Edelhert 6

Bedankt voor de review!

Philip Doornaert beoordeelde op 2019-06-25

Ivo Moonen beoordeelde op 2019-06-25

Charlotte beoordeelde op 2019-06-22

De vliegers kwamen vlot en veilig tot in België!

Reactie van Vlieger-gigant.nl:
Bedankt voor je mooie review! Goed om te lezen dat de vliegers vlot en veilig in België zijn bezorgd!

gerard vrieswijk beoordeelde op 2019-06-22

Verpakking gescheurd bij vervoer
Vliegers uitstekend

Reactie van Vlieger-gigant.nl:
Bedankt voor je review! Wat vervelend dat de verpakking is gescheurd. Gelukkig zijn de vliegers wel in orde. We gaan hier op letten en zien je graag nog eens terug.

Nienke Sweers beoordeelde op 2019-06-21

rieks jannenga beoordeelde op 2019-06-19

zeer vlotte levering goed verpakt aanbevelingwaardig

Reactie van Vlieger-gigant.nl:
Bedankt voor deze mooie review! We zien je graag nog eens.

Leendert den Boer beoordeelde op 2019-06-19

H Vrijhof beoordeelde op 2019-06-18

Helaas deed de chat het niet met medewerker. Vind stokje van molentje wat kort en slap. Verder prima. Benieuwd hoe het Molentje
Het houd bij storm

Reactie van Vlieger-gigant.nl:
Hartelijk dank voor je review!♡
We hadden inderdaad net op het moment dat je contact met ons opnam een probleem met de chat! Dit is inmiddels weer opgelost.

We adviseren om het windmolentje veilig te stellen wanneer er storm op komst is

Henk beoordeelde op 2019-06-16

Overzichtelijke site, alles keurig geleverd en netjes op tijd. Ik ben tevreden.

Leo Koot beoordeelde op 2019-06-08

ik had een vlieger uitgekozen, maar kreeg advies om ander type te kiezen, moet hem nog testen maar de service is goed tot nu to

Reactie van Vlieger-gigant.nl:
Bedankt voor je mooie beoordeling! We zien je graag nog eens terug,

Rob Simons beoordeelde op 2019-06-07

mart willems beoordeelde op 2019-06-07

M. Raaijmakers beoordeelde op 2019-05-29

Goede adviezen, vlotte verzending en netjes ingepakt.

J Niesen beoordeelde op 2019-05-29

Leuke Frozen vliegers voor mijn dochters

Amber van Hoogstraten beoordeelde op 2019-05-29

Ik ben ontzettend tevreden over de levering, kwaliteit en de super vriendelijke service van Vlieger-gigant. Ik had dinsdag besteld en vandaag alles al in huis. Verder liep het contact voorspoedig en kreeg ik elke keer de zelfde vriendelijke man aan de lijn als ik weer eens een vraag had. Ik zou hier zeker nogmaals een bestelling plaatsen.

Pascal beoordeelde op 2015-09-01

Alles wat je verwacht. Zelfs 's avonds na 22.00u reactie binnen 10 minuten. Keurig!

Anoniem beoordeelde op 2015-08-28

Ik heb verder geen opmerkingen.

Arjan beoordeelde op 2015-08-27

Mooie producten met een goede prijs kwaliteit verhouding. De service is echt helemaal super! Snelle bezorging en producten zijn prima verpakt. Geen

Sugar beoordeelde op 2015-08-27

Snelle levering.