Sixmastraat 66-2
8932PA Leeuwarden

Ilse beoordeelde op 2019-06-20

Tevreden over het product (band volrubber) en levering. Volgende dag in huis. Gewoon zoals het hoort.

Soscha Siebum beoordeelde op 2019-06-07

Wij zijn super blij met onze nieuwe SOXS.co step. Makkelijk in gebruik en gewelige kwaliteit.

Vivian beoordeelde op 2019-04-29

Erg tevreden, moest snel een nieuwe band hebben voor mijn m365. Had er haast bij want gebruik de step voor naar mijn werk. Had het de volgende dag in huis, product was ook netjes verpakt.

Susan beoordeelde op 2019-04-10

Goede prijs-kwaliteit verhouding! De onderdelen werden supersnel geleverd en passen perfect.

D. beoordeelde op 2019-04-10

Klant vriendelijk en snelle levering zijn twee dingen die er boven uitspringen bij Vroem.

Aanrader? Jazeker!