Meer en Duin 345

Leuk, lief kadootje.

Ilse Dijkstra beoordeelde op 2019-09-10

Marion Kuijpers beoordeelde op 2019-09-09

Esther Tielemans beoordeelde op 2019-09-01

Goede en snelle levering, fantastisch.

Ria Hoogmoed beoordeelde op 2019-08-30

M Dijkstra beoordeelde op 2019-08-26

Helaas bleek het bestelde product niet voorradig, echter ik kreeg de mogelijkheid om een ander armbandje uit te zoeken. Werd snel via WhatsApp benaderd en opgelost. Volgende dag was het in huis! Top!

martin broere beoordeelde op 2019-08-25

Imke Wijnhoven beoordeelde op 2019-08-25

. beoordeelde op 2019-08-23

Zeer tevreden, mijn vragen kon ik heel makkelijk via whatsapp stellen en die werden ook heel vlot beantwoord. Toen nog laat in de middag besteld en de volgende dag al in huis.

Britt Borst beoordeelde op 2019-08-23

keet schiks beoordeelde op 2019-08-16

Ritesh Madari beoordeelde op 2019-08-12

Carin Suers-schopman beoordeelde op 2019-08-10

Miram Biemans beoordeelde op 2019-08-10

Ben wel tevreden over vriendschaphartje bestelling is best snel