Waardsedijk 3d
3417 NA Montfoort

9,1

Mevrouw Femke Buitenhuis beoordeelde op 2019-03-23

Rolluik werkt perfect, service is prima! Had een ruilluik besteld en zelf opgehaald in Montfoort.

De heer Leen de Bruyne beoordeelde op 2019-03-23

Goede service, kwaliteit materialen, echt een aanrader.

De heer J.G. van Oord beoordeelde op 2019-03-18

Goede heldere offerte, tijdig aangeven van het proces en snelle correcte installatie. Al het afval is door de leverancier afgevoerd. Er is schoon opgeleverd, dwz stoffer en blik gebruik om kleine deeltjes te verwijderen.

De heer Willem Rietdijk beoordeelde op 2019-03-16

Zeer compleet geleverd met installatiehandleiding etc. waar je bij anderen moet bijbetalen voor outdoor badopwinder zit deze er hier bij in. Ook met ophalen zeer flexibel. Absolute aanrader!!

De heer John beoordeelde op 2019-02-25

Zeer hoge kwaliteit rolluik.
Er stond een duidelijke meet instructie op de site. Maar ik twijfelde over de maten. Hiervoor heb ik naar rolluik shop gebeld. Ik kreeg gelijk duidelijke hulp en antwoorden.

Ook de instructies bij het rolluik zelf waren heel duidelijk en stap voor stap uitgelegd. Deed me denken aan een technisch lego tekening. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop. En ben zelfs al aan het kijken of ik voor de andere kamers ook rolluiken neem.

De heer Arnold Reinen beoordeelde op 2019-02-25

De heer Gijs Hofman beoordeelde op 2019-02-23

Scherm online besteld, direct contact gelegd om de details te bespreken. Binnen 4 weken een scherm aan de muur hangen, wat vakkundig gemonteerd is.

De heer Jan Broeze beoordeelde op 2019-02-19

De heer Mark Brilman beoordeelde op 2019-02-10

Snel een afspraak voor montage en perfect gemonteerd.

Mevrouw N Kesman beoordeelde op 2019-02-02

De heer A.B. Rijnsbergen beoordeelde op 2019-01-29

De levering van de zonweringen verliepen uitstekend, alleen de nabestelling via mail duurde even, maar goed inmiddels hebben we de bestelling in huis.

De heer T. Vos beoordeelde op 2019-01-16

snelle service

Mevrouw Farah beoordeelde op 2019-01-14

Bestelling is 2 x toegestuurd, is nu eindelijk afgeleverd. Reactie op het niet afleveren was adequat en goed opgelost door W & E zonwering. Top service!

De heer Joey boot beoordeelde op 2019-01-12

Ik ben tevreden over het aanzicht ze zien er mooi uit. Ben alleen niet tevreden over dat de prijs is besproke met de klant terwijl ik de boel regelde op deze manier heb ik er niets aan kunnen verdienen en daar ben ik niet helemaal over te spreken.

De heer Johan Campagne beoordeelde op 2019-01-01

Niets op het aan te merken: scherpe prijs voor de rolluiken, netjes en goed geïnstalleerd. Kabel door de zijgeleiders naar beneden gevoerd en vervolgens schuin naar beneden geboord. Buiten geen electra kabels te zien, binnen alleen vlak boven de grond bij het stopcontact, keurig afgewerkt met een degelijke strip.
KLASSE!

De heer H. Leber beoordeelde op 2018-12-30

kan zeer goed een afspraak maken en levering snel en er wordt meegedacht hoe je het best het geheel kan verwerken bijv. bij de kast grote bij twee rolluiken dat deze even groot zijn voor het aanzicht .

De heer Arie Punt beoordeelde op 2018-12-17

Ik heb de bestelling gewijzigd. Dit is voortvarend opgepakt en goed afgehandeld. Zeer korte lijnen.

Peters beoordeelde op 2018-12-10

Prettig zaken gedaan. Vriendelijke en ervaren mensen, met vermogen mee te denken. Service gericht. Snelle levering. De rolluiken hangen nu een paar dagen en tot nu toe zijn we er heel blij mee.

De heer H.G.M. KAMPFRAATH beoordeelde op 2018-12-04

Kwaliteit is goed, communicatie via de mail verloopt wat moeizaam. verder een correct bedrijf.

De heer Hans Schreurs beoordeelde op 2018-11-17

Goed geholpen via de mail en bij het ophalen van het rolluik.