F, van der Poest Clementlaan 53

Prachtige kaartjes!

Ivon van Bussel beoordeelde op 2019-01-07

Okay

Marianne Wiegel beoordeelde op 2018-12-26

Snelle service en verzending! En een mooi cadeau om met kerst te geven :)

Marten Leerink beoordeelde op 2018-12-24

Alles super snel geregeld, en denken goed mee tot een mooi eindproduct.

Stephanie Goes beoordeelde op 2018-12-19

Fantastische dienstverlening. Snelle levering
Zeer mooi resultaat!

K&S

m lenting beoordeelde op 2018-12-18

heel blij met mijn bestelling en fijne service, er word snel gecommuniceerd en met je mee gedacht. ik bestel er zeker weer.

A Nijeboer beoordeelde op 2018-11-30

Precies hoe ik het wou hebben.. netjes optijd.. alles erop en eraan..perfect.

Simone beoordeelde op 2018-11-26

Snelle reactie, vriendelijk en meedenkend, hele mooie geboortekaartjes besteld met uitstekende service. Ontzettend veel complimenten en leuke reacties gehad op de kaartjes.

Germa Kramer beoordeelde op 2018-11-26

Snelle en super nette service.

Krista Gerbrands beoordeelde op 2018-11-26

Snelle reactie en goede communicatie via de mail en uiteindelijk een heel mooi en uniek geboortekaartje.

Rona Schuurmans beoordeelde op 2018-11-26

Ik ben erg blij met mijn bestelling bij Woodyubi! Veel en snel overleg kunnen hebben en voor een mooie prijs, ons geboortekaartjes helemaal gemaakt zoals we het wilden hebben. We krijgen van iedereen complimenten!!

Leonie van der Draaij beoordeelde op 2018-11-26

Zeer tevreden. Snel in huis.

Samantha beoordeelde op 2018-11-20

Zeer tevreden!! Alles is mogelijk. Snel, duidelijk en vriendelijk contact!
Al met al erg blij met de geboortekaartjes van me zoontje!
Zeker een aanrader!!

Hadewig beoordeelde op 2018-10-13

Prettig contact per mail, vlotte reactie.
Er was veel mogelijk, alles in overleg.
We waren zeer tevreden over het eindresultaat!

Jd Kuik beoordeelde op 2018-10-10

Top service

Maaike Beelen beoordeelde op 2018-09-26

Wood Yubi heeft onze geboortekaartjes op maat gemaakt. We zijn erg tevreden over het proces en het resultaat. Korte lijnen en snelle reacties! We krijgen ook super leuke reacties op de houten kaartjes.

Jessica Salamur beoordeelde op 2018-09-26

Snelle reactie en levering. Supermooie geboortekaartjes!

Polly beoordeelde op 2018-09-22

Zeer tevreden. Patricia denkt echt met je mee en de service die zij geven is echt super. Wij zijn enorm blij met het unieke geboortekaartje voor ons jongste dochter. Wij hebben zoveel leuke reacties gekregen van familie en kennissen. Nogmaals bedankt voor jullie uitstekende service / dienstverlening

Jeroen Roose beoordeelde op 2018-09-18

Super. Contact ging soepel en super vriendelijk. Kaartjes waren er keurig op tijd en een nabestelling liep erg soepel. Erg leuke reacties van iedereen op de houten kaartjes

Jeroen Roose beoordeelde op 2018-09-01

Super geholpen bij snelle bestelling! Vriendelijk te woord gestaan