Endepoelstraat 20 a
6942GL Didam
0316 294700

J.A. Borst beoordeelde op 2019-03-21

Prima geholpen, ging altijd maar zo goed.

L Klaver beoordeelde op 2019-03-19

Keurig geholpen ensnel verstuurd . Vriendelijk

Victor Horstink beoordeelde op 2019-03-17

Vincent Hogerwerf beoordeelde op 2019-03-16

Snelle levering, ook nadat verkeerde kabels geleverd waren zeer snel juiste opgestuurd erg vriendelijke mensen met nog echte service

Tim de Haas beoordeelde op 2019-03-09

Wim Roelands beoordeelde op 2019-03-03

Voor mij is VideoHolland echt top! Razendsnelle levering tegen zeer scherpe prijzen. Ook voor service na verkoop ben je hier aan het juiste adres. Er wordt snel op elke mail of telefoonoproep gereageerd én met kennis van zaken. Ik kan VideoHolland dan ook aan iedereen aanbevelen.

Martin Meijn beoordeelde op 2019-03-02

Jan Ellen beoordeelde op 2019-02-25

Super, zeer snelle accurate levering.

Hugo Janzen beoordeelde op 2019-02-24

Dave van Engelen beoordeelde op 2019-02-22

Super snelle levering, snel en duidelijk telefonisch contact, zéér tevreden!

John van Pelt beoordeelde op 2019-02-21

Prima service!!!!

Erica Goetzee beoordeelde op 2019-02-19

Super goede service

Mario Cattrysse beoordeelde op 2019-02-16

Frank van Brandwijk beoordeelde op 2019-02-16

Altijd prima service en snelle levering. Prijzen zijn vaak minder hoog dan de concurent.

Nico Selling beoordeelde op 2019-02-15

Goede en snelle service

Martijn Bakker beoordeelde op 2019-02-15

Tevreden

Christiaan Schaftenaar beoordeelde op 2019-02-15

Rode Boompole 3M gekocht, maar bleek helaas defect te zijn. Super goede service en heb mijn geld terug gekregen.

Henk Loots beoordeelde op 2019-02-11

Snel en netjes