Hoofdstraat 118
6372EK Landgraaf

A. Geraedts beoordeelde op 2019-03-13

Op zondag een Siemens vaatwasser besteld; keurig volgens afspraak op woensdag geleverd, met carnavalskorting! Prima service door Post NL! Zelf geïnstalleerd, dus geen 3e partij erbij betrokken. Al met al zeer tevreden en dus een goede recensie waard. Iets wat ik normaal eigenlijk nooit doe ...

Peter Van der Zwan beoordeelde op 2019-01-28

Op donderdag een inductie kookplaat besteld en op vrijdag al binnen. Ze zijn heel makkelijk bereikbaar,antwoorden snel en hebben een hele goede service. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Arie beoordeelde op 2019-01-23

Alles was prima. Goed gezocht naar deze stofzuiger van te voren en hier was hij het voordeligst. Binnen 24 uur in huis.

Adrie Houtman beoordeelde op 2019-01-23

Duidelijke site, makkelijk bestelling plaatsen.
Snelle bevestiging van de bestelling.
Zeer snelle levering met vermelding van tijdstip van afleveren.

Mac beoordeelde op 2019-01-18

Snelle levering. Super service toen de stofzuiger niet naar tevredenheid was. Zeer vriendelijke medewerker.

Sjoerd beoordeelde op 2019-01-15

De inbouwvaatwasser die we kochten, werd nooit geïnstalleerd. Op het tijdstip dat we als eerste afspraken, kwam de installateur niet opdagen. De reden werd pas achteraf gecommuniceerd: het was druk. Vervolgens moesten we vijf dagen wachten, voordat de installateur zou langskomen. Je raadt het al: die kwam niet. Er stond geen afspraak in het systeem, aldus de inbouwservice. Na drie maal telefonisch contact met de klantenservice kwam er geen adequate oplossing en hebben we de bestelling geannuleerd.

Beste Sjoerd,

Dank je wel voor de feedback. Wij begrijpen dat uw situatie alles behalve goed is gegaan. Dit verdient alles behalve een schoonheidsprijs.Er is veel mis gegaan en door uw situatie zijn er veel gesprekken geweest met de inbouwpartner. Deze hebben geleid tot heldere communicatie voor de toekomst. Nogmaals onze excuses voor het niet komen opdagen voor het inbouwen en wij hopen alsnog dat u snel in het bezit bent gekomen van een mooie vaatwasser.

Pascal beoordeelde op 2019-01-01

De Bosch vaatwasser die we op het oog hadden was het voordeligst bij Vodelca. Helaas bleek de levertijd enkele weken en bood men direct een alternatief. We wilden toch echt bij de Bosch blijven vanwege een cashback actie van de fabrikant. Uiteindelijk bleek een week later toch de vaatwasser nog snel geleverd te kunnen worden. De communicatie liep zeer plezierig, de levering was prima, dus ik zou hier zo weer bestellen.

Linda Post beoordeelde op 2018-11-15

Absoluut tevreden over de snelheid van de levering van mijn stofzuiger. Deze kwam echter aan in de originele doos zonder extra verpakking eromheen als bescherming. De doos was daardoor vrij flink beschadigd met gaten en deuken erin.

Michel beoordeelde op 2018-11-04

Wasdroger besteld op vrijdagavond en netjes op zaterdagmiddag al geleverd. Prijs was dermate voordelig dat we de gok van jullie aspirant lidmaatschap wel wilde wagen en dat is het zeker waard geweest. Top. Ook zag ik toevallig dat jullie voorraad van het artikel daarna op 1-3 dagen levering werd gezet, dus dat houd in dat dit ook goed wordt bijgehouden. Succes

Michael beoordeelde op 2018-10-25

Om iets voor elf uur s'avonds besteld volgende dag in huis! Top!

Reactie van Vodelca:
Dank u wel! Veel plezier met de stofzuiger.

Conno van Wijk beoordeelde op 2018-09-29

Supersnelle levering en ook nog de voordeligste.

J. Voortman beoordeelde op 2018-09-08

Snel geleverd.

Dylan de Kreij beoordeelde op 2018-09-04

De webshop hanteert nette prijzen waardoor ik op deze site terecht kwam. Snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden. Top!

PCM beoordeelde op 2018-08-15

Perfect zag elders de prijs van de wasmachine iets voordeliger dus eerst BCC gebeld die ging niet mee. Toen Wasmachine-voordeel gebeld en binnen een paar minuten hebben zij de prijs aangepast. Zelfs iets voordeliger aangeboden en de andere dag geleverd. Helemaal top

Reactie van Vodelca:
Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Heel veel plezier met de wasmachine!

S. Klaver beoordeelde op 2018-08-02

Vaatwasser bij Vodelca besteld (de onze is kapot)op dinsdag 24-7, enorm vriendelijke mensen, vaatwasser zou 3 dagen later op vrijdag bezorgd en geïnstalleerd worden. Vrij genomen, donderdagavond om 19.30 telefoon, vaatwasser staat niet in depot dus kan niet geleverd worden. Maar maandag de 30e zeker. Oke, kan.... Helaas stond vrijdagochtend om 8.05 wel een monteur aan de deur om de niet aanwezige vaatwasser in te bouwen...
Maar goed, maandag zou hij komen, helaas, telefoontje, meneer het wordt toch dinsdag. Vriendelijke dame, veel excuses. Dus dinsdag, helaas.... wordt donderdag meneer... Behoorlijk chagrijnig zoals u begrijpt. Maar goed, 2 keer slikken, vriendelijk blijven en hopen op donderdag... Helaas, telefoontje, het wordt vrijdag meneer (we gaan zaterdag op vakantie). Nu wel lichtelijk boos geworden en aangegeven dat ik het zat ben, maar vrijdag komt hij echt!!!
Helaas, telefoontje, ook vrijdag komt hij niet....
Wat een waardeloze zaak, nu gaan we 2 weken op vakantie en hebben ze beloofd dat hij maandag de 20e geleverd gaat worden... Ik ben benieuwd.
Heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Hele vriendelijk dame trouwens aan de telefoon die zich steeds verschuilt achter de leverancier, maar beloof dan niet 5 keer dat die machine komt.
Bijzonder teleurgesteld in dit bedrijf.

Reactie van Vodelca:
Zoals telefonisch besproken hebben wij samen een afspraak gemaakt voor de 20ste. Wij hebben meerdere malen telefonisch contact gehad met elkaar en hierin heb ik getracht u van te voren zo snel mogelijk op de hoogte te houden van de aanleveringen. Het is spijtig dat wij uw afspraak enkele keren hebben moeten verzetten. Zoals u zelf aangeeft excuseer ik mij meerdere malen en dat zal dit niet anders zijn in dit bericht. Bij de uitleg van de redenen wil ik altijd oprecht zijn en geef dan de redenen waardoor het zo is gegaan, dit is geen verschuiling. Uw apparaat staat ondertussen gereserveerd en klaar voor uitlevering.

Sjaak beoordeelde op 2018-08-02

In een woord geweldig. Waar bcc het laat afweten bij de belofte 'vandaag besteld morgen in huis' maakt deze zaak het helemaal waar. Gisteren besteld en vandaag om half 9 stond mijn wasmachine al te draaien. Helemaal top. Ga zo door!

Reactie van Vodelca:
Dank u wel voor u mooie review. Veel plezier met de wasmachine!

Lukas beoordeelde op 2018-07-10

Zeer snelle levering, alles compleet. Had alleen als bezorgadres een PostNL punt aangegeven maar de machine werd toch thuis bezorgd (kwam in dit geval goed uit omdat er iemand thuis was).

Reactie van Vodelca:
Gelukkig dat iemand hem heeft kunnen aanpakken thuis. Ik zal dit doorgeven aan de desbetreffende inpakker zodat dit niet nog een keer zal gebeuren. Nog veel plezier met het apparaat.

Sinke beoordeelde op 2018-07-10

niet duur, snelle levering, volgende dag al binnen

Reactie van Vodelca:
Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met het apparaat.

H Hilberink beoordeelde op 2018-07-09

Bestellen ging snel. Levering was uitmuntend.

Reactie van Vodelca:
Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met het apparaat.

J. van Raalten beoordeelde op 2018-07-07

Duidelijke website. 22:00 u. besteld. Afgeleverd met PostNL de volgende dag om 11:45 u.

Reactie van Vodelca:
Dank u wel voor de beoordeling, veel plezier met het apparaat!