F, van der Poest Clementlaan 53
3171 EB Portugaal
06 1842676

9,9

Nel Groenewegen beoordeelde op 2019-07-09

Top producten en snelle levering!
Goede service!

Tanya Dinter beoordeelde op 2019-07-01

Heel erg tevreden.

Laura Gautier beoordeelde op 2019-06-19

Fantastische service en kwaliteit van het geboortekaartje!

Evelien Renirie beoordeelde op 2019-06-18

Super leuk!

Annet Roskam beoordeelde op 2019-06-17

Mooi snijplank en super snelle levering!

Carly van Schijndel beoordeelde op 2019-06-05

Ik kreeg een snelle reactie op mijn vraag en het pakket was precies op tijd bij mij! Heel erg blij mee!

BryOnly beoordeelde op 2019-06-04

Heel tevreden met het resultaat

Anoushka Geerinckx beoordeelde op 2019-05-26

Fantastische service en eindresultaat nog beter. Zeker een aanrader

Thea Bosch-Vollering beoordeelde op 2019-05-22

Snelle service en nette afhandeling, de handjes zijn heel leuk ontvangen door de collega's

Maaike Wedzinga beoordeelde op 2019-05-22

Prima houten wolkjes. Ben ze zelf wit aan het verven. Leuk voor boven ledikantje.

Tami Hamdi beoordeelde op 2019-04-22

Heel tevreden, heb een naam voor aan de muur besteld voor de baby kamer en gevraagd of deze ook in goud geverfd kon worden en dit kon. Mailcontact hierover ging snel en levering ook. Product in prachtige staat ontvangen, 100% tevreden.

Estrella Reyneke beoordeelde op 2019-04-01

Fantastisch. Snelle reactie en levering en de prachtigste kaartjes voor onze dochter

Sabrina Moes beoordeelde op 2019-03-26

Erg goed geholpen en snel geleverd

Nick Smak Gregoor beoordeelde op 2019-03-09

Super leuke geboortekaartjes!!! Alleen maar enthousiaste reacties gekregen! Een aanrader als je geen standaard kaartjes wilt maar iets speciaals.

Marjolein Cuntz beoordeelde op 2019-03-08

Super goede service en de reacties op de kaartjes zijn overweldigend 😁

Astrid Németh beoordeelde op 2019-03-05

snelle levering

Stephanie Goes beoordeelde op 2019-02-24

Heel tevreden! Snelle levering, mooi kwalitatief product, zeer klantvriendelijk. Zeker een aanrader!

Stephanie

Petra beoordeelde op 2019-02-23

Ik ben erg vriendelijk benaderd en er werd met mij mee gedacht. Uiteindelijk een prachtig geboortekaartje kunnen opsturen.

Femke van Kooten beoordeelde op 2019-02-16

Zowel de proefdruk als het ontwerp waren snel af en dus waren m’n kaartjes snel verstuurd!

Cindy Van der Velde beoordeelde op 2019-02-16

Alles is goed, creëren kaartje, communicatie, levering!