Straatweg 45

Bol.com 66 9,3

Anoniem beoordeelde op 2018-08-16

Anoniem beoordeelde op 2018-08-14

Pierre beoordeelde op 2018-08-13

Fantastische snelle service! Product was niet leverbaar. Voervoorvis nam direct contact op om dit te bespreken. Het vervangende product is snel geleverd! Keurig!

Bert beoordeelde op 2018-08-13

Snelle levering en uitstekend voer voor een mooie prijs

Ad van Oosterhout beoordeelde op 2018-08-13

Ik heb goede ervaringen met voervoorvis makkelijk bestellen, snelle levering en ziet er goed verzorgd uit.👍

Ania beoordeelde op 2018-08-12

Super, snel levering, goed quality

Leonie beoordeelde op 2018-08-12

Al mijn vragen werden netjes beantwoord via de mail. En de bestelling arriveerde snel! Helemaal top!

Marc beoordeelde op 2018-08-12

Gewoon prima en goed geregeld!

Vd berg beoordeelde op 2018-08-12

Prima voer en snel geleverd

Anoniem beoordeelde op 2018-07-20