Endepoelstraat 20 a

Lokale Omroep Stein beoordeelde op 2019-05-10

Fred Homan beoordeelde op 2019-05-09

A Hommen beoordeelde op 2019-05-04

Sanjay beoordeelde op 2019-05-02

Beste productbeschrijvingen waar geen enkel bedrijf aan kan tippen, gedegen vakkennis en goede service.

Dieter Jacops beoordeelde op 2019-04-29

Eva Mulder beoordeelde op 2019-04-29

Jonathan Weyland beoordeelde op 2019-04-28

ludo van nuffelen beoordeelde op 2019-04-22

Goed klein nadeel er was geen gebruiksaanwijzing bij in de Nederlandse taal.

Wiegert de Vries beoordeelde op 2019-04-16

Amina el Ouati beoordeelde op 2019-04-01

Donderdag besteld en zaterdag was het geleverd. Ik kon het zelf maandag pas ophalen maar dat lag aan mij. Perfect!

B. Schoonen beoordeelde op 2019-04-01

Rijk-Willem Schmelter beoordeelde op 2019-03-30

J Braams beoordeelde op 2019-03-29

Vlotte afhandeling en uitstekende service, ook wanneer het net niet helemaal werkt zo als gedacht.

marc blieck beoordeelde op 2019-03-25

J.A. Borst beoordeelde op 2019-03-21

Prima geholpen, ging altijd maar zo goed.

L Klaver beoordeelde op 2019-03-19

Keurig geholpen ensnel verstuurd . Vriendelijk