F, van der Poest Clementlaan 53
3171 EB Portugaal
06 1842676

Kim Holsteijn beoordeelde op 2018-07-16

Super goede service.
Geboortekaartjes naar eigen ontwerp; heel fijn de gratis proefdrukjes vooraf. We zijn super geholpen én snel.. Op vrijdag gaf ik alle gegevens door voor de geboortekaartjes en maandag lag alles klaar incl cadeautje. Haar naam in hout. Krijgt een mooi plekje op haar kamer! Net als de grote versie van haar geboorte kaartje!
Top werk WoodYuBi!

Bernadette den Braver beoordeelde op 2018-07-16

Ben heel erg tevreden.
Snel reactie terug op vragen ed.
Wordt goed op de hoogte gehouden.
Er wordt mee gedacht met het ontwerp.
Snelle levering en netjes

Daisy Da Cruz beoordeelde op 2018-07-03

De bestelling kwam snel binnen, netjes, de eigenaar was prettig om mee te overleggen en wensen werden snel doorgevoerd!!

Simone Vat beoordeelde op 2018-07-03

Fijn geholpen,veranderingen geen probleem.snelle levering.

Gerard Meijs beoordeelde op 2018-06-19

Na bestelling snelle levering en goede communicatie

Leonie Hodselmans beoordeelde op 2018-06-18

Heel tevreden, alles conform afspraak. Super service!!! Snel geleverd. Zeer zeker aan te bevelen

joey jansen beoordeelde op 2018-06-17

wat een fijn bedrijf, proefkaartjes bestelt en ze kwamen met leuke extra opties. goede communicatie de levertijd is top en vriendelijke mensen. wij zijn heel tevreden en wil je wat unieks moet je zeker hier bestellen.

Carlo Wassen beoordeelde op 2018-06-17

Een hele goede, snelle en persoonlijke service.

Renske beoordeelde op 2018-06-15

Super service! Contact gaat erg soepel en een prachtig resultaat

Marthin & Saskia beoordeelde op 2018-05-09

Super goede service ! Meerdere proefdrukken gekregen en er werd voortdurend meegedacht ! Na de opdracht waren de kaartjes ook heel snel binnen. Absoluut een aanrader voor speciale kaartjes en goede service !

Simone van Sandwijk beoordeelde op 2018-04-30

Heel blij met het resultaat en de goede service!!

Larissa Pankow beoordeelde op 2018-04-29

Fantastisch geholpen en snelle reactie! Top product ontvangen

Ellen Voncken beoordeelde op 2018-04-19

De afstemming verliep heel soepel. Alles wat we wilden was mogelijk, geen aanpassing was te veel en samen hebben we een super leuk kaartje gemaakt! De reacties van vrienden en familie zijn ook geweldig :) wij zijn super blij met de leuke houten kaartjes én het tekstkaartje!

Ramon Claessens beoordeelde op 2018-04-16

Dik tevreden van het ontwerpen tot de levering alles ging even snel en soepel met als resultaat een perfect babykaartje. Ik kan dit iedereen aanraden.

Michelle de Nooij beoordeelde op 2018-04-04

Super tevreden over onze bestelling bij Woodyubi.
Het klantcontact was erg prettig en de levering van de bestelling super snel!

Martine Versteeg beoordeelde op 2018-04-04

Heel erg tevreden. Ze hebben precies ontworpen wat wij voor ogen hadden. Leuke kado’s bijgevoegd. Kortom top service

Hanneke Willems beoordeelde op 2018-03-25

Geweldig mooie kaartjes en fantastische (en snelle) service!

Connie van Everdingen beoordeelde op 2018-03-19

Zeer tevreden. Snelle reactie gehad op mijn vraag via de mail en een snelle levering.

Jordy de Graaf beoordeelde op 2018-03-14

Wat een fijne service en een mooi eindproduct. Echt een aanrader!

Joyce Hensen beoordeelde op 2018-03-11

Keurige snelle levering.
Uitstekende kwaliteit.
Goed klantencontact.
Items naar eigen wens aan te passen.
Leuk en netjes verpakt.
Kortom super tevreden en gaan zeker nog een keer bestellen.