Grachtstraat 49

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,9

Ria Barnhoorn beoordeelde op 2019-08-02

Hoi Ria,

Heel erg bedankt voor de positieve review! Wij hopen dat alles in goede orde is ontvangen?

Wij zouden graag willen weten hoe wij 5 sterren kunnen verdienen. Zou jij ons een e-mail willen sturen op info@voordehummelkes.nl met daar in tips hoe wij onze service nog beter kunnen maken?

Bedankt!

Miranda Hendrix beoordeelde op 2019-07-23

Ik ben zeer tevreden en heb al verschillende keren iets besteld, bijtring, speelkoord, sleutelhanger, babygym. Alles wordt met zorg gemaakt. Er wordt veel tijd en energie gestoken in het ontwerpen van de spullen. De gebruikte materialen zijn kindvriendelijk. Met vragen kun je altijd bij ze terecht.

Hallo Miranda,

Je hebt bijna de collectie compleet ;-)
Blij dat je zo tevreden bent!

Mathijs beoordeelde op 2019-07-18

Kraamkadofrustratie? Niet meer, want deze winkel heeft namelijk de oplossing! Je gaat gewoon even naar de website, zoekt wat leuks uit en om het helemaal persoonlijk te maken kan je meestal ook nog een naam toevoegen. Het wordt netjes verpakt en vlot geleverd. Deze originele kado's worden altijd goed ontvangen door de ouders en daarom bestellen wij al onze kraamkado's hier.
Ik kan natuurlijk de producten zelf niet beoordelen. En hoewel de hummelkes geen antwoorden geven waar je iets mee kan, wordt er wel altijd vrolijk mee gespeeld en op gebeten. Goede reacties dus!

Hey Mathijs,

Dank voor jouw review! Wij vinden het heel leuk om te horen dat de kleintjes er zo blij mee zijn :-)

Lisanne Hendriks beoordeelde op 2019-07-05

Buiten de ontzettend leuke spulletjes van Voordehummelkes is de service ook nog top! Leuk ingepakt en netjes op tijd geleverd. Aanrader!

Hey Lisanne,

Blij dat alles zo goed bevalt! Al moeten we de tent op de kop zetten, we zorgen dat de bestellingen op tijd de deur uit gaan. Kleine tip: wist je dat je tegenwoordig ook kunt kiezen wanneer en waar de bestelling geleverd dient te worden? Zo kun je een dag en bijvoorbeeld het werk of een PostNL locatie kiezen. Nog makkelijker!

Huib beoordeelde op 2019-06-30

Fijne producten van goede kwaliteit!

Hoi Huib,

Bedankt voor de review! Fijn dat alles zo goed bevalt :-)

Galina Rewinkel beoordeelde op 2019-06-30

Prachtige producten en super kwaliteit!! Producten blijven ook heel goed! Geweldige eigenaresse, enorm meedenkend en super behulpzaam. Echt een aanrader!!

Hey Galina,

Kwaliteit staat bij ons op nummer 1 en we zijn heel erg blij dat je dat is opgevallen. We doen ons best! Ik zeg ons, want pssst we runnen de webwinkel met twee personen ;-) hihi

Groetjes en tot snel!

Andrea Timmer-Goudzwaard beoordeelde op 2019-06-29

Mooie producten en goede kwaliteit! Heel blij met ons gepersonaliseerde speenkoord en de voedingsketting, precies in de kleuren die we wilden!😊

Hallo Andrea,

Heel blij dat alles goed is aangekomen en naar wens is! Als je weer een leuk gepersonaliseerd cadeau zoekt, dan zien we graag terug!

Lieke beoordeelde op 2019-06-28

Super service en meedenkend, goede kwaliteit en heel leuk verpakt! Super voor jezelf maar ook heel leuk als kado te geven. Wij zijn er heel blij mee! Dankjewel!

Hoi Lieke,

We zijn heel blij dat alles zoals gewenst is. We doen ons best om alles zo kant-en-klaar mogelijk te leveren. Wij besteden daarom veel aandacht aan de verzendverpakking en iedereen krijgt standaard een cadeauverpakking bij de bestelling, zonder extra kosten. Blij dat je dat waardeert!

Bedankt voor de review en tot snel!

Judith beoordeelde op 2019-06-18

Heel erg tevreden over mijn bestelling! Ik vroeg een gepersonaliseerd speenkoord op korte termijn en er werd actief meegedacht. Het speenkoord kon geleverd worden en het was super!! Goede service en heel vriendelijk en behulpzaam. En erg mooi spul, ook niet onbelangrijk!

Hey Judith!

Bedankt voor de leuke review! Wij staan altijd open voor gepersonaliseerde producten en we zijn blij dat 'ie bevalt! Veel plezier!

Merith beoordeelde op 2019-06-13

Hele mooie spullen van goede kwaliteit en fijne service! Wij zijn heel erg blij met de geleverde spulletjes.

Reactie van Voordehummelkes:
Bedankt! We doen ons best om een zo goed mogelijke kwaliteit te leveren en zijn heel blij dat je dat hebt gemerkt!

Nicole beoordeelde op 2019-06-13

Super mooie spullen. Er wordt ook meegedacht bij het samenstellen van een pakketje. Heel leuk als kraamkado.

Hey Nicole!

Bedankt voor jouw review en nog wel twee keer ook! Heel blij dat het pakketje bevalt!

Nicole beoordeelde op 2019-06-13

Hey Nicole!

Marko beoordeelde op 2019-06-10

Snelle levering en super kwaliteit!

Heel degelijk gemaakt, niet zoals veel webshops zonder keurmerk en daarom ook veilig voor je kleintje.

Leuk als kraamcadeau.
Erg netjes in de communicatie.

Hey Marko,

Dank! We doen ons best! Goed gezien, wij leveren alleen producten met keurmerk en dat wil je ook als ouder. Geen BPA, Ftalaten en PVC.

Nogmaals bedankt!

Rutger beoordeelde op 2019-06-10

Super! Goede communicatie, snelle verzending en goed verpakt.
Producten zien er super netjes uit! Wij zijn er enorm blij mee. De volgende keer bestel ik weer bij deze webshop.

Hallo Rutger,

Bedankt voor de review! Jij ook bedankt voor de snelle afhandeling.
We zien je graag terug :-)

Karin beoordeelde op 2019-06-06

Een dikke 10!
Mooi materiaal. Veel keus. Speciale wensen: geen probleem.
Snelle levering in mooi afgewerkte pakketjes....Ik ben zeer tevreden. TOP!

Hey Karin,

Dank voor de leuke review! We zien je graag terug!