Overikweg 3
5145 PA Waalwijk

Webwinkels van SJD Jewelry beoordeelde op 2019-05-06

Wij bestellen al vele jaren bij Verpakkingenzo. Ze leveren zeer snel. Nergens goedkoper, en goede kwaliteit. En ook belangrijk vriendelijk contact bij vragen. Een prima bedrijf.

Remy Kroot beoordeelde op 2019-04-23

Heel erg tevreden, bestel hier zakelijk al een aantal jaar dozen en verpakkingsmateriaal voor mijn webwinkel. Altijd goede en snelle service en erg fijn dat ik ook kleinere aantallen kan kopen. Ook de prijzen zijn in verhouding met andere aanbieders erg goed en voordeling. Een echte aanrader dus!