Prismalaan West 27
2665 PC Bleiswijk

8,8

RGG Groot beoordeelde op 2019-05-21

Nutsschool Bezuidenhout beoordeelde op 2019-05-20

Makkelijk zoeken en bestellen op de website.

vzw KOHH Sint-Martinusscholen | Brigitte Ramaekers beoordeelde op 2019-05-09

Verkeerstuinen

Vzw KOBA zuidkant kleuterschool Familia | Peter Witters beoordeelde op 2019-04-18

Wilma Meulman beoordeelde op 2019-04-12

Sandra Simons beoordeelde op 2019-03-23

zeer snelle levering

OZCS Keerbergen VZW-VBS Grasheide beoordeelde op 2019-03-18

RPV Drechtsteden GR104016 | Marieke Sulkers beoordeelde op 2019-03-16

Product besteld en keurig een mail gekregen wanneer de levering was. Goed verpakt en geleverd.

Tina Redant beoordeelde op 2019-02-18

Jan Deceulaer beoordeelde op 2019-02-07

Vlotte levering.

IHKArdooie | Luc Dedene beoordeelde op 2019-02-01

alles heel vlot verlopen ; dank u

Dion Jongerius beoordeelde op 2019-01-28

D v Geel beoordeelde op 2019-01-23

Snelle en nette levering. Tussen bestellen en bezorgen word je regelmatig op de hoogte gehouden van de status van je bestelling

Basisschool Klim-op Vilvoorde | Véronique Baudrez beoordeelde op 2019-01-12

Prima service

Gangmakers | Robert de Craene beoordeelde op 2019-01-06

Heel tevreden, Vandaag besteld twee dagen erna thuisgelverd en alles netjes afgehandeld

Anne Plettinckx beoordeelde op 2018-12-10

Veerle De Couvreur beoordeelde op 2018-12-10

Op zich heel tevreden van de dienstverlening maar 1 verkeerslicht vertoonde mankementen. Oranje licht werkte niet en de afstandsbediening ook niet. Heb dit zopas gemeld per mail.
Hoop dat dit vlot geregeld wordt.

Reactie van Verkeerstuinen:
Goedemiddag mevrouw De Couvreur,

Bedankt voor uw feedback op onze dienstverlening.

Wat vervelend dat één van de bestelde verkeerslichten mankementen vertoont. Zoals zojuist telefonisch besproken gaan we ervoor zorgen dat u een goed functionerend verkeerslicht van ons ontvangt. Het kapotte verkeerslicht sturen wij terug naar de fabrikant.

We wensen uw school veel plezier met het gebruik van de verkeerslichten.

Hartelijke groet,

Het Verkeerstuinen Team