Provincialeweg 6

uitstekend

Didier Lagniau beoordeelde op 2019-02-06

Extra !!

Sanneke beoordeelde op 2019-01-23

Had Lola lamp besteld. Wilde eigenlijk het oude model met 2bollampen er in. Was eigenlijk niet meer leverbaar maar via via toch op de kop getikt ! En omgeruild Dank dank.

Karlijn Smit beoordeelde op 2018-12-24

Heel prettig te woord gestaan en een prachtige lamp ontvangen. Heel snel verzonden, top!

Sarah beoordeelde op 2018-12-07

Super snelle levering en mooi

Jeannette Koops beoordeelde op 2018-12-03

Heel tevreden, 2 dagen levertijd, keurig verpakt en goed afgeleverd. Toen er een klein probleempje leek te zijn was dat na 1 kort telefoontje met een zeer vriendelijke en deskundige medewerker direct verholpen.

Henk Gomes beoordeelde op 2018-10-03

Snelle levering en een uitstekend product, geheel naar mijn wens!

Anouk Starrenburg beoordeelde op 2018-10-03

Het is een erg mooie lamp en wij zijn ontzettend blij met deze aankoop. Tevens zijn we heel goed door Marco geholpen.

Marco Goossens-Grassi beoordeelde op 2018-08-23

Product is goed aangekomen.
Zeer sfeervol.
Snelle levering.
Mooi design.

Jolanda Vijlbrief beoordeelde op 2018-08-22

Prima service en goede klantenservice. Ze zijn erg aardig en klantvriendelijk. Producten worden direct netjes opgestuurd

Hans Veldman beoordeelde op 2018-08-16

Paul De clippeleir beoordeelde op 2018-08-11

alles verliep prima.

Miranda Bronsema beoordeelde op 2018-08-01

Snel service. De volgende dag verstuurd en daarna keurig geleverd. Bedankt

Marleen Goosen beoordeelde op 2018-07-25

Super lampen! Maandag besteld en zou dinsdag komen. Helaas een postbezorger van post NL die geen zin had om te werken dus zijn de pakketten niet geleverd šŸ˜¤ Gelukkig werden ze woensdag bezorgd!!

Jo Bremmers beoordeelde op 2018-07-11

zeer goed en mooi

Aukje Poutsma beoordeelde op 2018-07-07

Goede site, niet de duurste, snelle afhandeling. Product voldoet geheel aan wat er op de website wordt gezegd en aan onze verwachtingen.

Tom Kolck van beoordeelde op 2018-07-05

Alles volgens afspraak

Maddy Bollen beoordeelde op 2018-06-14

Dennis Van es beoordeelde op 2018-06-09

Zeer correct bedrijf. Zelfs toen er wat mis was met het product werd direct opgelost. Perfect

anneke vink beoordeelde op 2018-05-17

snelle levering geweldi