Dwarspad 17
1721BP Broek op Langedijk
KvK 37111953

AE Reijmers beoordeelde op 2018-06-07

De volgende dag bezorgd, prima!

Marcel Scheepers beoordeelde op 2018-06-04

Spijtig genoeg heb ik wat lang moeten wachten op mijn bestelling.

Reactie van Verfschilderen verf voor boten:
Deze bestelling heeft inderdaad veel te lang geduurd. Eén van de bestelde producten heeft de laatste tijd een langere levertijd. De levertijd van dat product is aangepast zodat de realiteit weer overeenkomt met de aankondiging van de levertijd op de site. Excuus voor de vertraging.

Berend Jan Weurding beoordeelde op 2018-06-01

T Noten beoordeelde op 2018-05-04

Wijziging in al gedane bestelling werd adequate opgepakt en uitgevoerd

Wim Grijsen beoordeelde op 2018-05-04

Mooie kleuren waaier en snelle levering.

Sjoerd Jansen beoordeelde op 2018-04-06

prima service, goed geholpen.
mijn verf zelf kunnen ophalen, alleen jammer dat de betaalde verzendkosten van € 6,75 niet zijn terug gestort op mijn rekening.
misschien komt dat nog.

Reactie van Verfschilderen verf voor boten:
Bedankt voor de opmerking. We hebben de verzendkosten inmiddels teruggestort.

MArk Overeijnder beoordeelde op 2018-04-01

Prima service. Verf op kleur binnen 2 dagen geleverd.

Erik de Graaf beoordeelde op 2018-02-07

Goed advies gekregen.
Een door mijn eigen fout verkeerd geplaatste bestelling is met veel coulance afgehandeld.

Robert beoordeelde op 2018-02-03

Snelle levering, uitstekende prijs

Jolanda Elzenaar beoordeelde op 2018-02-02

Bestelling nog niet ontvangen; zou afgelopen maandag al verzonden zijn.

Reactie van Verfschilderen verf voor boten:
We zijn weer overgestapt naar Postnl. De kleurenwaaiers zijn nu weer met maximaal 2 dagen bij de klant (in Nederland).

Ron Sempel beoordeelde op 2018-02-01

Heb nog niks ontvangen????
Bij controle bleek dat ik helaas een verkeerd cijfer in de postcode had ingevuld. Dus dan kan het langer duren.
En inderdaad, een week later is het item toch nog aangekomen.. Ik was al gebeld dat als het item vrijdag niet zou aangekomen zijn dat ze een nieuwe zouden opsturen. Goede service maar gelukkig niet nodig.

Reactie van Verfschilderen verf voor boten:
We hebben inmiddels contact met elkaar gehad. Mocht de kleurenwaaier volgende week vrijdag nog niet binnen zijn dan sturen we een nieuwe toe.

paco van leusden beoordeelde op 2018-02-01

Top uitleg over de producten en komen hun afspraken na.

Benjamin Dirksen beoordeelde op 2018-01-08

Heel tevreden. Vandaag besteld morgen in huis.

Marcel Scheepers beoordeelde op 2018-01-08

Uitstekende afhandeling van de bestelling.Dat een levering naar België langer duurt dan een in Nederland neem ik er met de glimlach bij.

B.D. van der Steeg beoordeelde op 2018-01-05

Bestelling en verzending correct.
Zal de verf voor mijn boot hier bestellen.

J.J.Constant beoordeelde op 2017-10-13

Eerste keer antifouling besteld, door een foutje mijnerzijds een verkeerde keuze gemaakt! Dankzij een telefoontje van een van de medewerkers ( sorry ik ben uw naam vergeten anders had ik hem zeker hier vermeld) met vraag en uitleg toch het juiste product gekregen! Een zeer snelle levering de volgende ochtend vroeg al! Kortom een goed en professioneel bedrijf en kundige medewerker! Wat mij betreft een aanrader!

Dirk beoordeelde op 2017-05-24

Top bedrijf; pakketje zonder mededeling door TNT 'elders' bezorgd. Door Leon keurig geholpen om dit op te lossen, ondanks dat dit alles geheel buiten hun schuld om is! Houden zich netjes aan de afspraken; een absolute aanrader!

Thiemen beoordeelde op 2017-04-26

Op zoek naar een website welke de producten heeft waar ik naar op zoek was, uiteindelijk bij www.verfschilderen.nl uitgekomen. In verband met een weekje vakantie om te klussen aan de boot, gebeld voor de levertijd en mijn bestelling werd nog dezelfde dag verzonden. Fijn dat www.verfschilderen.nl mee denkt met de klant!!!

Theo beoordeelde op 2017-03-23

Zeldzaam goede service, ook al gebeuren er dingen buiten hun schuld om komen ze wel met een passende en goede oplossing.

John Oud beoordeelde op 2017-01-07

Ik werd erg goed geadviseerd bij het kiezen van de juiste verf! Top!