Klein Wolfslaar 16
4854PK Bavel

Leny Mathijssen beoordeelde op 2018-11-23

Voor de eerste keer iets besteld. Netjes en goed geleverd .

Reactie van Villa Retteketet:
Dank je wel Leny dat je je positieve ervaring hebt willen delen. Ik zie je graag nog eens terug. Groetjes Judith

w. van rheenen beoordeelde op 2018-11-18

Snel in huis. Netjes en zorgvuldig verpakt.

Bedankt dat je een beoordeling hebt geplaatst! Groetjes Judith

M de Vree beoordeelde op 2018-11-16

Bedankt voor je beoordeling! Groetjes Judith

Tim beoordeelde op 2018-10-29

Snelle levering. Nog even telefonisch contact gehad omdat er iets was veranderd in de samenstelling van de bestelling.

Reactie van Villa Retteketet:
Heel erg bedankt voor je mooie beoordeling Tim! Ik hoop dat jullie veel plezier hebben beleefd met de fhuttles. Groetjes Judith

Anja de koning beoordeelde op 2018-10-14

De levering klopte, was er snel en was leuk verpakt.

Reactie van Villa Retteketet:
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over het hele proces! Ik zie je graag nog eens terug. Groetjes Judith

Hoevenaars beoordeelde op 2018-10-05

Super goede service en heel leuk ingepakt!

Dank je wel Marloes voor je mooie beoordeling en lieve reactie! Liefs Judith

Veerle Govaerts beoordeelde op 2018-10-02

Reactie van Villa Retteketet:
Heel erg bedankt voor het plaatsen van jouw beoordeling! Ik hoop je nog eens van dienst te mogen zijn in mijn speelgoedwinkel. Groetjes Judith

Nelleke Toenders beoordeelde op 2018-09-28

Leuk pakpapier, makkelijk te scheuren voor een kleinkind.
Kado op tijd bezorgd.

Reactie van Villa Retteketet:
Bedankt Nelleke, voor het delen van je positieve ervaring! Als ik geweten had dat het een kadootje was, had ik nog wat feestelijker ingepakt. Groetjes Judith

Celine Vermeulen beoordeelde op 2018-09-13

Reactie van Villa Retteketet:
Hoi Celine, bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Ik zie je graag nog eens terug in mijn winkeltje. Groetjes Judith

Britt Gibney beoordeelde op 2018-09-08

Super tevreden! Mooi ingepakt en snel verstuurd. Wij gaan zeker nog opnieuw bestellen!

Reactie van Villa Retteketet:
Hallo Britt, ik zie dat je je beoordeling hebt aangepast. Ik wil je hiervoor bedanken. Ik hoop je nog eens terug te zien in mijn winkeltje. Groetjes Judith

de Wit beoordeelde op 2018-09-06

Leuk kadootje besteld, snelle levering en erg leuk verpakt. Tevreden!!

Reactie van Villa Retteketet:
Heel erg bedankt dat je jouw positieve ervaring hebt gedeeld! Ik zie je graag nog eens terug in mijn speelgoedwinkel. Groetjes Judith

Corien Louise van Nieuw - Amerongen beoordeelde op 2018-08-22

Erg goede service, snelle handeling na contact, super leuk ingepakt. Was echt een cadeautje om te krijgen! Product is mooi!

Angela Ruepert beoordeelde op 2018-07-21

Hele goede ervaring

Reactie van Villa Retteketet:
Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met je bestelling. Groetjes Judith

Nanda van Dijk beoordeelde op 2018-07-18

Reactie van Villa Retteketet:
Bedankt Nanda voor je mooie beoordeling! Ik wens je veel plezier met je bestelling. Groetjes Judith

Ellen Schnieder beoordeelde op 2018-07-11

Bedankt Ellen, dat je je positieve ervaring wilde delen! Groetjes Judith

Angelina beoordeelde op 2018-07-07

Reactie van Villa Retteketet:
Bedankt Angelina, voor je positieve beoordeling! Fijn om te weten dat alles naar wens is verlopen. Groetjes Judith

Lieke beoordeelde op 2018-07-02

Reactie van Villa Retteketet:
Bedankt Lieke, voor je positieve reactie! Fijn om te weten dat je tevreden bent. Groetjes Judith

Marieke van Aert beoordeelde op 2018-06-15

Reactie van Villa Retteketet:
Dank je wel marieke voor je mooie beoordeling!

sandra beoordeelde op 2018-06-08

Al meerdere keren besteld bij Villa Retteketet. Mooie webshop met altijd wel iets leuks te vinden. Snelle levertijd! En altijd weer een feest om het binnen te krijgen want alleen al de manier waarop het is ingepakt is gewoon al een feest 🎉.
Kortom zeer tevreden en daarom raad ik ook vele mensen deze webshop aan!

Reactie van Villa Retteketet:
Dank je wel Sandra voor deze hele mooie beoordeling! Alvast een hele fijne verjaardag voor de kleine grote meid. Maak er een gezellige van!

Liefs Judith