Grotestraat 32
5836 AG Sambeek
+31(0)617521363

Daphne Moorsel beoordeelde op 2019-05-15

Mooi product. Goed contact gehad met de verkoper. Zeer klantvriendelijk en denkt mee.

Reactie van Vlinderstore:
Dag Daphne,

Graag gedaan! Altijd leuk om te lezen dat alles naar wens is =)

Heel veel plezier ervan!

Nico Geertsen
Vlinderstore.nl

Maarten Geertsen beoordeelde op 2019-01-23

Scherpe prijs, snelle levering, aardige mensen. Aanrader!

Mary beoordeelde op 2019-01-13

Ben zeer tevreden, goede service. En ook nog voor aantrekkelijke prijzen, een aanwinst voor je interieur en een goede kwaliteit.

Miranda beoordeelde op 2019-01-06

Uitstekend!
Goede service! Eigenaar wist me veel informatie over de vlinder te vertellen. de Ik ben super blij met mijn product, geniet elke dag van die schitterende kleuren.toppie!

Clint beoordeelde op 2019-01-05

Snelle levering, Degelijk product, eerlijke prijs. Kortom een aanrader!!!