Rijksweg 96
6228 XZ Maastricht
085 025 0035

Lukas beoordeelde op 2018-07-10

Zeer snelle levering, alles compleet. Had alleen als bezorgadres een PostNL punt aangegeven maar de machine werd toch thuis bezorgd (kwam in dit geval goed uit omdat er iemand thuis was).

Reactie van Vodelca - Stofzuigers / Inbouwapparatuur / Wasmachines / Drogers / Strijkijzers:
Gelukkig dat iemand hem heeft kunnen aanpakken thuis. Ik zal dit doorgeven aan de desbetreffende inpakker zodat dit niet nog een keer zal gebeuren. Nog veel plezier met het apparaat.

Sinke beoordeelde op 2018-07-10

niet duur, snelle levering, volgende dag al binnen

Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met het apparaat.

H Hilberink beoordeelde op 2018-07-09

Bestellen ging snel. Levering was uitmuntend.

Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met het apparaat.

J. van Raalten beoordeelde op 2018-07-07

Duidelijke website. 22:00 u. besteld. Afgeleverd met PostNL de volgende dag om 11:45 u.

Dank u wel voor de beoordeling, veel plezier met het apparaat!

Lies van Driel beoordeelde op 2018-07-07

Donderdag besteld ,vrijdag geleverd,keurig verpakt,prima

Dank u wel voor de beoordeling, veel plezier met het apparaat!

Hoogerwerf beoordeelde op 2018-06-22

De was-droogcombinatie werd op de juiste, gekozen, dag geleverd, zonder vertraging. Zijn er heel tevreden mee, een stille wasmachine die gelijk goed droogt. Voor de cashback-actie van Bosch had ik niet de juiste factuur ontvangen, maar toen ik opbelde werd ik vriendelijk te woord gestaan en werd het gelijk geregeld. 5 minuten later de juiste factuur in mijn e-mail.

Goed om te lezen dat de cashback is gelukt, veel plezier met de wasmachine!

Richel beoordeelde op 2018-06-20

Goed geholpen en goede service

Dank u wel voor de aardige woorden. Ik zal dit aan mijn collega Mark doorgeven!

Barendse beoordeelde op 2018-06-16

Heel tevreden, snelle levering

Veel plezier met het apparaat en we zien u graag weer terug!

DCT van Peijpe beoordeelde op 2018-06-02

Schandalig slechte bezorg- en montage service! Vier afspraken voor bezorging van vaatwasser zijn niet nagekomen. Bezorgers zijn 2 keer zonder enige opgaaf van reden niet komen opdagen. En 2 keer met smoesjes (zieke monteur, autopech) is de afspraak op het laatste moment afgezegd. Koop dus geannuleerd.

Beste meneer van Peijpe,

Hartelijk dank voor uw feedback.
We snappen uw teleurstelling met betrekking tot de levering van uw vaatwasser. Vooral aangezien de levering meerdere malen niet heeft plaatsgevonden door allerlei verschillende oorzaken. Dit verbaasde ons telkens ook. We betreuren het enorm dat u elke keer teleurgesteld werd en het is absoluut niet de service die u van ons normaliter kunt verwachten. De teleurstelling en eventuele frustratie is naar onze mening ook terecht en de keuze tot annulering is absoluut te begrijpen.

Als afsluiting wil ik wel nog laten weten dat Exchange een onderzoek heeft gestart en al meerdere verbeteringen heeft aangebracht om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren.

Math Janssen beoordeelde op 2018-05-31

snel en goed geleverd de stofzuiger was zoals omschreven.ben heel tevreden.

Goed om te lezen dat u tevreden bent. Veel plezier met stofzuiger!

van Leeuwen beoordeelde op 2018-05-14

De website ziet er nogal beperkt uit en wekt op zich niet al te veel vertrouwen t.o.v. die van veel grotere aanbieders. Maar ik ben wel tevreden over het product, de levering en de scherpe prijs van de vaatwasser. En daar gaat het mij om! Kortom: een pluim voor Vodelca.

Dank u wel voor uw pluim, mocht u specifieke feedback over onze website willen sturen om deze te verbeteren, dan zouden wij hiermee aan de slag kunnen gaan. U zou dit kunnen sturen naar: klantenservice@vodelca.nl

Veel plezier met het product!

Fledderus beoordeelde op 2018-05-12

Heldere website, scherpe prijzen, snelle levering.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling, mocht u nog ons feedback willen geven om van die 4 sterren er 5 sterren te maken kunt u dit sturen naar: klantenservice@vodelca.nl.

Veel plezier met het product!

Emiel beoordeelde op 2018-05-09

Fijne oven.. eigenlijk geen contact gehad met de klantenservice. Dus daar ken ik niks over zeggen.

Fijn dat de oven zo bevalt! Veel bak plezier gewenst met de oven,

Clark beoordeelde op 2018-05-08

de bosch bgl8sil4 was meer dan 40 euro goedkoper dan coolbleu! stofzuigervoordeel hield me goed op de hoogte van de verzending en de volgende dag had ik hem al binnen. ik ben er heel erg blij mee. hij zuigt heel erg krachtig en ziet er ook nog een mooi uit. dankjulliewel team van stofzuigervoordeel

Veel plezier met de stofzuiger en hopelijk tot ziens!

Nijssen beoordeelde op 2018-05-08

- Tevreden over het apparaat, zag er keurig uit, functioneert ook (voor zover ik dat al heb kunnen testen) naar behoren, de prijs was echt de laagste, dus daarvoor heb ik alleen maar lof.
- Zeer ontevreden over de bezorging en "installatie" door PostNL: twee klungels in een gammel vrachtwagentje die niet weten hoe ze in dat ding moeten rijden, daarnaast niet echt weten hoe ze een wasmachine moeten installeren (dat is toch je werk?) en bovendien nog geen gereedschap bij zich hebben om de bevestigingsbouten los te draaien... Naast dat ik ze zelf heb moeten vragen om het verpakkingsmateriaal mee te nemen (want dat was anders gewoon blijven liggen) viel het ook op dat ze meegenomen oud witgoed gewoon bovenop nieuwe apparaten in hun auto legden (lekkende wasmachine bovenop nieuwe TV).

Allereerst wil ik u bedanken om deze melding te maken naar ons, ik vind het fijn om te lezen dat het apparaat goed werkt. Wel vind ik het jammer om te lezen over de verschillende opmerkingen over de bezorging. Wij hebben dit bericht meteen doorgestuurd naar onze bezorgpartner zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden. Onze welgemeende excuses over uw ervaring maar wensen u alsnog een heel veel plezier met het nieuwe apparatuur.

van Bijsterveldt beoordeelde op 2018-05-05

Alleen de bezorgers waare echt slecht! Zelf mee moeten helpen de rest netjes en duidelijk! Van uit jullie

Wat jammer om te lezen dat u mee heeft moeten helpen, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb uw melding doorgestuurd en ik hoop dat dit niet meer in toekomst gebeurd. Alsnog veel plezier met het apparaat!

Pooya beoordeelde op 2018-05-02

Fast delivery, low prices, and superb fast replying costumer service! I definitely would continue to buy stuff from here.

Thank you for the support, and i hope to see you again in the future!

MNvH beoordeelde op 2018-04-29

Zonder gedoe en met goede service onze nieuwe vaatwasser omgeruild voor een ander model. Goed geholpen en heel tevreden.

Dank u wel voor de feedback, goed om te horen dat de ruiling naar wens was. Veel plezier met de nieuwe vaatwasser!

Fleur Franse beoordeelde op 2018-04-20

Heb de wasmachine gisterenavond besteld en 8.30 is hij geleverd, naar2e verdieping gebrachts en aangesloten, en oude weer mee. Dus top!

Wat fijn om te lezen dat u vandaag al een was kan gaan draaien! Heel veel plezier met de wasmachine en tot de volgende keer.

Met vriendelijke groeten, Jamie

G.A. Hollander beoordeelde op 2018-04-15

Snelle levering en enorme zuigkracht, maar wél regelbaar!
Goed apparaat voor een goeie prijs!

Goed om te lezen dat hij met volle kracht het werk aangaat! Veel plezier ermee