F, van der Poest Clementlaan 53
3171 EB Portugaal
06 1842676

9,9

Tami Hamdi beoordeelde op 2019-04-22

Heel tevreden, heb een naam voor aan de muur besteld voor de baby kamer en gevraagd of deze ook in goud geverfd kon worden en dit kon. Mailcontact hierover ging snel en levering ook. Product in prachtige staat ontvangen, 100% tevreden.

Estrella Reyneke beoordeelde op 2019-04-01

Fantastisch. Snelle reactie en levering en de prachtigste kaartjes voor onze dochter

Sabrina Moes beoordeelde op 2019-03-26

Erg goed geholpen en snel geleverd

Nick Smak Gregoor beoordeelde op 2019-03-09

Super leuke geboortekaartjes!!! Alleen maar enthousiaste reacties gekregen! Een aanrader als je geen standaard kaartjes wilt maar iets speciaals.

Marjolein Cuntz beoordeelde op 2019-03-08

Super goede service en de reacties op de kaartjes zijn overweldigend 😁

Astrid Németh beoordeelde op 2019-03-05

snelle levering

Stephanie Goes beoordeelde op 2019-02-24

Heel tevreden! Snelle levering, mooi kwalitatief product, zeer klantvriendelijk. Zeker een aanrader!

Stephanie

Petra beoordeelde op 2019-02-23

Ik ben erg vriendelijk benaderd en er werd met mij mee gedacht. Uiteindelijk een prachtig geboortekaartje kunnen opsturen.

Femke van Kooten beoordeelde op 2019-02-16

Zowel de proefdruk als het ontwerp waren snel af en dus waren m’n kaartjes snel verstuurd!

Cindy Van der Velde beoordeelde op 2019-02-16

Alles is goed, creëren kaartje, communicatie, levering!

Joey Tan beoordeelde op 2019-02-16

Product zoals geadverteerd en snel ontvangen. Goede service, bedankt!

Manou van Zundert beoordeelde op 2019-02-16

Alles zoals gewenst en zeer vriendelijke en snelle service

B Tutuk beoordeelde op 2019-01-20

Prachtige kaartjes!

Ivon van Bussel beoordeelde op 2019-01-07

Okay

Marianne Wiegel beoordeelde op 2018-12-26

Snelle service en verzending! En een mooi cadeau om met kerst te geven :)

Marten Leerink beoordeelde op 2018-12-24

Alles super snel geregeld, en denken goed mee tot een mooi eindproduct.

Stephanie Goes beoordeelde op 2018-12-19

Fantastische dienstverlening. Snelle levering
Zeer mooi resultaat!

K&S

m lenting beoordeelde op 2018-12-18

heel blij met mijn bestelling en fijne service, er word snel gecommuniceerd en met je mee gedacht. ik bestel er zeker weer.

A Nijeboer beoordeelde op 2018-11-30

Precies hoe ik het wou hebben.. netjes optijd.. alles erop en eraan..perfect.

Simone beoordeelde op 2018-11-26

Snelle reactie, vriendelijk en meedenkend, hele mooie geboortekaartjes besteld met uitstekende service. Ontzettend veel complimenten en leuke reacties gehad op de kaartjes.