22

Goede prijzen, vriendelijk contact, goede tips en info

Jacqueline van Helden beoordeelde op 2019-01-17

Kwaliteit spullen voor een goede prijs. Zeer snelle levering van de goederen. Wij hadden een probleem gemeld per mail (winkel was al gesloten) volgende ochtend vroeg werden we meteen gebeld en is er een hele nette oplossing geboden!

Minke Terwel beoordeelde op 2019-01-15

Mooie waaier met alle basis kleuren voor een mooie prijs!

Marinus de Graaf beoordeelde op 2019-01-10

Item als besteld. Snel geleverd.