Grachtstraat 49
6118AB Nieuwstadt
+31654798138

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Judith beoordeelde op 2019-06-18

Heel erg tevreden over mijn bestelling! Ik vroeg een gepersonaliseerd speenkoord op korte termijn en er werd actief meegedacht. Het speenkoord kon geleverd worden en het was super!! Goede service en heel vriendelijk en behulpzaam. En erg mooi spul, ook niet onbelangrijk!

Merith beoordeelde op 2019-06-13

Hele mooie spullen van goede kwaliteit en fijne service! Wij zijn heel erg blij met de geleverde spulletjes.

Reactie van Voordehummelkes:
Bedankt! We doen ons best om een zo goed mogelijke kwaliteit te leveren en zijn heel blij dat je dat hebt gemerkt!

Nicole beoordeelde op 2019-06-13

Super mooie spullen. Er wordt ook meegedacht bij het samenstellen van een pakketje. Heel leuk als kraamkado.

Hey Nicole!

Bedankt voor jouw review en nog wel twee keer ook! Heel blij dat het pakketje bevalt!

Tot snel!

Nicole beoordeelde op 2019-06-13

Hey Nicole!

Tot snel!

Marko beoordeelde op 2019-06-10

Snelle levering en super kwaliteit!

Heel degelijk gemaakt, niet zoals veel webshops zonder keurmerk en daarom ook veilig voor je kleintje.

Leuk als kraamcadeau.
Erg netjes in de communicatie.

Hey Marko,

Dank! We doen ons best! Goed gezien, wij leveren alleen producten met keurmerk en dat wil je ook als ouder. Geen BPA, Ftalaten en PVC.

Nogmaals bedankt!

Rutger beoordeelde op 2019-06-10

Super! Goede communicatie, snelle verzending en goed verpakt.
Producten zien er super netjes uit! Wij zijn er enorm blij mee. De volgende keer bestel ik weer bij deze webshop.

Hallo Rutger,

Bedankt voor de review! Jij ook bedankt voor de snelle afhandeling.
We zien je graag terug :-)

Karin beoordeelde op 2019-06-06

Een dikke 10!
Mooi materiaal. Veel keus. Speciale wensen: geen probleem.
Snelle levering in mooi afgewerkte pakketjes....Ik ben zeer tevreden. TOP!

Hey Karin,

Dank voor de leuke review! We zien je graag terug!