Huygensweg 13
+31854835450

9,1

KiyOh 1895 9,1

Fritz beoordeelde op 2019-02-25

Onlangs een defecte aan mijn vijverpomp gehad.
Omdat de pomp nog onder garantie viel werd voor deze pomp binnen een aantal dagen kosteloos en zonder omhaal een vervangend exemplaar door Velda geleverd.

Het contact met VijverCompleet verliep zeer vlot en zonder problemen.

Harry Freese beoordeelde op 2018-07-26

Donderdag 19/7 besteld (na 15:00 uur), dus te leveren op zaterdag 21/7. Niets ontvangen.
Maandag 23/7 meerdere keren gebeld, zou terug gebeld worden, niet gebeurd. Email gestuurd, geen reactie. Boze voicemail ingesproken. Telefonische reactie: product komt morgen binnen, wordt direct verstuurd en woensdag 25/7 geleverd. Woensdag 25/7 niets ontvangen. Donderdag 26/7 niets ontvangen. Boze emai gestuurd, niets ontvangen.