Voltastraat 27

8,9

Google Plus/Places - 10,0
Bol.com 36 8,1

Roelof de Jong beoordeelde op 2017-09-13

Gewoon helder , je word goed op de hoogte gehouden tijdens de hele bestelling.

Ivonne Mantel beoordeelde op 2017-09-06

De dozen zijn zoals afgesproken de volgende dag bezorgd. De service aan de telefoon was correct.

sebastiaan geistdorfer beoordeelde op 2017-08-31

dozen waren zeiknat

Angelique Noordijk beoordeelde op 2017-08-13

Duidelijk en snel

Petricia Verbeten van den Boom beoordeelde op 2017-08-07

de volgend dag al geleverd, super fijn.

monika kimenai beoordeelde op 2017-07-30

Stevige doos, snelle levering, gewoon top

Bettina Slee beoordeelde op 2017-07-27

Snelle levering en geen extra kosten

A.R. Pak beoordeelde op 2017-07-23

Levering was snel en adequaat. De dozen zijn over het algemeen allemaal beschadigd door transport: dat is jammer.

Sandra Goncalves beoordeelde op 2017-07-19

Heel tevreden, erg snel afgeleverd.

Eric Van Damme beoordeelde op 2017-07-16

Er was een probleem bij het verzenden via PostNL . (pakje stond bij jullie "verzonden" en bij PostNL " aangemeld, nog niet ontvangen) . Jullie reageerden direkt op mijn mailtje hierover, en losten het probleem keurig op .

Spijtig van de in verhouding hoge transportkost voor enkele schijfjes die in een gewone enveloppe passen .

Honig beoordeelde op 2017-07-08

Snel !

C.A. Nolet beoordeelde op 2017-07-05

Snelle levering en uitstekende service. We hadden een probleem, maar dat is onmiddellijk naar alle tevredenheid opgelost. Een echte aanrader, dit bedrijf.

S. de Liefde beoordeelde op 2017-06-21

Duurde nogal lang eer ik de bestelde dozen in huis kreeg. Prijs kwaliteit verhouding, 50 dozen voor €99,95 is - gezien de kwaliteit van de dozen- niet in proportie...Had ze net zo goed bij een doe- het- zelf- zaak kunnen halen.

Reactie van Verhuisdozensale.nl:
Geachte S. de Liefde,

Vriendelijk bedankt voor uw reactie! De dozen zijn op tijd geleverd zoals op onze website vermeld staat. Bestellen op vrijdag voor 16.30 uur wordt op zaterdag geleverd. Na 16.30 uur dan worden ze geleverd op dinsdag. Uw bestelling kwam om 17.52 uur bij ons binnen op vrijdag.
Succes met inpakken en verhuizen!

Rob van Verhuisdozensale.nl

E. Dohle beoordeelde op 2017-06-21

Prima verstuurd. Zag er net zo uit als op de foto. Pakket paste door de brievenbus.

m Verbeeten beoordeelde op 2017-06-18

Heb Stickers besteld werden supersnel geleverd , top .

m.hagendijk beoordeelde op 2017-06-03

Vlotte bezorging

jan van neck beoordeelde op 2017-05-12

overzichtelijke website, bestelprocedure eenvoudig en logisch opgebouwd, opvolging van bestelling (mails) duidelijk en to the point.

T.Y. Israel beoordeelde op 2017-05-06

👍

koen beoordeelde op 2017-05-03

Top!

van Dam beoordeelde op 2017-04-29

de andere dag al afgeleverd dus heel tevreden