Waardsedijk 3d
3417 NA Montfoort

9,1

De heer aad Hageman beoordeelde op 2019-05-25

juiste informatie meegekregen voor aansluiten van de afstand bediening en waar ik op moest letten erg tevreden

De heer Gerard van Wakeren beoordeelde op 2019-05-25

De heer John Bos beoordeelde op 2019-05-22

Op zoek naar mooie degelijke screens, voor een scherpe prijs. We wilden een ander doek dan op de site te vinden was, geen probleem. Gevonden bij Wouter en zijn erg klantvriendelijk geholpen. Bij het ophalen tekst en uitleg en nog een paar tips meegekregen. Er zit tevens een erg duidelijke handleiding bij de screens. Screens zelf opgehangen en we zijn erg tevreden met het resultaat.
Kortom, ben je op zoek naar screens, zoek niet langer. Echt een aanrader !!

De heer Benjamin BEX beoordeelde op 2019-05-22

Het geleverde product beantwoordt perfect aan het gevraagde inzake afwerking en afmetingen.
De leveringstermijn werd goed nagekomen. Het artikel was zeer goed en beschermend verpakt.
Klein minpuntje : mijn mail inzake een kleine aanpassing werd niet beantwoord.
Ik raad deze webwinkel toch ten zeerste aan!

De heer NJ van Maanen beoordeelde op 2019-05-21

Heel tevreden, we waren eerst langs geweest om rolluik te bekijken, kregen we een duidelijke uitleg. Daarna rolluik besteld, was er binnen levertijd. Geleverd met duidelijke gebruiksaanwijzing.

De heer Chris Grobben beoordeelde op 2019-05-20

Wij zijn uitermate tevreden over de verleende service van WvD Zonwering.
Goed en uitgebreid advies en ondanks de voorjaarsdrukte snel geleverd, inclusief een duidelijke montage instructie.

De heer Hofmaeijer beoordeelde op 2019-05-20

Goede snelle service. Top Wouter

De heer Eddy Sjauw beoordeelde op 2019-05-20

Wouter is zeer vriendelijk, geduldig, informatief en uiteindelijk zeer goed geholpen met het vinden van de oplossing. Zijn kennis van zaken gaf mij heel veel vertrouwen en tot op heden nog steeds zeer tevreden. En dit alles tegen de beste prijs. Wouter, zeer hartelijk dank voor jouw perfecte service.

Mevrouw Lucie Van Twillert beoordeelde op 2019-05-18

De heer Wim Geerarts beoordeelde op 2019-05-18

Prima product met een fantastische uitleg. Eerlijk advies en lage prijzen. Aanrader

De heer Willem van der Voet beoordeelde op 2019-05-18

Prima service en strak gemonteerd.
Zeker zal ik hem aan bevelen.

J.v.d.Reijden beoordeelde op 2019-05-14

Scherpe prijs met daarnaast zeer goede service. Snel geleverd en gemonteerd op een zeer professionele manier.

De heer Paul Thoonsen beoordeelde op 2019-05-13

Prima materiaal, telefonische bereikbaarheid is goed. Terzake deskundige personeel. Voor de drukke tijd van het jaar snelle leveringen. Goede prijzen

De heer Wolf Herlaar beoordeelde op 2019-05-12

Makkelijk te bestellen, goede prijs en kwaliteit, makkelijk te installeren.

De heer Sander Kok beoordeelde op 2019-05-12

Weer een rolluiken besteld bij WvD Zonwering en zoals ik gewent ben weer netjes en snel geleverd!
alles compleet met montage handleiding erbij geleverd,
Top mannen, bedankt maar weer!

ga hier zeker vaker bestellen.

Mevrouw Bianci van Rooij beoordeelde op 2019-05-08

Telefonisch goed te antwoord gestaan en bestelling naar wens afgeleverd

Edgar beoordeelde op 2019-05-04

Levertijd 30 dagen ipv de aangegeven 10-15 dagen.
Zijgeleiders zaten vol met boorslijpsel, jammee.
Product ziet er verder wel netjes uit.

De heer Peter Flikweert beoordeelde op 2019-05-04

Goede prijs - kwaliteit verhouding.

De heer Piet Hoek beoordeelde op 2019-05-04

Keurige toko zelfs savonds support bij het koppelen en afstellen van de handzender.

De heer Peter Flikweert beoordeelde op 2019-05-04

Aantal buismotoren, het Somfy Tahoma systeem en nog wat onderdelen besteld, het duurde even want de motoren waren niet in voorraad. Maar ben daarover gebeld en Wouter van WvD heeft meegedacht met wat ik nodig had ook een erg scherpe prijs voor het TaHoma systeem gekregen, heb hier ook vorig jaar een serre zonwering besteld voor een scherpe prijs. Alles Perfect! Land WvD zeker aanraden.