F, van der Poest Clementlaan 53
3171 EB Portugaal
06 1842676

Gerda Verlaan beoordeelde op 2018-01-19

Heel erg tevreden over het eindresultaat. Snelle reactie per mail en er is veel mogelijk qua persoonlijke wensen. Top!

Danny Wessels beoordeelde op 2018-01-15

Echt super goede kwaliteit voor een leuke prijs. Vrijdag door gegeven dat onze zoon is geboren en zaterdag konden de kaarten er al zijn. Dankjewel!

L. Dehimi beoordeelde op 2018-01-10

Heel tevreden, ze zijn erg klantgericht en vriendelijk. Het proces verloopt heel snel en alles wordt keurig verzonden. We zijn er erg blij mee en tevreden klanten!

Esther & Yuri beoordeelde op 2018-01-10

Wood Yubi levert niet alleen hele leuke en originele producten, ze reageren ook snel op berichten, verlenen hele goede service en zorgen voor een supersnelle levering. Wij zouden dit bedrijf zeker aanraden aan anderen!

Steffanie Grooters beoordeelde op 2018-01-08

Ben super tevreden, product is prachtig en snel geleverd. Mijn vragen werden netjes en tijdig beantwoord en ben zeer tevreden over het hele proces. Heb hier al meerdere keren wat besteld en zal het een ieder aanraden.

Laura Besjes beoordeelde op 2018-01-08

Meer dan tevreden! Geweldige service, zowel voorafgaand als naderhand. Niets is teveel gevraagd en het product wordt van tevoren net zo vaak aangepast tot je 100% tevreden bent. En dan wordt dit alles ook nog eens supersnel geleverd. Ook loopt de communicatie lekker vlot en fijn. Wij hebben gekozen om onze geboortekaartjes hier te laten maken en tot onze verassing zat er ook nog eens een vergrote versie van ons geboortekaartje bij. Fantastisch! Ook de kwaliteit van de kaartjes is erg goed, absoluut geen rommel. Het is een klein kunstwerkje. Ook zijn de reacties van de ontvangers erg leuk, weinig mensen zijn er bekend mee dus het komt echt als een verassing in de brievenbus. Een dikke 10 voor Wood Yubi!

Heidy Hastrich beoordeelde op 2017-12-06

Unieke kaartjes, mooi materiaal en keurige afhandeling

Fam Van de graaf beoordeelde op 2017-12-02

Heel erg te vrede . Communicatie is goed je word goed op de hoogte gehouden wanneer de product klaar is en ook de verzending is goed. als ze hem zelf brengen geven ze ook tijd aan waar ze aan die tijd houden .

Sonja Van Zijl beoordeelde op 2017-12-02

Klant gericht, heel veel mogelijkheden. Uitmuntende service snelle en goede communicatie. Makkelijk te bereiken

Lianne Van der giessen beoordeelde op 2017-11-14

Uitstekende service met goed advies. Het eind resultaat, een broodplank met gebrande afbeelding van een schip erin, is helemaal super geworden.

Debbie beoordeelde op 2017-11-07

Wij waren heel blij met de goede service van Wood Yubi! Onze zoon is inmiddels geboren en het geboortekaartje pronkt hier in de woonkamer. Ook kregen we nog een mooi slingertje met zijn naam erop gedrukt cadeau, heel erg leuk. Onze zoon is op 2 november geboren en op vrijdag waren de geboortekaartjes al verstuurd, zaterdag in huis. Hele snelle levering. Ook nog eens last minute een aanpassing kunnen doen wat betreft het meesturen van enveloppen, heel fijn geregeld. Een volgende keer gaan we Wood Yubi zéker weer overwegen!

Rianne Kanters - van 't Wout beoordeelde op 2017-10-19

Heel tevreden! Snelle en goede service en ruimte voor eigen inbreng. De reacties op ons geboortekaartje zijn lovend. Het presentje als dank van de order is ook erg attent en past goed in ons babykamertje. Echt een aanrader voor iedereen!

sandra de jong beoordeelde op 2017-10-10

snelle service, alle wensen qua personaliseren kan. Goede prijs kwaliteit!

Jacolien beoordeelde op 2017-09-19

Heel tevreden. Je krijgt snel een reactie, kunnen veel en leveren ook nog eens razend snel!

Steffanie Grooters beoordeelde op 2017-09-19

Wat een geweldig product en een fantastische service!! Ben alleen maar ontzettend te spreken over wood yubi, zal het een ieder aanraden <3

Martijn beoordeelde op 2017-09-19

Hoede communicatie en bestelling werd netjes verpakt.

We hebben inmiddels als meerdere bestellingen gedaan en allemaal in 1 woord top!

Mandy beoordeelde op 2017-09-19

Eerste spulletjes gekocht op de 9 maandenbeurs. Daarna via de webshop de aanvulling voor de slinger besteld. Heel erg mooie producten. Ik ben zeer tevreden en raad WOODYUBI aan iedereen aan!

Inge beoordeelde op 2017-09-19

Ze reageren snel en helder op vragen.
Ik had een tijd s middags afgesproken om af te halen en kreeg om 10 uur s ochtends een berichtje dat het al voor me klaar lag. Heel attent.
Leuk ingepakt, dus zo als kado gegeven

Ramona beoordeelde op 2017-09-19

Heel tevreden. Goede service en mooie spullen. En vooral origineel.

Mandy beoordeelde op 2017-09-19

Fijne winkel met telefonisch contact waarbij zaken nog duidelijker kunnen worden afgesproken naar mij wens.