wagenaarstraat 205
5343 CE Oss

Wilma van den Berg beoordeelde op 2018-04-23

Nette levering

e.a.p van ouwerkerk beoordeelde op 2018-03-27

Snelle levering en goede kwaliteit.

Ernst Zitteren beoordeelde op 2018-03-26

Snelle levering en zelfs nog een zakje cichliden sticks erbij gehad! Eerste keer besteld en er zullen er zeker meer volgen.

McD beoordeelde op 2018-03-04

Bestelling geplaatst (zaterdagavond), dinsdag ontvangen. Prima!
Ook bij andere webshop iets besteld (zelfde moment, zaterdag) en dat maandag ontvangen, dus dat kan nog beter. Desondanks 5 sterren. Prima verpakt ook.

Jeroen Nederpel beoordeelde op 2018-02-26

Snel besteld snel geleverd veel betaal mogelijkheden.

P. Buis beoordeelde op 2018-02-21

Snel, goed verpakt, en lage verzendkosten. Prima dus!

otto leeverink beoordeelde op 2018-02-13

Snel geleverd! Ik wist niet zeker of ik thuis was op het tijdstip dat het werd geleverd en had dus gemeld dat het bij de buren mocht worden gebracht. Dit stond ook op de doos. Meestal wordt dit niet gedaan

Pierre Boon beoordeelde op 2018-02-11

Snelle levering, goede prijs en een cadeautje in de vorm van een extra zakje visvoer.
Klasse!

Joost Brandsen beoordeelde op 2018-02-08

goede en snelle levering!!

W. Berger beoordeelde op 2017-12-26

Mijn pakket was door de post niet aangeleverd. Hierover contact opgenomen met visvoerkopen.nl.
Na navraag door hun bij de post, kreeg ik van het bedrijf als excuus te horen dat de post het druk had,
en dat visvoerverkopen maar een klein bedrijf is, en dat zij het te druk hadden. Onverkoopbaar voor mij
dit antwoord. Alleen excuses en geen oplossing aanbieden vind ik not done in zo'n situatie. Een ander
bedrijf heeft in die zelfde periode ook iets naar mij opgestuurd wat ook niet aangekomen was. Zij hebben
echter wel direct gehandeld, en een nieuwe zending opgestuurd die nu wel in mij bezit is. Er wordt door
dit bedrijf vergeten dat de klant in goed vertrouwen op voorhand al geld overmaakt voor de bestelde goederen.
Wat meer verantwoording naar de klant toe zou dit bedrijf niet misstaan, hoe klein of groot of hoe druk zij het
ook hebben. Ik zit nu nog steeds op een antwoord te wachten van een email die ik vrijdag jl. verzonden heb.
Wetende dat deze email terecht komt op de persoonlijke mobiel van de zaakwaarnemer van dit bedrijf vind
ik dit een slechte en onprofessionele gang van zaken.

Wouter Bieleveld beoordeelde op 2017-12-19

Goede service snelle levering

Willem Trapman beoordeelde op 2017-12-17

snel en goed geleverd

W.R. Van Leeuwen beoordeelde op 2017-12-02

product besteld en de volgende dag al in huis.
goed verpakt. prijs is goed. al meerdere keren besteld altijd goed

A. Petter beoordeelde op 2017-11-28

Vlot geleverd.

iris treur beoordeelde op 2017-10-18

Goed: snel geleverd.
Verbeterpunt: Verzendkosten betalen voor de brievenbus ipv voor een pakketje

Reactie van Visvoer kopen:
Bedankt voor Uw beoordeling

Over Uw verbeter punt U heeft ook betaald voor brievenbus post
hier maken wij al onderscheid in.
(in Uw geval 1 KG € 3,95, pakket post is € 6,95)

Willem Schipper beoordeelde op 2017-10-17

Good service, products looks good quality

Hans Harreveld beoordeelde op 2017-10-10

Gewoon goed en snel. En goede prijs!

gerard de vries beoordeelde op 2017-10-10

overzichtelijke site, snelle levering en als er iets niet op voorraad is bellen ze eerst of iets anders gestuurd kan worden. Ga zo door en wij zullen de ervaring delen met andere

Wouter Bieleveld beoordeelde op 2017-09-14

Alles verloopt heel snel en goed.

Dirk Van den broek beoordeelde op 2017-08-09

Goed