Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Vodelca

Pastoor Heijnenstraat 2
6227TE Maastricht
Dit is geen bezoekadres
0624754327
KvK 72656700

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Geverifieerd adres Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Vodelca

Gemiddelde beoordeling

9,2

336 beoordelingen

Beoordeling van klanten

94%

4%

2%

2018
Vodelca

Linda Post beoordeelde op 2018-11-15

Absoluut tevreden over de snelheid van de levering van mijn stofzuiger. Deze kwam echter aan in de originele doos zonder extra verpakking eromheen als bescherming. De doos was daardoor vrij flink beschadigd met gaten en deuken erin.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Vodelca

Michel beoordeelde op 2018-11-04

Wasdroger besteld op vrijdagavond en netjes op zaterdagmiddag al geleverd. Prijs was dermate voordelig dat we de gok van jullie aspirant lidmaatschap wel wilde wagen en dat is het zeker waard geweest. Top. Ook zag ik toevallig dat jullie voorraad van het artikel daarna op 1-3 dagen levering werd gezet, dus dat houd in dat dit ook goed wordt bijgehouden. Succes

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Vodelca

Michael beoordeelde op 2018-10-25

Om iets voor elf uur s'avonds besteld volgende dag in huis! Top!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Vodelca:
Dank u wel! Veel plezier met de stofzuiger.
Vodelca

Conno van Wijk beoordeelde op 2018-09-29

Supersnelle levering en ook nog de voordeligste.

Vodelca

J. Voortman beoordeelde op 2018-09-08

Snel geleverd.

Vodelca

Dylan de Kreij beoordeelde op 2018-09-04

De webshop hanteert nette prijzen waardoor ik op deze site terecht kwam. Snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden. Top!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Vodelca

PCM beoordeelde op 2018-08-15

Perfect zag elders de prijs van de wasmachine iets voordeliger dus eerst BCC gebeld die ging niet mee. Toen Wasmachine-voordeel gebeld en binnen een paar minuten hebben zij de prijs aangepast. Zelfs iets voordeliger aangeboden en de andere dag geleverd. Helemaal top

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Vodelca:
Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Heel veel plezier met de wasmachine!
Vodelca

S. Klaver beoordeelde op 2018-08-02

Vaatwasser bij Vodelca besteld (de onze is kapot)op dinsdag 24-7, enorm vriendelijke mensen, vaatwasser zou 3 dagen later op vrijdag bezorgd en geïnstalleerd worden. Vrij genomen, donderdagavond om 19.30 telefoon, vaatwasser staat niet in depot dus kan niet geleverd worden. Maar maandag de 30e zeker. Oke, kan.... Helaas stond vrijdagochtend om 8.05 wel een monteur aan de deur om de niet aanwezige vaatwasser in te bouwen...
Maar goed, maandag zou hij komen, helaas, telefoontje, meneer het wordt toch dinsdag. Vriendelijke dame, veel excuses. Dus dinsdag, helaas.... wordt donderdag meneer... Behoorlijk chagrijnig zoals u begrijpt. Maar goed, 2 keer slikken, vriendelijk blijven en hopen op donderdag... Helaas, telefoontje, het wordt vrijdag meneer (we gaan zaterdag op vakantie). Nu wel lichtelijk boos geworden en aangegeven dat ik het zat ben, maar vrijdag komt hij echt!!!
Helaas, telefoontje, ook vrijdag komt hij niet....
Wat een waardeloze zaak, nu gaan we 2 weken op vakantie en hebben ze beloofd dat hij maandag de 20e geleverd gaat worden... Ik ben benieuwd.
Heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Hele vriendelijk dame trouwens aan de telefoon die zich steeds verschuilt achter de leverancier, maar beloof dan niet 5 keer dat die machine komt.
Bijzonder teleurgesteld in dit bedrijf.


Reactie van Vodelca:
Zoals telefonisch besproken hebben wij samen een afspraak gemaakt voor de 20ste. Wij hebben meerdere malen telefonisch contact gehad met elkaar en hierin heb ik getracht u van te voren zo snel mogelijk op de hoogte te houden van de aanleveringen. Het is spijtig dat wij uw afspraak enkele keren hebben moeten verzetten. Zoals u zelf aangeeft excuseer ik mij meerdere malen en dat zal dit niet anders zijn in dit bericht. Bij de uitleg van de redenen wil ik altijd oprecht zijn en geef dan de redenen waardoor het zo is gegaan, dit is geen verschuiling. Uw apparaat staat ondertussen gereserveerd en klaar voor uitlevering.
Vodelca

Sjaak beoordeelde op 2018-08-02

In een woord geweldig. Waar bcc het laat afweten bij de belofte 'vandaag besteld morgen in huis' maakt deze zaak het helemaal waar. Gisteren besteld en vandaag om half 9 stond mijn wasmachine al te draaien. Helemaal top. Ga zo door!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Vodelca:
Dank u wel voor u mooie review. Veel plezier met de wasmachine!
Vodelca

Lukas beoordeelde op 2018-07-10

Zeer snelle levering, alles compleet. Had alleen als bezorgadres een PostNL punt aangegeven maar de machine werd toch thuis bezorgd (kwam in dit geval goed uit omdat er iemand thuis was).

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Vodelca:
Gelukkig dat iemand hem heeft kunnen aanpakken thuis. Ik zal dit doorgeven aan de desbetreffende inpakker zodat dit niet nog een keer zal gebeuren. Nog veel plezier met het apparaat.
Vodelca

Sinke beoordeelde op 2018-07-10

niet duur, snelle levering, volgende dag al binnen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Vodelca:
Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met het apparaat.
Vodelca

H Hilberink beoordeelde op 2018-07-09

Bestellen ging snel. Levering was uitmuntend.


Reactie van Vodelca:
Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met het apparaat.
Vodelca

J. van Raalten beoordeelde op 2018-07-07

Duidelijke website. 22:00 u. besteld. Afgeleverd met PostNL de volgende dag om 11:45 u.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Vodelca:
Dank u wel voor de beoordeling, veel plezier met het apparaat!
Vodelca

Lies van Driel beoordeelde op 2018-07-07

Donderdag besteld ,vrijdag geleverd,keurig verpakt,prima

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Vodelca:
Dank u wel voor de beoordeling, veel plezier met het apparaat!
Vodelca

Hoogerwerf beoordeelde op 2018-06-22

De was-droogcombinatie werd op de juiste, gekozen, dag geleverd, zonder vertraging. Zijn er heel tevreden mee, een stille wasmachine die gelijk goed droogt. Voor de cashback-actie van Bosch had ik niet de juiste factuur ontvangen, maar toen ik opbelde werd ik vriendelijk te woord gestaan en werd het gelijk geregeld. 5 minuten later de juiste factuur in mijn e-mail.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Vodelca:
Goed om te lezen dat de cashback is gelukt, veel plezier met de wasmachine!
Vodelca

Richel beoordeelde op 2018-06-20

Goed geholpen en goede service

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Vodelca:
Dank u wel voor de aardige woorden. Ik zal dit aan mijn collega Mark doorgeven!
Vodelca

Barendse beoordeelde op 2018-06-16

Heel tevreden, snelle levering

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Vodelca:
Veel plezier met het apparaat en we zien u graag weer terug!
Vodelca

DCT van Peijpe beoordeelde op 2018-06-02

Schandalig slechte bezorg- en montage service! Vier afspraken voor bezorging van vaatwasser zijn niet nagekomen. Bezorgers zijn 2 keer zonder enige opgaaf van reden niet komen opdagen. En 2 keer met smoesjes (zieke monteur, autopech) is de afspraak op het laatste moment afgezegd. Koop dus geannuleerd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Vodelca:
Beste meneer van Peijpe,

Hartelijk dank voor uw feedback.
We snappen uw teleurstelling met betrekking tot de levering van uw vaatwasser. Vooral aangezien de levering meerdere malen niet heeft plaatsgevonden door allerlei verschillende oorzaken. Dit verbaasde ons telkens ook. We betreuren het enorm dat u elke keer teleurgesteld werd en het is absoluut niet de service die u van ons normaliter kunt verwachten. De teleurstelling en eventuele frustratie is naar onze mening ook terecht en de keuze tot annulering is absoluut te begrijpen.

Als afsluiting wil ik wel nog laten weten dat Exchange een onderzoek heeft gestart en al meerdere verbeteringen heeft aangebracht om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren.
Vodelca

Math Janssen beoordeelde op 2018-05-31

snel en goed geleverd de stofzuiger was zoals omschreven.ben heel tevreden.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Vodelca:
Goed om te lezen dat u tevreden bent. Veel plezier met stofzuiger!
Vodelca

van Leeuwen beoordeelde op 2018-05-14

De website ziet er nogal beperkt uit en wekt op zich niet al te veel vertrouwen t.o.v. die van veel grotere aanbieders. Maar ik ben wel tevreden over het product, de levering en de scherpe prijs van de vaatwasser. En daar gaat het mij om! Kortom: een pluim voor Vodelca.


Reactie van Vodelca:
Dank u wel voor uw pluim, mocht u specifieke feedback over onze website willen sturen om deze te verbeteren, dan zouden wij hiermee aan de slag kunnen gaan. U zou dit kunnen sturen naar: klantenservice@vodelca.nl

Veel plezier met het product!

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.