Voltastraat 27

Dozen scheuren snel.

Gisella van Daalen beoordeelde op 2019-06-23

snel gearriveerd, stevig vergepakt

Saskia Remeijsen beoordeelde op 2019-06-22

Per ongeluk verkeerde Huisnr opgeheven bij de bestelling, maar werd kosteloos opnieuw aangeboden. Top!

Emmanuelle COTTE beoordeelde op 2019-06-20

A.S.M. Sturkenboom beoordeelde op 2019-06-15

Had vorige week donderdag verhuisdoos stickers besteld, vrijdag ontvangen. Prima!

Bram vroegop beoordeelde op 2019-06-14

G.F.L.M. Stouthart beoordeelde op 2019-06-14

Snel

D.J. van Beek beoordeelde op 2019-06-09

john de Vries beoordeelde op 2019-06-09

G Bruininks beoordeelde op 2019-06-07

Het werd op tijd bezorgt en prima sevice.

Corrie Stalman beoordeelde op 2019-06-06

Tineke Lokerse beoordeelde op 2019-06-06

Jan beoordeelde op 2019-06-02

Redelijk tevreden. De spullen werden snel bezorgd. Wat echter minder is is de bezorging zelf. de verzendkosten zijn extreem hoog en de dozen zijn slecht beschermd bij de verzending.
Er is enkel een spanbandje om de stapel dozen gedaan waardoor de banden in het karton gesneden zijn. De dozen zijn er niet minder bruikbaar door maar wel erg slordig. Ook het adreslabel is gewoon op het karton van de dozen geplakt.
Zeker gezien de enorme kosten voor de verzending zie ik dit graag stukken beter.

lisa swijns beoordeelde op 2019-06-02

werd beloofd volgende dag te leveren maar was niet het geval

Reactie van Verhuisdozensale.nl:
Beste Lisa,
Helaas door drukte bij PostNL is het pakket niet op tijd geleverd. Wij betreuren dit ten zeerste. We hebben dit gemeld bij PostNL.

Rob van Verhuisdozensale.nl

Leon Sangers beoordeelde op 2019-05-29

op tijd en goed verpakt!

Diny Van Wakeren beoordeelde op 2019-05-23

Jan Mannak beoordeelde op 2019-05-19

Prima, alleen de keuzemogelijkheid voor de bezorgdag en tijdstip is een wassen neus, evenals de tracking informatie. PostNL hield zich aan geen van beide, maar dat kun je Verhuisdozensale natuurlijk niet aanrekenen.

TON VAN DEIJCK beoordeelde op 2019-05-17

Ontvangen zoals werd gezegd.

Walter van den bogaerdt beoordeelde op 2019-05-15

Hannie Roemersma-Roodink beoordeelde op 2019-05-15