Waldeck Pyrmontkade 454

9,1

Roland Maes beoordeelde op 2019-02-15

Goede website, perfecte levering

jeroen jongkind beoordeelde op 2019-02-13

Prima geleverd, binnen 2 werkdagen.

jeroen Schans beoordeelde op 2019-02-05

netjes en goed en snel geleverd goed bereikbaar via telefoon

prima services

L.R. Prins beoordeelde op 2019-01-30

De bestelde produkten zijn snel geleverd en mijn fiets werkt weer prima.

Ellen Van de Plas beoordeelde op 2019-01-15

perfect, snel geleverd

Wim van Asch beoordeelde op 2019-01-15

Website Duidelijk in product kiezen en bestellen

Jort Van Leemputten beoordeelde op 2019-01-10

Correcte prijs en snelle afhandeling!

Paulus den Boer beoordeelde op 2019-01-10

Brompton vouwfietsen onderhouden is een precies klusje, vooral vanwege de wijzigingen in de loop der jaren. De kennis en ondersteuning door een goede specialistp is hierbij onmisbaar. Kemper of Vouwfietsen.com maakt dit beslist waar!! Onderdelen zijn wel behoorlijk aan de prijs, maar dat is overal op een vergelijkbaar peil.

G. Bras beoordeelde op 2019-01-04

Nette en vlotte aflevering van product.

Bill van der Raaf beoordeelde op 2019-01-03

Donderdag besteld na telefonisch contact en vrijdag was het al geleverd, en het juiste. Top!

Quix Walter beoordeelde op 2019-01-03

Bestelling na twee weken nog steeds niet ontvangen. Blijkbaar op verkeerd adres geleverd. Maar ik mag het zelf uitzoeken. De betaling is binnen!

andre beoordeelde op 2018-12-26

Snel geleverd en goede kwaliteit !

Tom Huijzer beoordeelde op 2018-12-22

Ik ben hatstikke goed geholpen met een onderdeel wat niet op webshop stond maar het personeel had2 euro overgemaakt voor order 288662 dahon het toch gevonden en de bestelling was snel geleverd en ik kon weer heerlijk fietsen op mijn dahon vouwfiets

Albert van Ommen beoordeelde op 2018-12-21

Uitstekend geholpen en telefonisch meegedacht.😁

D F beoordeelde op 2018-12-19

Product is keurig op tijd geleverd. Maar de status van je bestelling ontbreekt waardoor je niet weet of je bestelling in goede orde is ontvangen. Per email wordt hier wel weer tijdig op gereageerd. Product werd in een veel te grote doos geleverd, maar had gewoon in een enveloppe door de brievenbus gekund. Zonde van de hoge kosten om het thuis bezorgd te krijgen

Reactie van Vouwfietsen.com:
Goede dag, Wij gaan kijken wat er mis gaat waardoor u geen status update krijgt. Niet in de spam box terecht gekomen?? Wat betreft de verpakking heeft u gelijk maar we hebben hier een goede rede voor. We hebben namelijk al eerder deze magneet-set in een enveloppe verstuurd en toen bleek dat deze sterke magneet in de sorteermachine van de post blijft plakken en vervolgens nooit heel aankomt bij de klant. Als wij hem in een dikkere kartonnen enveloppe stoppen valt het net niet meer binnen de 3,2cm van de maximale dikte die voorgeschreven stond. Voor de meeste andere kleine artikelen hebben we wel een aangepast verzendtarief als het in een enveloppe past.

Michel
Kemper fietsen

Emmanuel HANKENNE beoordeelde op 2018-12-05

Producten zijn zonder probleem snel geleverd. Geen schade, en wel conform met mijn aankoop lijst. Top!

Chris Lenaerts beoordeelde op 2018-12-05

Alles netjes, keurig en snel afgehandeld en geleverd.

Fred Kaal beoordeelde op 2018-11-13

Bestelde product werd snel geleverd.

A Maarse beoordeelde op 2018-11-09

Ketting beschermers voor een dahon vitesse besteld,snelle levering , maar deze paste niet voor heb ik een groter tandwiel , alles terug gestuurd en geld stond weer snel op mijn rekening. Heel netjes.

H.W.G. Piepers beoordeelde op 2018-11-08

Mijn vouwfietspedalen arriveerden een dag of twee na mijn bestelling.
De oude, linker pedaal liet een krakend geluid horen bij iedere draai.
Dank zij uw snelle service is het euvel prima verholpen.