Watertorenlaan 16
4141HT Leerdam

Hans Abramsen beoordeelde op 2018-11-14

binnen 24 uur geleverd, helemaal toppie

Reactie van VoerOnline:
We streven ernaar dat de bestelde pakketten binnen 24 uur geleverd worden. Fijn om te horen dat je tevreden bent.

Erik Elzer beoordeelde op 2018-11-13

Fleur Driessen beoordeelde op 2018-11-11

H.J.J.M Wolfs beoordeelde op 2018-11-10

M beoordeelde op 2018-11-10

Snelle service en vriendelijke klantenservice.

Reactie van VoerOnline:
Fijn om te horen dat je onze klantenservice waardeert

Karin De Goede beoordeelde op 2018-11-09

Duidelijk snel en mooie producten

Hans Bisdonk beoordeelde op 2018-11-08

Doen wat ze zeggen voor 2300 besteld volgende dag in huis

Tineke Visser-Lok beoordeelde op 2018-11-08

Zeer tevreden. Bestellen ging eenvoudig en ik kreeg keurig updates per e-mail over de voortgang van verzending. Ik ontving het pakket één dag later door vertraging bij Post.nl.

Reactie van VoerOnline:
Fijn dat je tevreden bent. Wat vervelend dat je je pakket een dag te laat hebt gekregen door vertraging bij PostNL. Daarom vinden wij het ook belangrijk dat je je pakket kunt volgen zodat je weet waar het is en wanneer je het kunt ontvangen en dat je zodoende op de hoogte bent van enige vertragingen ergens in het proces.

Martje van den Bosch beoordeelde op 2018-11-06

Margrieta Schudde beoordeelde op 2018-11-06

Stephanie Veugen beoordeelde op 2018-11-06

Prima

Gideona Schulpen beoordeelde op 2018-11-04

Zeer klantvriendelijk.
De volgende dag je bestelling in huis. Super!

Hanna Visser beoordeelde op 2018-10-31

Bijzonder snelle levering! Jammer genoeg geen info over de te geven hoeveelheid.

Reactie van VoerOnline:
Hoi, fijn dat je tevreden bent over de snelle levering. Op onze website als je naar het kopje overwinsten gaat kun je precies lezen hoeveel je moet voeren

Hennie van Es beoordeelde op 2018-10-30

Tot nu toe prima

Riesj Houben beoordeelde op 2018-10-30

f van huizen beoordeelde op 2018-10-29

Yvonne Struik beoordeelde op 2018-10-28

Cvdl beoordeelde op 2018-10-28

Snelle levering, jammer dat de mogelijkheid van pakje gemak ontbreekt.

Reactie van VoerOnline:
Hoi Cvdl, je kunt bij ons wel kiezen voor pakje gemakje hoor! Je kunt de verzendmethode kiezen. We hebben 3 methodes. Ophalen op locatie, verzenden en pakje gemakje.
Het staat omschreven als ophalen op een PostNL lokatie. Dit is het Pakje gemakje.

Barbara beoordeelde op 2018-10-27

Prima service, bestelling was op dat moment niet voorradig, ik werd keurig gebeld om mij op de hoogte te brengen dat het een aantal dagen later werd! Zeer klantvriendelijk. Voordelige prijzen en goede producten . Top

Reactie van VoerOnline:
Fijn om te horen dat je tevreden bent.

andre takens beoordeelde op 2018-10-27