Meer en Duin 345
2163HE Lisse

8,7

mike van der stuyft beoordeelde op 2019-05-25

Marga Adriaanse beoordeelde op 2019-05-25

Snel contact via Whatsapp en precies de bestelling ontvangen zoals we graag wilden.

Monica Verhoef beoordeelde op 2019-05-25

STEFFY SOETENS beoordeelde op 2019-05-19

Johanna Fredriks beoordeelde op 2019-05-17

Bianca Keijser beoordeelde op 2019-05-13

Erika Gerritsen beoordeelde op 2019-05-13

Heel tevreden, snelle levering en de reacties van ons hockeyteam op de sleutelhangers was ontzettend leuk. Zelfs aangeraden aan andere coaches.

Noa Van Willigen beoordeelde op 2019-05-12

Elsken beoordeelde op 2019-05-12

Supersnelle levering en mooie kwaliteit

Gea Soetedjo beoordeelde op 2019-05-11

ilona vernes beoordeelde op 2019-05-06

Tessa Jongepier beoordeelde op 2019-05-06

Ben tevreden !

Esther de Boer beoordeelde op 2019-05-05

Ik heb een práchtig medaillon besteld, de volgende dag had ik het al in huis. Ik ben héél erg tevreden!