Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beëindigd.

Spruytstraat 16 C
3081XJ Rotterdam

9,0

Cornelis Drooge beoordeelde op 2019-09-16

Prima

Anonymous beoordeelde op 2019-05-02

Super klantenservice en snel geleverd.

Sander Heeskens beoordeelde op 2019-03-14

Binnen 1 dag geleverd, netjes verpakt. Zeer tevreden, zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Hans van Maanen beoordeelde op 2019-03-11

Zending zou vanmiddag om 12.31 aankomen ....... NOOIT angekomen en nu staat er dat hij is teruggestuurd naar het verzendcentrum !

Leuk , middagje thuis gebleven voor jan L*L
Thx Vloeitip.nl
Nooit meer bestellen !!

P.s Update..
Gebeld door de eigenaar van VloeiTip.nl
Ik zou het niet goed gelezen hebben wat betreft de uitlevering van het bestelde....
Toen ik het niet met hem eens was zei hij dat ik de kanker kon krijgen en verbrak de verbinding.
Ik heb hem daarna boos opgebeld en ook lelijke dingen gezegd , waarvoor excuus !
Feit blijft dat je als eigenaar van een bedrijf zo nooit iets tegen je klanten kan ventileren.
En dat alleen maar omdat ik 1 ster gegeven had als review....

Reactie van VloeiTip.nl:
erg jammer dat ik van deze zeer agressieve man een 1 ster review krijg en bedreigt wordt door mijn kop geschoten te worden als ik naar Maarssen ga, alleen omdat het gebaseerd is op een misverstand veroorzaakt door het feit dat de klant niet goed had gelezen wanneer z'n pakket werd bezorgd.

Hij dacht dat z'n pakket vandaag om 12:31u bezorgd zou worden, maar het pakket is vandaag om 12:31u pas opgehaald bij het pakketpunt. Klant werd boos dat het pakket nooit bij hem was gearriveerd en dat er nu in het verzendsysteem stond dat het pakket is teruggestuurd, maar het pakket is dus teruggestuurd vanaf het pakketpunt naar het depot en wordt morgen pas uitgeleverd.

Dit liep uit op onenigheid en toen heeft de beste man mij bedreigd me dood te schieten. De aangifte tegen de klant loopt nu. Bedankt.

Martin Eggens beoordeelde op 2019-03-08

Helemaal top. Goede communicatie en probleempje met voorraad uitstekend opgelost.
Volgende keer kom ik terug.

Reactie van VloeiTip.nl:
Beste Martin, enorm bedankt voor zo'n geweldige review! Fijn te horen dat ik het probleempje met de voorraad goed hebben weten op te lossen voor je.

Enorm bedankt nogmaals en veel plezier met je bestelling! Graag tot ziens :)

Jasper

Paul Germers beoordeelde op 2019-02-20

Heel goed

Steve beoordeelde op 2019-02-09

Het is een geweldig product, ik vind het leuk, het is handig en ziet er goed uit op je tafel. Gewoon een goede aankoop!

Matthew beoordeelde op 2019-02-05

Zeer klantvriendelijk

Anonymous beoordeelde op 2019-02-05

Gewoon goeie vloei.

Matthijs beoordeelde op 2019-02-05

Zéér klantvriendelijk ik had een fout gemaakt met de postcode heel dom van mij maar is heel goed opgelost ik raad deze webshop aan aan andre

Anonymous beoordeelde op 2019-02-05

Is Raw tip geworden ivm voorraad. Raw tip is iets smaller.

jona beoordeelde op 2019-02-01

Dienstverlening is top

Jos B beoordeelde op 2019-02-01

Nice, echt top

Mo beoordeelde op 2019-01-28

Zo goedkoop waar doe je t voor haha

Lisa beoordeelde op 2019-01-22

Op aanraden van Jasper de IRIE lange vloei gekocht. Geen spijt van, echt prima vloei!

Bor beoordeelde op 2019-01-12

Waarom heb ik deze shop niet eerder ontdekt, had me een berg geld bespaard

Anonymous beoordeelde op 2019-01-09

Ik wilde toch graag laetn weten dat ik het pakket keurig de dag erna heb ontvangen hoor

Mariska beoordeelde op 2018-12-22

Erg vrolijk op de app, leuk contact en goeie prijzen! Tot volgende keer :)

Ahmed beoordeelde op 2018-12-16

Was niet de dag erna bezorgd zoals beloofd maar kreeg wel direct mail van Jasper om mij hierover in te lichten dus alsnog tevreden

John S beoordeelde op 2018-12-04

Aardige vent, goeie en en snelle afhandeling. Pakketje was 2 dagen na bestelling binnen!