Bollenmarkt 7A

goed en snel geleverd

Tom Markus beoordeelde op 2018-04-20

Makkelijke bestelling . Snelle levering

Onno Van Rijsbergen beoordeelde op 2018-04-20

prima product en snel geleverd

kees geense beoordeelde op 2018-04-20

heel tevreden en zeer snel geleverd

m. van dongen beoordeelde op 2018-04-20

zoals beloofd op de site snel en correct

Jo Vandebriel beoordeelde op 2018-04-20

Snel en correct geleverd in België.

John Bolwerk beoordeelde op 2018-04-20

Esther Schouten beoordeelde op 2018-04-19

Prima glijders met superstevig vilt. Prima voor onze glad stenen vloer!

Hein Van der Cruijsen beoordeelde op 2018-04-18

Snelle levering producten zien er goed uit en de levering is precies zoals besteld..
Groetjes Hein

giel uiterwijk beoordeelde op 2018-04-18

Snelle bezorging en voldoen prima.

Donja Hulshof beoordeelde op 2018-04-17

Heel tevreden. Goed product en snel geleverd

Frank van den Bergh beoordeelde op 2018-04-17

Telefonisch bereikbaar is in deze tijd heel bijzonder. Zodoende kon een vraag van mij over het product snel beantwoord worden. De aflevering was bovendien pijlsnel.

Jan Velema beoordeelde op 2018-04-17

Precies goed. Snel geleverd.

Daan beoordeelde op 2018-04-17

Donderdag 12 april besteld en betaald. Dinsdag 17 april nog niet eens een track en tracé code dat het is aangeboden bij bezorger.

Reactie van Vloerglijders:
Dag Daan, we hebben hier ook al even e-mail contact over gehad. De zending is als brievenbuspost verstuurd, daar zit helaas geen tracking-code op. Wacht de post vandaag nog even af, mocht de zending er vandaag nog niet zijn komt deze er nogmaals aan. MVG, Tom

Hans Stoof beoordeelde op 2018-04-17

Uit nood online besteld omdat geen winkel dit kon leveren. Ik kreeg ze snel in huis en ze zijn prima.

G de Boer beoordeelde op 2018-04-17

Snel in huis

Fred Stokhof beoordeelde op 2018-04-17

Zeer snel

Bert Moerkerk van beoordeelde op 2018-04-17

Alles verlopen zoals gepland.

Adrie Belt beoordeelde op 2018-04-14

Goede kwaliteit en snel geleverd

Maggy Rams beoordeelde op 2018-04-12

Was op zoek naar vloerglijders om onder stoelen te zetten.
Bij vloerglijders.nl had ik deze direct gevonden, een top service twee dagen later waren ze reeds geleverd TOP!
Heel erg bedankt voor de prima en vlugge levering!
Deze site beveel ik zeker aan al mijn connecties aan!