Henriette R. Holstlaan 53
5216 SK 's-Hertogenbosch

Werner beoordeelde op 2018-06-20

Snelle levering, duidelijke informatie en heerlijke wijn.

EJ beoordeelde op 2018-06-18

Wij bestellen al een geruime tijd met enige regelmaat verschillende soorten rode en witte wijn, allemaal even lekker en super prijs/kwalteit!

Snelle leveringen, goede adviezen en dus altijd een lekker wijntje in huis! :-)

Leon beoordeelde op 2018-06-18

De klantvriendelijkheid en snelle levering is tip top in orde maar wat Wynz zo bijzonder maakt is dat zij veel moeite doen om een goed product te leveren en tot op heden ben ik heel erg tevreden met het aanbodle

Werner beoordeelde op 2018-06-08

Snelle en goede levering. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de status van de bestelling.

FBT Perdijk beoordeelde op 2018-05-27

De gehele dag thuis gebleven om de bestelling in ontvangst te nemen.
Na uren komt de mededeling dat ik niet thuis zou zijn geweest, wat niet juist is. Kan ook een fout van post nl zijn?!
Een dag later wel af geleverd maar eigenlijk te laat waar de bestelling eigenlijk voor bedoeld was.

Robert beoordeelde op 2018-05-18

Goede wijn in een makkelijke verpakking! Heerlijk om altijd een goede wijn open te hebben (blijft zeker 3 weken goed). En ook snel bezorgd!

Sonja beoordeelde op 2018-05-10

Ik was eerst een beetje sceptisch over wijn in een box. Maar echt een top kwaliteit! Ruim assortiment en goede service!

Barry Bertrams beoordeelde op 2018-05-10

Groot assortiment heerlijke wijnen met goede service. Ik blijf mijn wijn zeker bestellen bij WYNZ!

Hans van der Heijden beoordeelde op 2018-05-09

Op proeverij van Wynz de Amicone geproefd. Daarna meteen besteld! Werd supersnel geleverd en top genoten!

H. Klijn beoordeelde op 2018-04-25

Echt lekkere wijnen voor een goede prijs.
Website is erg overzichtelijk.
Nu al een paar keer besteld en de wijnen worden telkens snel geleverd.

M. Pollack beoordeelde op 2018-04-16

snel en efficiënt

Valerie Vandamme beoordeelde op 2018-03-12

Goede service, opvolging en snelle levering!

Paul beoordeelde op 2017-11-28

Lekkere wijn en bovendien snel thuisbezorgd!