Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Oostergracht 9
3763 LX Soest

2,0

Chantal beoordeelde op 2018-11-07

Ik wacht al een maand op mijn bestelling. Op mijn e-mails krijg ik geen antwoord. Wat een slechte webwinkel.

Demy beoordeelde op 2017-02-23

Ook ik wacht nu 4 weken op de extensions, aantal keer gemaild waarop alleen op de eerste mail een vage reactie. Heel slecht!

sterk beoordeelde op 2016-12-07

nu 5 weken al aan het wachten, en al een paar keer gebeld. ze beloven steeds terug te bellen maar nog steeds niets gehoord. en als ik bel zeggen ze dat ze de leverancier niet kunnen bereiken, lijkt me echt sterk dat ze na een week nog geen contact hebben gehad, zeer slechte communicatie naar de klanten en belofte niet nakomen, laatste keer dat ik hier iets besteld heb

2016