Prismalaan West 27

Goede snelle levering

Basisschool Immaculata Michel Goeman beoordeelde op 2018-11-12

Onze-Lieve-Vrouwecollege | Lieve Belet beoordeelde op 2018-11-01

wim dam beoordeelde op 2018-10-25

Verkeerstuinen is erg behulpzaam geweest in meedenken, prijs en keuze. Wij maken een voorstelling over het prentenboek van het jaar 2019: EEN HUIS VOOR HARRY, waarin Harry, een grote kat, verdwaalt in de stad. De verkeersborden maken het voor Harry nog moeilijker om terug te komen maar door Harry ondermeer de borden goed te leren kennen helpen we hem zijn huis weer terug te vinden.
Nogmaals onze hartelijke dank.
namens de stichting Potitco,

Wim Dam

Kinderopvang Mickey beoordeelde op 2018-09-28

M Vermeulen beoordeelde op 2018-09-24

Gertie Jacobs beoordeelde op 2018-09-24

Syroop beoordeelde op 2018-09-08

Ondanks dat ik enkele aanpassingen moest doen na de bestelling, heeft men mij snel en vriendelijk geholpen.
Bij de levering had 1 item een productiefout en ook dit hebben ze met de nodige zorg opgelost door en nieuw item op te sturen.

Nadine Bracke beoordeelde op 2018-09-03

Olof van Dongen beoordeelde op 2018-08-24

Reinder Bos beoordeelde op 2018-07-24

Renée Tielemans beoordeelde op 2018-07-22

Karen Lesaffre beoordeelde op 2018-07-16

Nele van Broekhoven beoordeelde op 2018-07-14

Verkeerstuinen

Provincialaat der broeders van liefde pa buso Sint Mevr. Siska Dujardin beoordeelde op 2018-07-09

Anne Delos beoordeelde op 2018-07-06

Ik had een bestelling geplaatst van 8 stuks en er zijn voorlopig maar 2 stuks geleverd. Over de 6 andere stuks krijg ik niets van informatie. En dat is wel vrij vervelend. Want met 2 stuks ben ik echt niets.

Ondertussen werd er reeds telefonisch contact opgenomen met mij! Ik was te vroeg met mijn beoordeling.....en kan nu alleen maar zeggen dat alles ok is! Bedankt en nogmaals mijn excuses.

Edwina Veltman beoordeelde op 2018-06-25

Het duurde erg lang voordat de bestelling werd geleverd.

Reactie van Verkeerstuinen:
Beste mevrouw Veltman,

U ontvangt van ons dit bericht naar aanleiding van uw beoordeling via Webwinkelkeur. We zagen dat u één ster heeft gegeven voor de verzendtijd en daarbij aangaf dat het lang duurde voordat de bestelling werd geleverd. Uit ons systeem blijkt dat de betaling voor uw bestelling op 20 juni is voldaan. Vervolgens hebben wij het pakket dezelfde dag nog verzonden, waarna de levering op 21 juni heeft plaatsgevonden.

Wellicht bent u er vanuit gegaan dat het product direct na bestelling zou worden verzonden. Dit is echter niet onze werkwijze. In de e-mails die u in april heeft ontvangen, naar aanleiding van uw bestelling, staat aangegeven dat wij het product versturen na ontvangst van de betaling. Misschien is het geval dat uw negatieve review over de verzendtijd hierop gebaseerd is?

Mocht dit het geval zijn, zou u dit dan kenbaar willen maken? Wij kunnen namelijk niet sneller dan één werkdag leveren. Verder willen we u hartelijk danken voor uw beoordelingen op de overige punten.

Met vriendelijke groeten,

Team Verkeerstuinen