Meer en Duin 345
2163HE Lisse

8,6

Ageeth beoordeelde op 2018-04-15

Snelle service. Netjes verpakt. Goede kwaliteit.

Chayene Feron beoordeelde op 2018-03-31

Snelle bezorgen en goede kwaliteit sieraden.

diana dat beoordeelde op 2018-03-30

te grove hartjes

Gerda Talsma beoordeelde op 2018-03-23

Goede service!

Mirjam van Wijk beoordeelde op 2018-03-18

een snelle bestelling volgende dag al in huis toppie hoor

Milou van de Geijn beoordeelde op 2018-03-16

Snelle levering. Producten voldoen aanverwachtingen!

cynthia van haastert beoordeelde op 2018-03-09

Snelle levering en mooie kwaliteit

Stefanie Cottenier beoordeelde op 2018-03-09

de puzzelstukjes passen niet in elkaar!
Mijn dochter was zeer ontgoocheld, en we zullen de ketting terugsturen.

C v W beoordeelde op 2018-03-06

Snelle bezorging, rond 12.00 - 13.00 besteld op maandag en dinsdag rond die zelfde tijd in huis. Ik heb 5 dezelfde sleutelhanger dromenvangers in beige besteld omdat Vriendschapshartje de enige site is die je zelf de kleur laat kiezen. Producten zijn goed verpakt. Ik heb een bestelling geplaatst omdat ik exact deze dromenvanger van een andere site al meer dan een jaar als ketting droeg en deze ondertussen aan vervanging toe was. Ik zal zeker vaker van deze site bestellen als ik een gerelateerd product nodig heb en ik raad iedereen deze site aan.

Annet Van der Heide beoordeelde op 2018-03-05

Prima service. Had de ketting de volgende dag al in huis. Mijn dochter is er heel blij mee.

M. van Dijk beoordeelde op 2018-03-05

Levering ging vlot en prima!!
Product (breekhartje) was echter van zulke slappe kwaliteit dat het binnen 2 dagen al bij allebei kapot & daardoor verloren was.
Heel sneu voor de jonge tortelduifjes!!

Reactie van Vriendschapshartje:
Beste M. van Dijk, dat is jammer en zeker niet de bedoeling, u heeft recht op garantie: https://vriendschapshartje.nl/faq-items/garantie/. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Vriendschapshartje

Dwayne van Oevelen beoordeelde op 2018-03-01

Leuk hartje verkleurd alleen beetje

Martine Nuyts beoordeelde op 2018-02-26

We vonden het een mooi kettingkje

lone stam beoordeelde op 2018-02-20

Ik vond hem alleen een beetje klein maar hij was wel heel mooi en een laag prinsje

C. Bos beoordeelde op 2018-02-13

Mijn ervaring met uw webshop is dat het gehele proces van besteling tot en met bezorging verloopt zoals het hoort...

Adry Roest beoordeelde op 2018-02-09

Snelle levering, top

Stef Wijk beoordeelde op 2018-02-08

Snel geleverd en goed verpakt!

Kimberley Dijkstra beoordeelde op 2018-02-05

Iets besteld en binnen een paar dagen kapot.

Reactie van Vriendschapshartje:
Beste Kimberley Dijkstra, dat is niet de bedoeling, u heeft recht op garantie: https://vriendschapshartje.nl/faq-items/garantie/. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Vriendschapshartje

Emma Swaanen beoordeelde op 2018-02-04

Snel geleverd en goede kwaliteit!

bianca smits beoordeelde op 2018-01-28

snelle levering geen antwoord op.watts app berichtje.

Armband mag iets kleiner zijn voor de kinderen

Reactie van Vriendschapshartje:
U hoopte dat uw wens v.w.b. de kleur van de armbandjes duidelijk was, die was heel duidelijk. Daarom hebben we geen bericht meer gestuurd. Met vriendelijke groet, Vriendschapshartje.