Runderweg 6

Mystery shopper

Lees
waarom

Meike Nauta beoordeelde op 2018-07-22

90 stuks (L-Theanine, Glidkruid en Visolie), dit is de omschrijving op jullie website. Er staat nergens duidelijk aangegeven dat het gaat om 30 stuks L-Theanine - 30 stuks Glidkruid en 30 stuks Visolie allen apart verpakt. Achteraf heb ik nog eens goed gekeken en kun je er alleen achter komen als je toevallig goed kijkt naar alle 3 de foto's, want dat valt echt niet op tijdens bestellen. Waarom zou iemand 3 foto's willen bekijken van een productverpakking als alles al correct in de beschrijving zou staan? Ik verwachtte voedingssupplementen voor 3 maanden, niet voor maar 1 maand. Ik vind dit oplichterij en ik voel me belazerd.

Reactie van Vitalio Voedingssupplementen B.V.:
Beste klant,

het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent. Echter is uw klacht ons niet helemaal duidelijk. Op onze website staat bij de beschrijving duidelijk vermeld dat om 3 verschillende capsules gaat en dat de inhoud van 90 stuks voor 1 maand is bedoeld: Inhoud pakket 1 (1 maand) 90 stuks
30 caps L-Theanine, 30 caps Glidkruid en 30 softgels Omega3, elk in een aparte verpakking.
Misschien heeft u dit over het hoofd gezien maar we hebben het er juist expliciet bij gezet zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan. Wij betreuren het dat dit bij u wel het geval is.

jos teunis beoordeelde op 2018-07-10

prima

Roy Verboogen beoordeelde op 2018-07-03

Uiterst weinig werkzame stof

Burzacca Lucien beoordeelde op 2018-06-28

Goed product en zeer snel geleverd. Prima prima.

Iskander egberts beoordeelde op 2018-06-28

Goed product, zeker aan te raden!

MK beoordeelde op 2018-06-25

Prettig dat het product door de brievenbus kan. Het product doet wat het belooft en ik ervaar geen bijwerkingen. Ik wou dat ik het eerder ontdekt had!

Janc Postma beoordeelde op 2018-06-23

Goed assortiment goed gesorteerd en mooi geprijsd tevens snel geleverd maw zee tevreden bij mijn 1e bestelling gelijk perfect

MJG Breukers beoordeelde op 2018-06-13

Het product was van goede kwaliteit. Snelle levering per briefpost. Vitalio is een aanrader!

mitchell woolsley beoordeelde op 2018-06-07

Snel verzonden. Prima verpakt.

mitchell woolsley beoordeelde op 2018-06-07

Snel verzonden. Prima verpakt.

Ramy Al Sharif beoordeelde op 2018-06-02

Top

Moon beoordeelde op 2018-06-02

Voordelige prijs en enorm snel geleverd. Top!

Hester Brinkgreve beoordeelde op 2018-05-29

Prima product de hopcapsules. Snelle levering.

Ellen Reurich beoordeelde op 2018-05-22

producten besteld en de volgende dag al in huis top! Bedankt

Claudia Solis beoordeelde op 2018-05-01

Om eerlijk te zijn. Ik merk niet zo'n groot verschil voor en na, het is al mijn tweede week en ik vind geen bijzondere veranderingen. Nog steeds voel ik me druk en en nog steeks heb ik last van allerlei prikkels. Helaas pindakaas. De werking van LTO3 uit Canada zijn beter

Barbara beoordeelde op 2018-04-30

Snel de juiste producten thuis bezorgd. Geen bevestiging per mail ontvangen van de bestelling en bezorg moment, wat ik jammer vind. Maar niet echt een probleem. Blij met de producten die Vitalio aanbiedt.

Martine Kouwenhoven beoordeelde op 2018-04-15

Als ik erg moe ben kan ik er wel op slapen zo niet helpt t niet veel

Stephan beoordeelde op 2018-04-09

Snelle levering, prima prijs, goed verpakt.

T.J. Pleshkova beoordeelde op 2018-04-05

snel en moeiteloos zo als belooft!

Petra Nederhof beoordeelde op 2018-03-22

meteen de volgende dag al in huis!, goed verpakt, helemaal prima!