Klein Wolfslaar 16
4854PK Bavel

carine vanmechelen beoordeelde op 2019-06-17

Zo mooi verpakt en snel geleverd hebben we nog nooit meegemaakt !En een met de hand geschreven attentie !!

Een dikke proficiat ! Doe zo voort

Met vriendelijke groeten

Carine

Reactie van Villa Retteketet:
Bedankt voor je ontzettend lieve reactie!! Daar word ik heel erg blij van. Groetjes Judith

Verkoop mamafair beoordeelde op 2019-05-23

Regina Starkmann beoordeelde op 2019-05-11

Snelle levering , duidelijke communicatie en met een persoonlijke tint.
Heel leuke webwinkel!

Regina, wat een super lieve beoordeling!! Dank je wel daarvoor. Groetjes Judith

Lola Paak beoordeelde op 2019-04-09

Ik heb het product op vrijdag gekocht en het was binnen 24 uur binnen. Ik ben hier heel erg blij mee. :)

Reactie van Villa Retteketet:
Bedankt dat je je positieve ervaring hier wilde delen! Nogmaals veel plezier met je bestelling. Groetjes Judith

Tineke de Bot beoordeelde op 2019-03-15

Brigitte van Hamersveld beoordeelde op 2019-01-07

Reactie van Villa Retteketet:
Hartelijk bedankt dat je je ervaring wilde delen! Lieve groetjes Judith

Leny Mathijssen beoordeelde op 2018-11-23

Voor de eerste keer iets besteld. Netjes en goed geleverd .

Reactie van Villa Retteketet:
Dank je wel Leny dat je je positieve ervaring hebt willen delen. Ik zie je graag nog eens terug. Groetjes Judith

w. van rheenen beoordeelde op 2018-11-18

Snel in huis. Netjes en zorgvuldig verpakt.

Bedankt dat je een beoordeling hebt geplaatst! Groetjes Judith

M de Vree beoordeelde op 2018-11-16

Bedankt voor je beoordeling! Groetjes Judith

Tim beoordeelde op 2018-10-29

Snelle levering. Nog even telefonisch contact gehad omdat er iets was veranderd in de samenstelling van de bestelling.

Reactie van Villa Retteketet:
Heel erg bedankt voor je mooie beoordeling Tim! Ik hoop dat jullie veel plezier hebben beleefd met de fhuttles. Groetjes Judith

Anja de koning beoordeelde op 2018-10-14

De levering klopte, was er snel en was leuk verpakt.

Reactie van Villa Retteketet:
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over het hele proces! Ik zie je graag nog eens terug. Groetjes Judith

Hoevenaars beoordeelde op 2018-10-05

Super goede service en heel leuk ingepakt!

Dank je wel Marloes voor je mooie beoordeling en lieve reactie! Liefs Judith

Veerle Govaerts beoordeelde op 2018-10-02

Reactie van Villa Retteketet:
Heel erg bedankt voor het plaatsen van jouw beoordeling! Ik hoop je nog eens van dienst te mogen zijn in mijn speelgoedwinkel. Groetjes Judith

Nelleke Toenders beoordeelde op 2018-09-28

Leuk pakpapier, makkelijk te scheuren voor een kleinkind.
Kado op tijd bezorgd.

Reactie van Villa Retteketet:
Bedankt Nelleke, voor het delen van je positieve ervaring! Als ik geweten had dat het een kadootje was, had ik nog wat feestelijker ingepakt. Groetjes Judith

Celine Vermeulen beoordeelde op 2018-09-13

Reactie van Villa Retteketet:
Hoi Celine, bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Ik zie je graag nog eens terug in mijn winkeltje. Groetjes Judith

Britt Gibney beoordeelde op 2018-09-08

Super tevreden! Mooi ingepakt en snel verstuurd. Wij gaan zeker nog opnieuw bestellen!

Reactie van Villa Retteketet:
Hallo Britt, ik zie dat je je beoordeling hebt aangepast. Ik wil je hiervoor bedanken. Ik hoop je nog eens terug te zien in mijn winkeltje. Groetjes Judith

de Wit beoordeelde op 2018-09-06

Leuk kadootje besteld, snelle levering en erg leuk verpakt. Tevreden!!

Reactie van Villa Retteketet:
Heel erg bedankt dat je jouw positieve ervaring hebt gedeeld! Ik zie je graag nog eens terug in mijn speelgoedwinkel. Groetjes Judith

Corien Louise van Nieuw - Amerongen beoordeelde op 2018-08-22

Erg goede service, snelle handeling na contact, super leuk ingepakt. Was echt een cadeautje om te krijgen! Product is mooi!

Angela Ruepert beoordeelde op 2018-07-21

Hele goede ervaring

Reactie van Villa Retteketet:
Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met je bestelling. Groetjes Judith

Nanda van Dijk beoordeelde op 2018-07-18

Reactie van Villa Retteketet:
Bedankt Nanda voor je mooie beoordeling! Ik wens je veel plezier met je bestelling. Groetjes Judith