Hoogkoorpassage 1
KvK 70782075

ME V beoordeelde op 2019-01-21

gewoon tevreden :-)

Karin Van Geest beoordeelde op 2019-01-19

Heel tevreden, snelle verzending en uitstekende service.

Mirjam beoordeelde op 2019-01-18

Snelle levering, goed product

Kim Van den Brink beoordeelde op 2019-01-16

Uitstekende service snel verzonden helaas wat moeten retourneren. Crediteren ging ook vlot. Zal zeker nog eens bestellen.

Dieuwertje Manders beoordeelde op 2019-01-15

Zeer snelle levering, netjes ingepakt. Super service en vriendelijke medewerkers!

Paula Leguijt-Visser beoordeelde op 2019-01-11

Prima webwinkel!

Annemieke beoordeelde op 2019-01-11

Netjes verzorgd allemaal. Heb helaas iets terug moeten sturen maar ook dat keurig geregeld.

Tamar Zielman beoordeelde op 2019-01-09

Bestelling gedaan en artikel was niet leverbaar , wacht nu nog steeds op geld terug

Wanda De Jongh beoordeelde op 2019-01-09

Leuke site, overzichtelijk.
Mooie kleding
Spullen komen netjes verpakt aan.

Ellen van Rietschoten beoordeelde op 2019-01-08

Snel en netjes geleverd!

Charlotte De Jong beoordeelde op 2019-01-08

Super snelle verzending van de producten, transparante mailwisseling en snelle geld teruggave van gerourneerde producten. Top bedrijf!

Suzanne Koster beoordeelde op 2019-01-07

Spijtig, incomplete bestellng. Na bekijken rest bestelling blijkt er een productiefout te zijn (gat) . Na herhaaldelijk contact gezocht te hebben via de email nog geen passende oplossing. Jammer, niet zo'n fijne ervaring met deze winkel!

Mettie Bakker beoordeelde op 2019-01-06

Artikel niet leverbaar, dit hoor je middels een briefje bij restant van bestelling. Zou netter zijn als er even gebeld werd zodat je zelf kan beslissen of je rest van de bestelling wel wil houden dan. Ook is het geld van niet te leveren artikel nog niet terug gestort na een week.
Webshop is prettig, leuke korting.

Mieke beoordeelde op 2019-01-06

Alle sale producten ontvangen die ik had besteld. Het duurde wel een aantal dagen voor ze binnen waren.

Leuk ingepakt. Top service!

Dorinda Van de Mortel beoordeelde op 2019-01-05

Mooie schoenen, snelle levering een koopje!

Sab beoordeelde op 2019-01-05

Prima service

Marij Hochstenbach beoordeelde op 2019-01-05

Goed

Anna beoordeelde op 2019-01-04

Snelle nette levering

Yvette Antens beoordeelde op 2019-01-04

Snelle levering, leuk ingepakt!

Manon Hilverda beoordeelde op 2019-01-04

Super!