Endepoelstraat 20 a
6942GL Didam
0316 294700

Geert Wijnands beoordeelde op 2019-09-19

Snel en deskundig geholpen.

Marco Lisi beoordeelde op 2019-09-15

Perfecte levering, binnen afgesproken tijd. Top!

Erwin Visschedijk beoordeelde op 2019-09-15

Rob Segaar beoordeelde op 2019-09-06

Snelle afhandeling!

Paul Esmeijer beoordeelde op 2019-09-03

Altijd goed geholpen

Glen Huisman beoordeelde op 2019-09-01

Jo Dumoulin beoordeelde op 2019-08-29

Blijkbaar heeft videoholland.nl mijn persoonsgegevens doorgegeven aan webwinkelkeur.nl !

Reactie van Videoholland.nl:
Beste Jo,

Wanneer je bij ons een bestelling plaatst ontvang je enkele dagen later een uitnodiging van Webwinkelkeur om je ervaring te delen. Je bent natuurlijk nergens toe verplicht.

Deze informatie en meer over hoe wij jouw gegevens verwerken lees je terug op onze website in onze privacy policy die is opgesteld volgens de richtlijnen van de AVG (GDPR).

Onze excuses als iets hierover onduidelijk was. Wij waarderen je feedback!

Dick van Bleiswijk beoordeelde op 2019-08-24

Willy Veraverbeke beoordeelde op 2019-07-26

Adem Oren beoordeelde op 2019-07-12

Henk Schievink beoordeelde op 2019-07-11

Jaap Brunner beoordeelde op 2019-07-09

Het betrof edius brass valley editing software en dat is anders dan premiete pro. Gelukkig heeft video holland een prima after sales die snel helpen

R.A. van Gorp beoordeelde op 2019-07-08

Nette webwinkel. Na de bestelling keurig een mailtje ontvangen dat het artikel niet op voorraad was en dat de levering ca 2 weken zou duren. Geen probleem (en anders kon ik mijn geld terug krijgen).
Artikel vandaag ontvangen. Keurig geregeld allemaal!

Jeroen Schrage beoordeelde op 2019-07-07

piet Kooistra beoordeelde op 2019-07-05

Antoon Evers beoordeelde op 2019-07-01

Joni Meert beoordeelde op 2019-06-23

Egberink beoordeelde op 2019-06-22

Prima bedrijf. Deed niet moeilijk toen we bestelling moesten wisselen👍👍