Voltastraat 27

9,1

Google Plus/Places - 10,0
Bol.com 49 9,0

N. de Groot beoordeelde op 2018-02-09

Ene dag besteld, volgende dag in huis, perfect!

S Booms beoordeelde op 2018-02-08

Snelle en nette levering

Rob de Bruijn beoordeelde op 2018-01-15

Binnen uur gebeld dat dozen die ik besteld had niet meer beschikbaar waren. Voorstel was om (nog) betere dozen te leveren zonder meerkosten en de volgende dag had ik ze in huis. Een pluim!

Kroeze-Kerbusch beoordeelde op 2018-01-14

Snelle service, zeer vriendelijke mensen, prachtige boekendozen!

Kroeze-Kerbusch3971 beoordeelde op 2018-01-13

Sterke dozen, handig in elkaar te zetten en de grootte is goed. Bedankt voor de service van Hema.nl/boekendozen!

Van der Biest-Tillon beoordeelde op 2018-01-10

Vriendelijke bezorger, vlug geleverd, snelle service

Hagedoorn beoordeelde op 2018-01-04

Snelle levering en duidelijk uitleg betaling en levering

Mireille Eggink beoordeelde op 2018-01-04

snel in huis, prima sterke dozen!

Sjors Molkenboer beoordeelde op 2018-01-04

Product en bezorgservice dik in orde en... razendsnel!
Positief gevoel!

Robert.Mulder. beoordeelde op 2017-12-29

Super goed en snel dus tevreden

S. De Bree beoordeelde op 2017-12-20

Snelling levering Mooie Stevige dozen.

Kariene Bottichio beoordeelde op 2017-12-08

Stevige dozen en een snelle levering!

P de Bruin beoordeelde op 2017-12-06

Ruime keuze, dozen van goede kwaliteit en kei-snel geleverd! Wat wil een mens nog meer...?

Dennis van der Beek beoordeelde op 2017-12-01

Super service

Peeters beoordeelde op 2017-11-30

Alles werd heel goed afgeleverd. Dank u wel.

A.E.AP.M van Eekelen beoordeelde op 2017-11-29

Goede service; na tel. contact een dag eerder geleverd; stevige fijne dozen

A. Mulder beoordeelde op 2017-11-27

Afgelopen vrijdag artikelen besteld (voor 10:00 uur) en zorgvuldig gecheckt dat alle artikelen de volgende dag leverbaar waren.
Helaas krijg je dan vrijdagavond te horen dat er zaterdag niet geleverd wordt aan de hand van de track en trace van PostNL.
Gebeld naar de klantenservice en dan wordt je afgescheept met het verhaaltje dat Verhuisdozensale.nl afhankelijk is van PostNL.
Wat een bullshit! Voorts is er niets meer aan de zending te veranderen, zelfs het afleveradres kan niet meer worden gewijzigd.
De enige pleister tegen het bloeden die geboden wordt is het opnieuw inschieten van de order. Een erg magere compensatie.

Reactie van Verhuisdozensale.nl:
Zoals telefonisch ook besproken en ook vermeld op onze website (https://www.verhuisdozensale.nl/c-3318815/verzending/) zijn wij afhankelijk van de bezorging van PostNL. Zodra het pakket is ingeleverd kunnen wij geen adres meer wijzigen, het pakket is immers in de "draaimolen" van PostNL. Wij hebben zelfs aangeboden de order nogmaals, kosteloos op te sturen naar een ander adres. Een hele schappelijke "compensatie" lijkt ons.

G. Bruidel beoordeelde op 2017-11-25

Het was mijn eerste online bestelling en de spulletjes werden keurig op de afgesproken tijd bezorgd !

M. Dijkkamp beoordeelde op 2017-11-23

Snelle service en correcte afhandeling

J de Jongh beoordeelde op 2017-11-19

Goede omschrijving van producten.
Kwalitatief stukken beter dan dozen van bouwmarkt.
Op tijd afgeleverd zoals aangegeven.