Waldeck Pyrmontkade 454
2518KG Den Haag

9,1

Peter Bruggeman beoordeelde op 2019-06-14

Bestellen gaat makkelijk betalen gaat goed levering snel en goed .

Pieter De Coninck beoordeelde op 2019-06-14

Perfecte afhandeling van de bestelling en goede communicatie ivm leveringsdatum

F Verduyn Lunel beoordeelde op 2019-06-12

Goed. Alles netjes verpakt en verzonden.Vlekkeloze afhandeling van de bestelling.

Shirley Van overveld beoordeelde op 2019-06-12

Snelle levering en klantvriendelijk te woord gestaan door de telefoon. Mijn besteld product was niet op voorraad en ik kreeg een goed alternatief aangeboden.

Mats de Jong beoordeelde op 2019-06-12

Perfect geleverd wat nodig was in een compacte doos en om de levering vlot te laten verlopen hadden ze keurig op de verpakking vermeld waar de postbode het mocht achterlaten indien ik niet thuis was.

Dave De Mot beoordeelde op 2019-05-31

Eerst probleem met het betaalsysteem
Na een mail, direct afgehandeld en supersnel geregeld

Erik Verbeke beoordeelde op 2019-05-29

Geen opmerkingen: besteld, snel geleverd, geen problemen.

Pierre Van Uffelen beoordeelde op 2019-05-22

Het juiste product en héél snel geleverd. Prima!

E. Alkema beoordeelde op 2019-05-14

Snelle levering van Brompton product

w van der Leur beoordeelde op 2019-05-14

Grote verpakking voor twee kleine onderdelen die ook in een enveloppe verstuurd hadden kunnen worden. Dan waren de verzendkosten ook reelergeweest. Ik heb de firma daarover vorige week gemaild met in een bijlage de foto's maar daar nooit een reactie op gehad. Slechte service en reclame. Denk niet dat ik snel een bestelling zal plaatsen, jammer.
M.vr.gr. Wim van der Leur

Reactie van Vouwfietsen.com:
Beste Wim van der Leur,

Onze excuses voor de late reactie, wij hebben door de drukte van afgelopen week niet tijdig kunnen reageren.
Wij betreuren uw ervaring met onze verzend methode. Het verzenden van onderdelen proberen wij altijd te verbeteren, het lukt ons echter niet altijd om alle onderdelen in een goede enveloppe te krijgen zonder risico op beschadiging of kwijtraken.
Daarom hebben wij deze keer gekozen om de onderdelen per pakket te versturen.

Wij zullen in het vervolg nog beter kijken naar de mogelijkheden van verzenden en verpakken om zo efficiƫnter te werk te kunnen gaan.
Hopelijk heb ik zo onze manier van werken iets verduidelijkt en hoop dat wij u bij een eventuele nieuwe bestelling een verbeterde verpakking te mogen leveren.

Lazlo

Maarten Van Klaveren beoordeelde op 2019-05-10

precies wat ik zocht

Bert Lintmeijer beoordeelde op 2019-04-30

Het was niet helemaal wat ik bedoelde, maar het paste toch

W..J. van der Kamp beoordeelde op 2019-04-23

goed assortiment, ook nog telefonisch advies én vlotte levering

Tom Broeckaert beoordeelde op 2019-04-17

snelle correcte service!

Steven Van Rossen beoordeelde op 2019-04-16

Snel geleverd. Prima prijs!

M Groen beoordeelde op 2019-04-12

Alle onderdelen voor mijn Brompton binnen 24 uur geleverd zonder verzendkosten.

Piet Moerland beoordeelde op 2019-04-09

Ondanks niet op voorraad toch snel geleverd.

Matthias Mares beoordeelde op 2019-04-02

goed. vrijdag besteld. woensdag thuis geleverd

Dirk Huyge beoordeelde op 2019-03-26

Snel geleverd. Vlotte afhandeling. Juiste onderdelen

Steven Van Rossen beoordeelde op 2019-03-22

Correct en snel geleverd. Prima!