Meer en Duin 345
2163HE Lisse

8,6

Els R. beoordeelde op 2018-09-17

Duidelijke communicatie, vlotte afhandeling van de bestelling. Artikel ziet eruit zoals op de foto.

Jef Lasters beoordeelde op 2018-09-17

Foute levering maar zeer professioneel en gratis opgelost

Desirée Verhaar beoordeelde op 2018-09-16

Miranda Janssen beoordeelde op 2018-09-03

Martha Bohne beoordeelde op 2018-09-03

Lizzy Paardekooper beoordeelde op 2018-09-03

mikayla Huyting beoordeelde op 2018-09-03

Snelle levering enige min punt is dat ik dacht het artikel groter zou zijn

Marrit Derksen beoordeelde op 2018-09-02

katoo vissers beoordeelde op 2018-08-26

een bordje besteld om te loomen met elastiekjes, het is gebroken aangekomen! hier is over gemaild, maar geen reactie terug ontvangen. kortom... slechte service!

Luuk Schurink beoordeelde op 2018-08-24

De hangers aan de ketting zijn veel groter dan je van de foto kon opmaken, en 2 van de 3 kettingen waren binnen een paar uur gebroken.. kortom heel teleurstellend.

Reactie van Vriendschapshartje:
Beste Luuk Schurink,

U heeft recht op garantie en retourrecht wanneer u niet tevreden bent over het product!
Zie https://vriendschapshartje.nl/faq-items/retourneren/

wendy van loenhout beoordeelde op 2018-08-23

Cindy Franssen-Bohlen beoordeelde op 2018-08-20

Zeer snel geleverd. TOP!!

Regine Hofland beoordeelde op 2018-08-19

Saskia van Trigt beoordeelde op 2018-08-19