Rijksweg 96
085 025 0035

J. Voortman beoordeelde op 2018-09-08

Snel geleverd.

Dylan de Kreij beoordeelde op 2018-09-04

De webshop hanteert nette prijzen waardoor ik op deze site terecht kwam. Snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden. Top!

PCM beoordeelde op 2018-08-15

Perfect zag elders de prijs van de wasmachine iets voordeliger dus eerst BCC gebeld die ging niet mee. Toen Wasmachine-voordeel gebeld en binnen een paar minuten hebben zij de prijs aangepast. Zelfs iets voordeliger aangeboden en de andere dag geleverd. Helemaal top

Reactie van Vodelca - Stofzuigers / Inbouwapparatuur / Wasmachines / Drogers / Strijkijzers:
Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Heel veel plezier met de wasmachine!

S. Klaver beoordeelde op 2018-08-02

Vaatwasser bij Vodelca besteld (de onze is kapot)op dinsdag 24-7, enorm vriendelijke mensen, vaatwasser zou 3 dagen later op vrijdag bezorgd en geïnstalleerd worden. Vrij genomen, donderdagavond om 19.30 telefoon, vaatwasser staat niet in depot dus kan niet geleverd worden. Maar maandag de 30e zeker. Oke, kan.... Helaas stond vrijdagochtend om 8.05 wel een monteur aan de deur om de niet aanwezige vaatwasser in te bouwen...
Maar goed, maandag zou hij komen, helaas, telefoontje, meneer het wordt toch dinsdag. Vriendelijke dame, veel excuses. Dus dinsdag, helaas.... wordt donderdag meneer... Behoorlijk chagrijnig zoals u begrijpt. Maar goed, 2 keer slikken, vriendelijk blijven en hopen op donderdag... Helaas, telefoontje, het wordt vrijdag meneer (we gaan zaterdag op vakantie). Nu wel lichtelijk boos geworden en aangegeven dat ik het zat ben, maar vrijdag komt hij echt!!!
Helaas, telefoontje, ook vrijdag komt hij niet....
Wat een waardeloze zaak, nu gaan we 2 weken op vakantie en hebben ze beloofd dat hij maandag de 20e geleverd gaat worden... Ik ben benieuwd.
Heb dit nog nooit eerder meegemaakt. Hele vriendelijk dame trouwens aan de telefoon die zich steeds verschuilt achter de leverancier, maar beloof dan niet 5 keer dat die machine komt.
Bijzonder teleurgesteld in dit bedrijf.

Zoals telefonisch besproken hebben wij samen een afspraak gemaakt voor de 20ste. Wij hebben meerdere malen telefonisch contact gehad met elkaar en hierin heb ik getracht u van te voren zo snel mogelijk op de hoogte te houden van de aanleveringen. Het is spijtig dat wij uw afspraak enkele keren hebben moeten verzetten. Zoals u zelf aangeeft excuseer ik mij meerdere malen en dat zal dit niet anders zijn in dit bericht. Bij de uitleg van de redenen wil ik altijd oprecht zijn en geef dan de redenen waardoor het zo is gegaan, dit is geen verschuiling. Uw apparaat staat ondertussen gereserveerd en klaar voor uitlevering.

Sjaak beoordeelde op 2018-08-02

In een woord geweldig. Waar bcc het laat afweten bij de belofte 'vandaag besteld morgen in huis' maakt deze zaak het helemaal waar. Gisteren besteld en vandaag om half 9 stond mijn wasmachine al te draaien. Helemaal top. Ga zo door!

Dank u wel voor u mooie review. Veel plezier met de wasmachine!

Lukas beoordeelde op 2018-07-10

Zeer snelle levering, alles compleet. Had alleen als bezorgadres een PostNL punt aangegeven maar de machine werd toch thuis bezorgd (kwam in dit geval goed uit omdat er iemand thuis was).

Gelukkig dat iemand hem heeft kunnen aanpakken thuis. Ik zal dit doorgeven aan de desbetreffende inpakker zodat dit niet nog een keer zal gebeuren. Nog veel plezier met het apparaat.

Sinke beoordeelde op 2018-07-10

niet duur, snelle levering, volgende dag al binnen

Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met het apparaat.

H Hilberink beoordeelde op 2018-07-09

Bestellen ging snel. Levering was uitmuntend.

Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met het apparaat.

J. van Raalten beoordeelde op 2018-07-07

Duidelijke website. 22:00 u. besteld. Afgeleverd met PostNL de volgende dag om 11:45 u.

Dank u wel voor de beoordeling, veel plezier met het apparaat!

Lies van Driel beoordeelde op 2018-07-07

Donderdag besteld ,vrijdag geleverd,keurig verpakt,prima

Dank u wel voor de beoordeling, veel plezier met het apparaat!

Hoogerwerf beoordeelde op 2018-06-22

De was-droogcombinatie werd op de juiste, gekozen, dag geleverd, zonder vertraging. Zijn er heel tevreden mee, een stille wasmachine die gelijk goed droogt. Voor de cashback-actie van Bosch had ik niet de juiste factuur ontvangen, maar toen ik opbelde werd ik vriendelijk te woord gestaan en werd het gelijk geregeld. 5 minuten later de juiste factuur in mijn e-mail.

Goed om te lezen dat de cashback is gelukt, veel plezier met de wasmachine!

Richel beoordeelde op 2018-06-20

Goed geholpen en goede service

Dank u wel voor de aardige woorden. Ik zal dit aan mijn collega Mark doorgeven!

Barendse beoordeelde op 2018-06-16

Heel tevreden, snelle levering

Veel plezier met het apparaat en we zien u graag weer terug!

DCT van Peijpe beoordeelde op 2018-06-02

Schandalig slechte bezorg- en montage service! Vier afspraken voor bezorging van vaatwasser zijn niet nagekomen. Bezorgers zijn 2 keer zonder enige opgaaf van reden niet komen opdagen. En 2 keer met smoesjes (zieke monteur, autopech) is de afspraak op het laatste moment afgezegd. Koop dus geannuleerd.

Beste meneer van Peijpe,

Hartelijk dank voor uw feedback.
We snappen uw teleurstelling met betrekking tot de levering van uw vaatwasser. Vooral aangezien de levering meerdere malen niet heeft plaatsgevonden door allerlei verschillende oorzaken. Dit verbaasde ons telkens ook. We betreuren het enorm dat u elke keer teleurgesteld werd en het is absoluut niet de service die u van ons normaliter kunt verwachten. De teleurstelling en eventuele frustratie is naar onze mening ook terecht en de keuze tot annulering is absoluut te begrijpen.

Als afsluiting wil ik wel nog laten weten dat Exchange een onderzoek heeft gestart en al meerdere verbeteringen heeft aangebracht om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren.

Math Janssen beoordeelde op 2018-05-31

snel en goed geleverd de stofzuiger was zoals omschreven.ben heel tevreden.

Goed om te lezen dat u tevreden bent. Veel plezier met stofzuiger!

van Leeuwen beoordeelde op 2018-05-14

De website ziet er nogal beperkt uit en wekt op zich niet al te veel vertrouwen t.o.v. die van veel grotere aanbieders. Maar ik ben wel tevreden over het product, de levering en de scherpe prijs van de vaatwasser. En daar gaat het mij om! Kortom: een pluim voor Vodelca.

Dank u wel voor uw pluim, mocht u specifieke feedback over onze website willen sturen om deze te verbeteren, dan zouden wij hiermee aan de slag kunnen gaan. U zou dit kunnen sturen naar: klantenservice@vodelca.nl

Veel plezier met het product!

Fledderus beoordeelde op 2018-05-12

Heldere website, scherpe prijzen, snelle levering.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling, mocht u nog ons feedback willen geven om van die 4 sterren er 5 sterren te maken kunt u dit sturen naar: klantenservice@vodelca.nl.

Veel plezier met het product!

Emiel beoordeelde op 2018-05-09

Fijne oven.. eigenlijk geen contact gehad met de klantenservice. Dus daar ken ik niks over zeggen.

Fijn dat de oven zo bevalt! Veel bak plezier gewenst met de oven,

Clark beoordeelde op 2018-05-08

de bosch bgl8sil4 was meer dan 40 euro goedkoper dan coolbleu! stofzuigervoordeel hield me goed op de hoogte van de verzending en de volgende dag had ik hem al binnen. ik ben er heel erg blij mee. hij zuigt heel erg krachtig en ziet er ook nog een mooi uit. dankjulliewel team van stofzuigervoordeel

Veel plezier met de stofzuiger en hopelijk tot ziens!

Nijssen beoordeelde op 2018-05-08

- Tevreden over het apparaat, zag er keurig uit, functioneert ook (voor zover ik dat al heb kunnen testen) naar behoren, de prijs was echt de laagste, dus daarvoor heb ik alleen maar lof.
- Zeer ontevreden over de bezorging en "installatie" door PostNL: twee klungels in een gammel vrachtwagentje die niet weten hoe ze in dat ding moeten rijden, daarnaast niet echt weten hoe ze een wasmachine moeten installeren (dat is toch je werk?) en bovendien nog geen gereedschap bij zich hebben om de bevestigingsbouten los te draaien... Naast dat ik ze zelf heb moeten vragen om het verpakkingsmateriaal mee te nemen (want dat was anders gewoon blijven liggen) viel het ook op dat ze meegenomen oud witgoed gewoon bovenop nieuwe apparaten in hun auto legden (lekkende wasmachine bovenop nieuwe TV).

Allereerst wil ik u bedanken om deze melding te maken naar ons, ik vind het fijn om te lezen dat het apparaat goed werkt. Wel vind ik het jammer om te lezen over de verschillende opmerkingen over de bezorging. Wij hebben dit bericht meteen doorgestuurd naar onze bezorgpartner zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden. Onze welgemeende excuses over uw ervaring maar wensen u alsnog een heel veel plezier met het nieuwe apparatuur.