F, van der Poest Clementlaan 53
3171 EB Portugaal
06 1842676

Hadewig beoordeelde op 2018-10-13

Prettig contact per mail, vlotte reactie.
Er was veel mogelijk, alles in overleg.
We waren zeer tevreden over het eindresultaat!

Jd Kuik beoordeelde op 2018-10-10

Top service

Maaike Beelen beoordeelde op 2018-09-26

Wood Yubi heeft onze geboortekaartjes op maat gemaakt. We zijn erg tevreden over het proces en het resultaat. Korte lijnen en snelle reacties! We krijgen ook super leuke reacties op de houten kaartjes.

Jessica Salamur beoordeelde op 2018-09-26

Snelle reactie en levering. Supermooie geboortekaartjes!

Polly beoordeelde op 2018-09-22

Zeer tevreden. Patricia denkt echt met je mee en de service die zij geven is echt super. Wij zijn enorm blij met het unieke geboortekaartje voor ons jongste dochter. Wij hebben zoveel leuke reacties gekregen van familie en kennissen. Nogmaals bedankt voor jullie uitstekende service / dienstverlening

Jeroen Roose beoordeelde op 2018-09-18

Super. Contact ging soepel en super vriendelijk. Kaartjes waren er keurig op tijd en een nabestelling liep erg soepel. Erg leuke reacties van iedereen op de houten kaartjes

Jeroen Roose beoordeelde op 2018-09-01

Super geholpen bij snelle bestelling! Vriendelijk te woord gestaan

Marianne Mooiman beoordeelde op 2018-08-24

Hele leuke geboortekaartjes besteld en snel na de geboorte van onze zoon ontvangen. We zouden zeker nogmaals bij Wood Yubi bestellen, aanrader!

Esther Rieksen beoordeelde op 2018-08-21

Snelle reactie en goede service!

Jessica Gerritsen beoordeelde op 2018-08-21

Heel snel geleverd, altijd snel antwoord op mijn vragen en een mooi kadootje gekregen! En niet te vergeten, super leuke geboorte ‘kaartjes’!

Shannon van der Velde beoordeelde op 2018-08-12

Super mooie kaartjes, labels en vlag. Heel klantvriendelijk en goede service. Snelle levering. Zeker een aanrader!

Boelo de Smit beoordeelde op 2018-08-12

Hele fijne service, en we kregen nog een prachtig cadeau voor onze dochter. Super!

Tjanne Van de Velden beoordeelde op 2018-08-11

Onze zoon was erg vroeg geboren waardoor we het ontwerpproces wat hebben moeten versnellen, Patricia van WOOD YUBI heeft hiervoor zelf in het weekend doorgewerkt om ons nel te kunnen voorzien van prachtige geboortekaartjes!
We zijn helemaal tevreden over het product, de service en de snelheid weerde deze kaartjes geleverd werden.
Een mooie manier om een stel gelukkige ouders nog iets gelukkiger te maken :-)

Olivier Megens beoordeelde op 2018-07-27

Super service!

Jasper Overgaauw beoordeelde op 2018-07-23

Heel erg tevreden over Wood Yubi. Onze wens voor een houten geboortekaart met vilt werkt heel snel en heel mooi uitgewerkt in een eigen ontwerp. Ook aanpassingen daarna waren snel gemaakt en er werd goed meegedacht.
Na de definitieve bestelling waren de kaarten binnen 2 dagen klaar en persoonlijk thuis gebracht.

In het pakket zat als verrassing ook nog een houten slinger met de naam van onze dochter en het ontwerp van de houten kaart.

Absolute aanrader voor een bijzondere kaart. Top service en goede prijs!

Kim Holsteijn beoordeelde op 2018-07-16

Super goede service.
Geboortekaartjes naar eigen ontwerp; heel fijn de gratis proefdrukjes vooraf. We zijn super geholpen én snel.. Op vrijdag gaf ik alle gegevens door voor de geboortekaartjes en maandag lag alles klaar incl cadeautje. Haar naam in hout. Krijgt een mooi plekje op haar kamer! Net als de grote versie van haar geboorte kaartje!
Top werk WoodYuBi!

Bernadette den Braver beoordeelde op 2018-07-16

Ben heel erg tevreden.
Snel reactie terug op vragen ed.
Wordt goed op de hoogte gehouden.
Er wordt mee gedacht met het ontwerp.
Snelle levering en netjes

Daisy Da Cruz beoordeelde op 2018-07-03

De bestelling kwam snel binnen, netjes, de eigenaar was prettig om mee te overleggen en wensen werden snel doorgevoerd!!

Simone Vat beoordeelde op 2018-07-03

Fijn geholpen,veranderingen geen probleem.snelle levering.

Gerard Meijs beoordeelde op 2018-06-19

Na bestelling snelle levering en goede communicatie