F, van der Poest Clementlaan 53
3171 EB Portugaal
06 1842676

Ellen Voncken beoordeelde op 2018-04-19

De afstemming verliep heel soepel. Alles wat we wilden was mogelijk, geen aanpassing was te veel en samen hebben we een super leuk kaartje gemaakt! De reacties van vrienden en familie zijn ook geweldig :) wij zijn super blij met de leuke houten kaartjes én het tekstkaartje!

Ramon Claessens beoordeelde op 2018-04-16

Dik tevreden van het ontwerpen tot de levering alles ging even snel en soepel met als resultaat een perfect babykaartje. Ik kan dit iedereen aanraden.

Michelle de Nooij beoordeelde op 2018-04-04

Super tevreden over onze bestelling bij Woodyubi.
Het klantcontact was erg prettig en de levering van de bestelling super snel!

Martine Versteeg beoordeelde op 2018-04-04

Heel erg tevreden. Ze hebben precies ontworpen wat wij voor ogen hadden. Leuke kado’s bijgevoegd. Kortom top service

Hanneke Willems beoordeelde op 2018-03-25

Geweldig mooie kaartjes en fantastische (en snelle) service!

Connie van Everdingen beoordeelde op 2018-03-19

Zeer tevreden. Snelle reactie gehad op mijn vraag via de mail en een snelle levering.

Jordy de Graaf beoordeelde op 2018-03-14

Wat een fijne service en een mooi eindproduct. Echt een aanrader!

Joyce Hensen beoordeelde op 2018-03-11

Keurige snelle levering.
Uitstekende kwaliteit.
Goed klantencontact.
Items naar eigen wens aan te passen.
Leuk en netjes verpakt.
Kortom super tevreden en gaan zeker nog een keer bestellen.

Robbert Dobbelaere beoordeelde op 2018-03-01

Heel tevreden s avonds laat besteld de volgende dag geproduceerd en de dag erna persoonlijk aan huis gebracht.

Maddy Melman beoordeelde op 2018-02-17

Wood Yubi denkt erg mee en komt met voorbeelden en luistert goed naar je wensen. We zijn erg tevreden!

Rachel Fernandes beoordeelde op 2018-01-29

Top service!
Goede communicatie over het geboortekaartje. De standaard optie van het houten geboortekaartje vonden wij zelf een slag te klein. Hebben daarom voor de afmeting 15x20 gekozen en zelfs een andere kleur enveloppe kunnen kiezen.

Alleen maar leuke en positieve reacties gekregen.

Kayleigh Keus beoordeelde op 2018-01-28

Heel tevreden lieve mensen dankjewel

Mandy Hubers beoordeelde op 2018-01-27

Prettige en snelle communicatie
Snelle service, levering
Veel positieve reacties gehad op onze bijzondere geboortekaartjes

Mattheus Jansen beoordeelde op 2018-01-24

Top service.
zeer snel (persoonlijk) avonds geleverd, terwijl er middags was betaald.

Gerda Verlaan beoordeelde op 2018-01-19

Heel erg tevreden over het eindresultaat. Snelle reactie per mail en er is veel mogelijk qua persoonlijke wensen. Top!

Danny Wessels beoordeelde op 2018-01-15

Echt super goede kwaliteit voor een leuke prijs. Vrijdag door gegeven dat onze zoon is geboren en zaterdag konden de kaarten er al zijn. Dankjewel!

L. Dehimi beoordeelde op 2018-01-10

Heel tevreden, ze zijn erg klantgericht en vriendelijk. Het proces verloopt heel snel en alles wordt keurig verzonden. We zijn er erg blij mee en tevreden klanten!

Esther & Yuri beoordeelde op 2018-01-10

Wood Yubi levert niet alleen hele leuke en originele producten, ze reageren ook snel op berichten, verlenen hele goede service en zorgen voor een supersnelle levering. Wij zouden dit bedrijf zeker aanraden aan anderen!

Steffanie Grooters beoordeelde op 2018-01-08

Ben super tevreden, product is prachtig en snel geleverd. Mijn vragen werden netjes en tijdig beantwoord en ben zeer tevreden over het hele proces. Heb hier al meerdere keren wat besteld en zal het een ieder aanraden.

Laura Besjes beoordeelde op 2018-01-08

Meer dan tevreden! Geweldige service, zowel voorafgaand als naderhand. Niets is teveel gevraagd en het product wordt van tevoren net zo vaak aangepast tot je 100% tevreden bent. En dan wordt dit alles ook nog eens supersnel geleverd. Ook loopt de communicatie lekker vlot en fijn. Wij hebben gekozen om onze geboortekaartjes hier te laten maken en tot onze verassing zat er ook nog eens een vergrote versie van ons geboortekaartje bij. Fantastisch! Ook de kwaliteit van de kaartjes is erg goed, absoluut geen rommel. Het is een klein kunstwerkje. Ook zijn de reacties van de ontvangers erg leuk, weinig mensen zijn er bekend mee dus het komt echt als een verassing in de brievenbus. Een dikke 10 voor Wood Yubi!