Rijksweg 96
6228 XZ Maastricht
085 025 0035

van Leeuwen beoordeelde op 2018-05-14

De website ziet er nogal beperkt uit en wekt op zich niet al te veel vertrouwen t.o.v. die van veel grotere aanbieders. Maar ik ben wel tevreden over het product, de levering en de scherpe prijs van de vaatwasser. En daar gaat het mij om! Kortom: een pluim voor Vodelca.

Fledderus beoordeelde op 2018-05-12

Heldere website, scherpe prijzen, snelle levering.

Emiel beoordeelde op 2018-05-09

Fijne oven.. eigenlijk geen contact gehad met de klantenservice. Dus daar ken ik niks over zeggen.

Reactie van Vodelca - Stofzuigers / Inbouwapparatuur / Wasmachines / Drogers / Strijkijzers:
Fijn dat de oven zo bevalt! Veel bak plezier gewenst met de oven,

Clark beoordeelde op 2018-05-08

de bosch bgl8sil4 was meer dan 40 euro goedkoper dan coolbleu! stofzuigervoordeel hield me goed op de hoogte van de verzending en de volgende dag had ik hem al binnen. ik ben er heel erg blij mee. hij zuigt heel erg krachtig en ziet er ook nog een mooi uit. dankjulliewel team van stofzuigervoordeel

Veel plezier met de stofzuiger en hopelijk tot ziens!

Nijssen beoordeelde op 2018-05-08

- Tevreden over het apparaat, zag er keurig uit, functioneert ook (voor zover ik dat al heb kunnen testen) naar behoren, de prijs was echt de laagste, dus daarvoor heb ik alleen maar lof.
- Zeer ontevreden over de bezorging en "installatie" door PostNL: twee klungels in een gammel vrachtwagentje die niet weten hoe ze in dat ding moeten rijden, daarnaast niet echt weten hoe ze een wasmachine moeten installeren (dat is toch je werk?) en bovendien nog geen gereedschap bij zich hebben om de bevestigingsbouten los te draaien... Naast dat ik ze zelf heb moeten vragen om het verpakkingsmateriaal mee te nemen (want dat was anders gewoon blijven liggen) viel het ook op dat ze meegenomen oud witgoed gewoon bovenop nieuwe apparaten in hun auto legden (lekkende wasmachine bovenop nieuwe TV).

Allereerst wil ik u bedanken om deze melding te maken naar ons, ik vind het fijn om te lezen dat het apparaat goed werkt. Wel vind ik het jammer om te lezen over de verschillende opmerkingen over de bezorging. Wij hebben dit bericht meteen doorgestuurd naar onze bezorgpartner zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden. Onze welgemeende excuses over uw ervaring maar wensen u alsnog een heel veel plezier met het nieuwe apparatuur.

van Bijsterveldt beoordeelde op 2018-05-05

Alleen de bezorgers waare echt slecht! Zelf mee moeten helpen de rest netjes en duidelijk! Van uit jullie

Wat jammer om te lezen dat u mee heeft moeten helpen, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb uw melding doorgestuurd en ik hoop dat dit niet meer in toekomst gebeurd. Alsnog veel plezier met het apparaat!

Pooya beoordeelde op 2018-05-02

Fast delivery, low prices, and superb fast replying costumer service! I definitely would continue to buy stuff from here.

Thank you for the support, and i hope to see you again in the future!

MNvH beoordeelde op 2018-04-29

Zonder gedoe en met goede service onze nieuwe vaatwasser omgeruild voor een ander model. Goed geholpen en heel tevreden.

Dank u wel voor de feedback, goed om te horen dat de ruiling naar wens was. Veel plezier met de nieuwe vaatwasser!

Fleur Franse beoordeelde op 2018-04-20

Heb de wasmachine gisterenavond besteld en 8.30 is hij geleverd, naar2e verdieping gebrachts en aangesloten, en oude weer mee. Dus top!

Wat fijn om te lezen dat u vandaag al een was kan gaan draaien! Heel veel plezier met de wasmachine en tot de volgende keer.

Met vriendelijke groeten, Jamie

G.A. Hollander beoordeelde op 2018-04-15

Snelle levering en enorme zuigkracht, maar wél regelbaar!
Goed apparaat voor een goeie prijs!

Goed om te lezen dat hij met volle kracht het werk aangaat! Veel plezier ermee

Bart beoordeelde op 2018-04-13

Prima service, volgens afspraak geleverd en apparaat werkt goed.
Was even wat twijfel bij retourname oude apparaat maar uiteindelijk toch meegenomen.

Dank u wel voor de review. Goed om te lezen dat het apparatuur al in werking is. Wel jammer van de twijfel bij het retour nemen van het oude apparaat. Gelukkig dat het alsnog is gedaan. Wij hebben dit ook gecommuniceerd naar onze bezorgdienst om de service in de toekomst te optimaliseren.

Tot de volgende keer!

Angela beoordeelde op 2018-04-13

Een heel fijne stofzuiger met veel mondstukken. Hij heeft een grote zuigkracht en allen vloerbedekkingen krijgt hij goed schoon, zelfs met honde haren. Ik had een goedkope stofzuiger, Maar deze is werkelijk veel beter. Ook het geluidsniveau valt erg mee. Hij is wat duurder, maar presteert ook veel beter. Een aanrader.

Wat goed om te lezen dat hij goed bevalt. Als zelfs hardnekkige hondenharen zonder problemen worden opgezogen, dan zit u helemaal goed. Heel veel plezier gewenst met de stofzuiger en tot de volgende keer!

P van Borre beoordeelde op 2018-04-10

Heb een stofzuiger Nilfisk Elite van nog geen 2 jaar oud. Had hiervoor een Nilfisk Family die het 15 jaar fantastisch heeft gedaan. Deze Nilfisk Elite lijkt er niet op. Klep van stofzuiger kapot. Steel van het mondstuk is beschadigd. Bij de stootranden laat al het rubber los. Bij het handvat laat ook al het rubber los. Display van het handvat is stuk. En als laatste zit er een ratel in de stofzuiger. Ze willen nu als enige iets aan de ratel doen. De rest gooien ze op onzorgvuldig gebruik van de stofzuiger!!
Hoezo garantie??? Ik ben keurig met deze stofzuiger omgegaan maar deze Elite stofzuiger is gewoon van zeer slechte kwaliteit!!' Veel geld betaald en geen service!!!

Goedemiddag,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de service. Garantie is van toepassing op het moment dat een apparaat gebruikt zoals de fabrikant bedoeld heeft. Door het vallen en/of stoten kan de fabrikant niet meer garanderen dat uw apparatuur werkt zoals het zou moeten, waardoor garantie vervalt. Mocht u toch nog gebruik willen maken van het nakijken van uw stofzuiger op ratelen, horen wij dit graag.

Gijsbert de Graaf beoordeelde op 2018-04-07

Dank u wel voor uw recensie. Goed om te zien dat de levering naar wens was. Fijn weekend en veel plezier met de stofzuiger.

Michele Delsman beoordeelde op 2018-04-05

Geweldig afhandeling door Vodelca. Machine voldoet aan alle verwachtingen. klein probleem met het transportbedrijf Postnl Extra Home maar dit werd door Vodelca's kordate optreden gelijk naar behoren opgelost.

Goedemiddag,

Bedankt voor de feedback, gelukkig is alles nu naar tevredenheid opgelost. Heel plezier gewenst met het apparatuur!

Maartje beoordeelde op 2018-04-05

Ik ben heel tevreden. Goede prijs, snelle levering, en de nieuwe wasmachine werd gratis aangesloten (en de oude meegenomen).

Goedemiddag,

Bedankt voor de feedback. Heel plezier gewenst met het apparatuur!

Maartje beoordeelde op 2018-03-09

Zeer tevreden, op gevraagde datum werd stofzuiger geleverd voor een goede prijs!! Voor de Bosch cashback actie had ik een pdf. factuur nodig en die werd binnen 2 minuten na mijn telefoontje gestuurd. Zeer vriendelijke klantenservice.

Goedemiddag,

Bedankt voor de feedback. Het gebruik maken van een PDF was ook weer voor ons een leerpunt. Goed om te horen dat u snel geholpen werd. Veel plezier met het apparatuur.

Jasper beoordeelde op 2018-03-07

Wij hadden een stofzuiger besteld bij stofzuiger-voordeel.nl.
Eerst dacht ik, waarom heeft stofzuiger-voordeel.nl geen reviews?
na even zoeken bleek de site onderdeel te zijn van Vodelca en gezien de reviews die al geschreven waren en de scherpe prijs leek mij dit de beste keuze
Het ging om de bosch i'genius bgl8522
De stofzuiger werd netjes binnen de vooraf gemelde levertijd geleverd en de extra bestelde stofzuigzakken hadden ze voor het gemak in de doos gedaan waar ook de stofzuiger in zit.
De stofzuiger zelf ziet er erg mooi uit en werkt ook volledig naar behoren.
Zeer stil en gebruiksvriendelijk.
Zeker een aanrader.

M.J. beoordeelde op 2018-02-03

Afspraak tot Levering en op de hoogte gehouden de dag zelf via sms: prima!
Was/droogcombinatie geleverd maar niet aangesloten op trekschakelaar:" ik ben geen electricien."
Verpakking achter gelaten voor t geval de machine t niet goed doet de eerste 3 dgn.
Helaas kan ik dat dus niet testen omdat de machine niet is aangesloten.
Dat is niet wat ik verwachtte. Geadverteerd wordt met: in huis op juiste plek zetten en aansluiten.

Al met al matige bezorging dus.
Hoe de machine werkt: geen idee. Ook geen uitleg gekregen, geen gebruiksaanwijzingen ontvangen vd bezorgers. T was dus n kwestie van: neerzetten en wegwezen.....

Mark beoordeelde op 2018-01-23

Snel geleverd en evt problemen worden keurig opgelost!