Prismalaan West 27
2665 PC Bleiswijk

8,8

Dorette Houwen beoordeelde op 2019-07-07

Verkeerstuinen

openluchtdomein De Leerexpert Peerdsbos | Catherie Ceuppens beoordeelde op 2019-06-27

OBS De Regenboog beoordeelde op 2019-06-25

De bestelling werd snel en netjes geleverd. Een onderdeel van de bestelling ontbrak, maar met een mail naar verkeerstuinen werd dit zeer snel nageleverd. Telefonisch zijn ze wel moeilijk te bereiken en je kunt geen bericht achterlaten.

Sam beoordeelde op 2019-06-24

Prima service

CBS Het Kompas HSoeteman beoordeelde op 2019-06-17

Marjolein Wels-kemps beoordeelde op 2019-06-15

KOGEKA | Valerie Rens beoordeelde op 2019-06-04

RGG Groot beoordeelde op 2019-05-21

Nutsschool Bezuidenhout beoordeelde op 2019-05-20

Makkelijk zoeken en bestellen op de website.

vzw KOHH Sint-Martinusscholen | Brigitte Ramaekers beoordeelde op 2019-05-09

Verkeerstuinen

Vzw KOBA zuidkant kleuterschool Familia | Peter Witters beoordeelde op 2019-04-18

Wilma Meulman beoordeelde op 2019-04-12

Sandra Simons beoordeelde op 2019-03-23

zeer snelle levering

OZCS Keerbergen VZW-VBS Grasheide beoordeelde op 2019-03-18

RPV Drechtsteden GR104016 | Marieke Sulkers beoordeelde op 2019-03-16

Product besteld en keurig een mail gekregen wanneer de levering was. Goed verpakt en geleverd.

Tina Redant beoordeelde op 2019-02-18

Jan Deceulaer beoordeelde op 2019-02-07

Vlotte levering.

IHKArdooie | Luc Dedene beoordeelde op 2019-02-01

alles heel vlot verlopen ; dank u

Dion Jongerius beoordeelde op 2019-01-28

D v Geel beoordeelde op 2019-01-23

Snelle en nette levering. Tussen bestellen en bezorgen word je regelmatig op de hoogte gehouden van de status van je bestelling