F, van der Poest Clementlaan 53
3171 EB Portugaal
06 1842676

9,9

Carolina Absil beoordeelde op 2019-09-10

Zeer tevreden met de geboortekaarten van onze dochter. Prachtig layout en het werd snel afgeleverd. Dank jullie wel!

Monique Van Doorn beoordeelde op 2019-09-05

Super goede service vriendelijk te woord gestaan en pakket met kaarten snel ontvangen en als grote verassing een super gaaf cadeau bijgevoegd :-)

Natascha Van Klooster beoordeelde op 2019-09-01

Hele goede en fijne ervaring.snelle service en contact.

Sanne Renders beoordeelde op 2019-09-01

Erg tevreden! Snel de ontwerken in de mailbox. Na het maken van de keuze ook een snelle levering!

Marieke de Jong beoordeelde op 2019-08-28

We hebben prachtige houten geboortekaartjes laten maken en zijn zo blij met het resultaat! We hebben ook erg veel leuke reacties gekregen.
Woodyubi luisterde goed naar onze wensen en stuurde ook nog een extraatje mee waar we superblij mee zijn. Kortom, alleen maar pluspunten!

Nina van der Hoeven beoordeelde op 2019-08-18

Persoonlijke en snelle service. Kaartjes en enveloppen zijn van zeer goede kwaliteit.

Ciska Prinssen beoordeelde op 2019-08-17

Goede, prettige en snelle communicatie. Ze denken goed mee bij het ontwerp. En de kaarten zijn erg gedetailleerd. Erg tevreden. Bedankt nogmaals!

Jurre Van der ven beoordeelde op 2019-07-22

Super snelle levering. Keuze tussen 2 verschillende lettertypes en netjes verpakt. Heel fijn.

Leanne Cornelder beoordeelde op 2019-07-21

Professioneel, meedenkend en uiterst vriendelijk. Ondanks speciaal ontworpen kaartjes was een late bestelling (+/- 2 à 3 weken van tevoren) en nabestelling geen enkel probleem. En we waren niet gebonden aan een bepaalde afnamehoeveelheid! Bestelling zeer netjes verzonnen met zelfs nog een verrassing erbij. Kunnen Wood Yubi iedereen aanraden, en de reacties op ons unieke kaartje waren louter positief. Volgens ontvangers écht een kaartje om te bewaren!

Nel Groenewegen beoordeelde op 2019-07-09

Top producten en snelle levering!
Goede service!

Tanya Dinter beoordeelde op 2019-07-01

Heel erg tevreden.

Laura Gautier beoordeelde op 2019-06-19

Fantastische service en kwaliteit van het geboortekaartje!

Evelien Renirie beoordeelde op 2019-06-18

Super leuk!

Annet Roskam beoordeelde op 2019-06-17

Mooi snijplank en super snelle levering!

Carly van Schijndel beoordeelde op 2019-06-05

Ik kreeg een snelle reactie op mijn vraag en het pakket was precies op tijd bij mij! Heel erg blij mee!

BryOnly beoordeelde op 2019-06-04

Heel tevreden met het resultaat

Anoushka Geerinckx beoordeelde op 2019-05-26

Fantastische service en eindresultaat nog beter. Zeker een aanrader

Thea Bosch-Vollering beoordeelde op 2019-05-22

Snelle service en nette afhandeling, de handjes zijn heel leuk ontvangen door de collega's

Maaike Wedzinga beoordeelde op 2019-05-22

Prima houten wolkjes. Ben ze zelf wit aan het verven. Leuk voor boven ledikantje.

Tami Hamdi beoordeelde op 2019-04-22

Heel tevreden, heb een naam voor aan de muur besteld voor de baby kamer en gevraagd of deze ook in goud geverfd kon worden en dit kon. Mailcontact hierover ging snel en levering ook. Product in prachtige staat ontvangen, 100% tevreden.