Waardsedijk 3d
3417 NA Montfoort

9,1

De heer Hein Dings beoordeelde op 2019-07-13

Heel tevreden, bestelling duurde iets langer door de drukte, zeer goede service.

De heer Corstiaan Zoutendijk beoordeelde op 2019-07-07

Ondanks de (door drukte) langere levertijd ben ik heel tevreden. Toen ik mijn bestelling op wilde komen halen was deze nog niet gecontroleerd en bevond hij zich nog in de vrachtwagen. Daarop is de chauffeur gekeerd en heeft mijn bestelling klaargelegd ter hoogte van zijn bedrijf op een afgesproken plek. Bestelling was goed verpakt en er zat een duidelijke handleiding bij. Ik heb het nog niet opgehangen maar ik ga er zomaar van uit dat het er prachtig uit zal zien. Vanuit mij een dikke pluim voor de klantgerichtheid!

De heer René Kromschee beoordeelde op 2019-07-03

De heer Peter Pek beoordeelde op 2019-07-02

Wij hebben een rolluik besteld, de site is duidelijk en overzichtelijk na nog een vraag te hebben telefonische contact gehad, ik werd netjes en vriendelijk te woord gestaan, kreeg netjes een mail toen het rolluik binnen was en kon snel een afspraak maken voor het ophalen, wij hebben voor zelf montage gekozen wat prima te doen is, het is een mooi en degelijk rolluik wat goed zon en licht tegenhoud
Kortom wij zijn zeer tevreden, en komen zeker terug voor een volgend rolluik

De heer Fam. van Sasse van IJsselt beoordeelde op 2019-07-01

Degelijke en mooie rolluiken binnen korte tijd naar tevredenheid geplaatst. "WvD Zonwering" heeft ook een mooie en goede website waar je al van tevoren zeer goed kan oriënteren en zonodig alles zélf tot in de kleinste details kan samenstellen en bestellen. Voor de zekerheid hebben we toch maar de eigenaar Wouter voor het opmeten en doorspreken gevraagd om langs te komen. Kregen we ook nog goede tips. Ook namens de hummeltjes die nu heerlijk kunnen slapen in een "koele", stille, donkere slaapkamer bedankt !!

De heer P. Koning beoordeelde op 2019-06-29

De heer PL beoordeelde op 2019-06-28

Snelle levering en zeer goede service.

De heer Dennis Deurloo beoordeelde op 2019-06-27

De heer h van de Groep beoordeelde op 2019-06-27

Goed duidelijk,

De heer Hans Hoedjes beoordeelde op 2019-06-27

Als er na de bestelling direct een verzenddatum c.q. afleverdatum zou worden verstuurd was de beoordeling uitstekend geweest.

De heer NJJ Vermeulen beoordeelde op 2019-06-26

Na een foutieve bestelling van mijn kant, werd de bestelling direct aangepast.
Snelle en complete levering.
Goede uitleg.

De heer tjerk van de pol beoordeelde op 2019-06-25

Top!

De heer Frank Roest beoordeelde op 2019-06-25

Mevrouw brenda bes beoordeelde op 2019-06-25

Na de bestelling netjes geleverd rond de geplande leverdatum.
Zelfs nog overleg over de levering hoe en wat aan huis.
Recent opgehangen dat is opzich goed te doen maar dat met 3 personen, als je het wilt doen zoals omschreven.
Wat wel jammer is, is dat er in de beschrijving niet staat hoe lang de schroeven minimaal moeten zijn voor in hout.
Ik ben zeer tevreden met de resultaten

De heer Pierre Schenkel beoordeelde op 2019-06-24

Goedkoop
Snel
Goede service, was beschadigd aan gekomen een Tel en 2 dagen later zonder problemen gekregen
Kan ik echt aanraden

De heer Sander Moes beoordeelde op 2019-06-24

Geweldige service.

De heer Ronald Betgen beoordeelde op 2019-06-23

De heer J. de With beoordeelde op 2019-06-19

De heer Rene Rene Bakker beoordeelde op 2019-06-19

Prima geregeld allemaal. Screens zelf gemonteerd kreeg bij het ophalen nog een duidelijke instructie en tips.

De heer Steven Hofland beoordeelde op 2019-06-12

Geweldig vakmanschap, keurig gemonteerd... supersnel, gezellige mannen... goed advies en een TOP prijs!
Ik voel mijzelf verwent met dit soort service.
Nogmaals bedankt WvD zonwering, wij zitten er heerlijk bij!!!

Mvgr,
Fam. Hofland