Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beëindigd.

Korte Leidsedwarsstraat 95b
1017PX Amsterdam

Mystery shopper

Lees
waarom

2016

Inge beoordeelde op 2016-11-02

Wat een super service! Zeer klantvriendlijk en een snelle reactie wanneer u vragen heeft. Echt een aanrader!

vandeweghe luc beoordeelde op 2016-02-19

2 dekbedovertrekken gekocht. Bij levering ontbrak 1 kussensloop. De bestelling werd op 2 dagen thuis geleverd wat vlugger was dan voorzien. De reactie en de nabestelling van de sloop verliepen ook zeer vlot en op korte termijn. Zeker een aanrader.

simone beoordeelde op 2016-02-10

Hele goede service! Ik had een 1 pers dekbedovertrek besteld. Toen kreeg ik een mail met de vraag of het klopte omdat hier nog wel eens een vergissing in gemaakt werd. Het klopte, maar ik bedacht me wel dat ik te snel was geweest en nog twee 1 pers hoeslakens had willen bestellen. Dit was helemaal geen probleem en werd bij het pakket in gedaan. Geen dubbele verzendkosten. Top! En de artikelen...die zien er heel goed uit!

ria beoordeelde op 2016-01-22

Ik heb een dekbedovertrek besteld dat goed en snel geleverd werd, dat was al top want het was net voor sinterklaas. Helaas verkleurde het dekbedovertrek in de was. Nadat ik dit had gemeld bij Bella-Ries, kreeg een onmiddellijk een goede reactie. Ik mocht het terugsturen op hun kosten en kreeg direct een nieuwe toegestuurd! Geweldig opgelost door Bella-Ries. Ik zal hun dan ook bij iedereen aanbevelen!

sam beoordeelde op 2015-12-10

Snelle levering die goed en zorgvuldig was verpakt. Te volgen met een track en trace code en via de mail netjes op de hoogte gehouden omtrent de bestel- en leveringsvoortgang.

Gemma Verheul beoordeelde op 2015-10-28

Prima kwaliteit en service

Ellie beoordeelde op 2015-08-25

Snel, goede service en af te halen bij de winkel wat verzendkosten bespaart!

Ramona Tuttebel beoordeelde op 2015-08-09

Goede en snelle levering,zeer tevreden met het product

kim beoordeelde op 2015-03-28

Goede service ook voor als het verkeerd is gegaan !

Mevr. van Boxtel beoordeelde op 2015-03-16

Alles is nu aangekomen en ik ben er hélemaal tevreden mee !
Zeker ook voor de steeds weer attente mailtjes over de stand van zaken en uitleg omdat ik meer wilde weten voor ik zou gaan bestellen. Daar gaat toch telkens weer tijd in zitten ... zulke toewijding is met een lampje te zoeken tegenwoordig.

Thea Hogenkamp beoordeelde op 2015-03-04

Gewoon 5 sterren omdat ze doen wat ze beloven!!

Hokke beoordeelde op 2015-01-07

Op de dekbedhoes die wij op een markt kochten zaten vlekken. Na 2x gewassen te hebben waren de vlekken niet weg. Contact met de verkoper gezocht en we mochten de hoes omruilen voor een nieuwe. Keurig opgelost

Liseth Heijnen beoordeelde op 2015-01-02

Hele mooie webshop.....het vertrouwen is goed....de bestellingen zijn goed verzorgd en geleverd.....allemaal top dus.

ardi beoordeelde op 2014-11-12

Super.....erg behulpzaam en zeer vriendelijk

Rosita beoordeelde op 2014-10-21

Makkelijk te bestellen, snelle reacties en goede service!

cindy beoordeelde op 2014-10-16

fijn beddengoed en erg snel bezorgt alles betaalbaar

Mystery shopper beoordeelde op 2014-10-14

We hebben de webwinkel Bella Ries onlangs verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden we ons voor als een geïnteresseerde in het dekbedovertrek Dream House Bedding Kids (model Jantje Brandweer). We vroegen aan de webwinkel wat de periode zou zijn tussen het bestellen en het geleverd krijgen van het product. We kregen spoedig een reactie terug van de webwinkel. Hierin informeerde de webwinkel ons dat wanneer we het product voor 17h00 zouden bestellen het de volgende dag geleverd zou worden. Vanwege de spoedige reactie van de webwinkel zijn we zeer tevreden over de klantenservice van Bella-Ries. We beoordelen de webwinkel dan ook met de volledige vijf sterren.

Rieneke beoordeelde op 2014-10-06

Goede service!

chirly thibaudier beoordeelde op 2014-09-06

Het is gewoon een prima kwalitijd goede service dus in een woord geweldig

Mandy beoordeelde op 2014-08-23

Top (y)

Sanne beoordeelde op 2014-08-20

Goede levertijd. We hadden een gat in een van de hoeslakens en dit werd op een zeer nette en vooral snelle manier afgehandeld. Hier gaan we zeker nog eens opnieuw bestellen