Endepoelstraat 20 a
0316 294700

Adem Oren beoordeelde op 2019-07-12

Henk Schievink beoordeelde op 2019-07-11

Jaap Brunner beoordeelde op 2019-07-09

Het betrof edius brass valley editing software en dat is anders dan premiete pro. Gelukkig heeft video holland een prima after sales die snel helpen

R.A. van Gorp beoordeelde op 2019-07-08

Nette webwinkel. Na de bestelling keurig een mailtje ontvangen dat het artikel niet op voorraad was en dat de levering ca 2 weken zou duren. Geen probleem (en anders kon ik mijn geld terug krijgen).
Artikel vandaag ontvangen. Keurig geregeld allemaal!

Jeroen Schrage beoordeelde op 2019-07-07

piet Kooistra beoordeelde op 2019-07-05

Antoon Evers beoordeelde op 2019-07-01

Joni Meert beoordeelde op 2019-06-23

Egberink beoordeelde op 2019-06-22

Prima bedrijf. Deed niet moeilijk toen we bestelling moesten wisselen👍👍

Hans van Brunschot beoordeelde op 2019-06-21

Persoonlijke benadering, word netjes teruggebeld, bij probleem met levering wordt extra inspanning verricht, gewoon prettig contact.

Elyse Koster beoordeelde op 2019-06-21

Goede en snelle antwoorden ontvangen op mijn vragen via de mail. Een product was niet beschikbaar, hier heb ik een mooi alternatief voor gekregen.

R beoordeelde op 2019-06-16

Heel tevreden - een specifiek onderdeel besteld dat lastig op korte termijn te vinden was - volgende dag geleverd en duidelijke communicatie vanaf moment van bestellen

Johan Hantson beoordeelde op 2019-06-10

Vlotte afhandeling van mijn order.

Wilco Verbeek beoordeelde op 2019-06-01

Jan Slagter beoordeelde op 2019-05-28

Fons Karssemakers beoordeelde op 2019-05-24

Walter De Cock beoordeelde op 2019-05-24

Zeer goed geholpen, snelle service

Stijn Scholten beoordeelde op 2019-05-13

Roger Aussems beoordeelde op 2019-05-13