Grotestraat 32
5836 AG Sambeek
+31(0)617521363

Kimberly Driel beoordeelde op 2019-06-05

Beste lezers,
Ik heb voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij Vlinderstore en ben erg tevreden.
Het bestellen ging makkelijk en kreeg ook meteen een bevestiging per mail. mijn bestelling is netjes en optijd geleverd. TOP!

Ik ben een tevreden klant.

Reactie van Vlinderstore:
Dag Kimberly,

Graag gedaan! Goed om te lezen dat alles naar wens is =)

Heel veel plezier ervan!

Nico Geertsen
Vlinderstore.nl

Daphne Moorsel beoordeelde op 2019-05-15

Mooi product. Goed contact gehad met de verkoper. Zeer klantvriendelijk en denkt mee.

Reactie van Vlinderstore:
Dag Daphne,

Graag gedaan! Altijd leuk om te lezen dat alles naar wens is =)

Heel veel plezier ervan!

Nico Geertsen
Vlinderstore.nl

Maarten Geertsen beoordeelde op 2019-01-23

Scherpe prijs, snelle levering, aardige mensen. Aanrader!

Mary beoordeelde op 2019-01-13

Ben zeer tevreden, goede service. En ook nog voor aantrekkelijke prijzen, een aanwinst voor je interieur en een goede kwaliteit.

Miranda beoordeelde op 2019-01-06

Uitstekend!
Goede service! Eigenaar wist me veel informatie over de vlinder te vertellen. de Ik ben super blij met mijn product, geniet elke dag van die schitterende kleuren.toppie!

Clint beoordeelde op 2019-01-05

Snelle levering, Degelijk product, eerlijke prijs. Kortom een aanrader!!!