Waldeck Pyrmontkade 454
2518KG Den Haag

9,1

Emmanuel HANKENNE beoordeelde op 2018-12-05

Producten zijn zonder probleem snel geleverd. Geen schade, en wel conform met mijn aankoop lijst. Top!

Chris Lenaerts beoordeelde op 2018-12-05

Alles netjes, keurig en snel afgehandeld en geleverd.

Fred Kaal beoordeelde op 2018-11-13

Bestelde product werd snel geleverd.

A Maarse beoordeelde op 2018-11-09

Ketting beschermers voor een dahon vitesse besteld,snelle levering , maar deze paste niet voor heb ik een groter tandwiel , alles terug gestuurd en geld stond weer snel op mijn rekening. Heel netjes.

H.W.G. Piepers beoordeelde op 2018-11-08

Mijn vouwfietspedalen arriveerden een dag of twee na mijn bestelling.
De oude, linker pedaal liet een krakend geluid horen bij iedere draai.
Dank zij uw snelle service is het euvel prima verholpen.

Ronald van der Meulen beoordeelde op 2018-11-08

Goed via de email van antwoorden op mijn vragen voorzien. Snelle levering en in één keer de juiste spullen.

Greta Van Loo beoordeelde op 2018-11-07

Zeer tevreden .

Marc Vincke beoordeelde op 2018-11-06

vlot besteld en even vlot geleverd

Hein van Langen beoordeelde op 2018-11-02

Top service

Hans Ten Broeke beoordeelde op 2018-11-02

Eerste contact, heel goede telf. hulp wat nodig bij ombouw van m’n Bropton.
Achteraf blijkbaar 1 onderdeel niet op voorraad, onmidelijk een mailtje dat het verzenden een dag langer zou duren, heel attent !!

Henk Bangma beoordeelde op 2018-11-01

De onderdelen voor mijn Brompton werden binnen een paar dagen geleverd. De prijzen zijn redelijk. (Bij een Brompton verwacht je al gauw dat het vel over je oren wordt getrokken :-)

J. Folkersma beoordeelde op 2018-10-25

Leveringen op tijd en volledig. De onderdelen zijn wel prijzig.

Geert van Seters beoordeelde op 2018-10-21

spullen goed. had de levering iets eerder verwacht.

Berkhof beoordeelde op 2018-10-17

De bestelling was vertraagd. Gelukkig heeft vouwfietsen.com haar eigen fout ontdekt en reeds een nieuwe bestelling de deur uit gedaan, nog voordat ik ging bellen.

M.J. ten Klooster beoordeelde op 2018-10-12

Snelle levering, en werd gebeld omdat er een artikel niet meer leverbaar was, met het voorstel voor een alternatief.

JLM Beck beoordeelde op 2018-10-11

Perfecte en snelle levering. Kan niet sneller.

Mark beoordeelde op 2018-10-09

Top geregeld!

Margriet Flink beoordeelde op 2018-10-05

Snelle levering en alles prima geleverd!

Jan De Visch beoordeelde op 2018-10-05

Heel tevreden. IN de namiddag besteld, en de volgende dag reeds geleverd!

Ruud Bongers beoordeelde op 2018-10-02

Na telefonisch en mail contact de juiste bestelling geplaatst bij de webwinkel. Bestelling is correct en snel vwerwerkt.