Comforthulpmiddelen

Comforthulpmiddelen

Comforthulpmiddelen.nl is de nieuwe naam en geheel vernieuwde webshop voor WZThulpmiddelen.nl. WZThulpmiddelen sinds 2014 een vertrouwd adres voor uw hulpmiddelen.

Comforthulpmiddelen is een online webshop die gespecialiseerd is in (zorg)hulpmiddelen en daarmee zorgt voor uw welzijn thuis. We zijn een jong en dynamisch bedrijf gecombineerd met 35 jaar ervaring in de gezondheid- en ouderenzorg. Met deze kennis proberen we u zo goed en passend mogelijk te adviseren.

Ouderen willen graag zolang mogelijk zelfstandig blijven wonen. Met onze ervaring, kennis en hulpmiddelen proberen we dit na te streven. Hiermee houdt u de beste zorg in eigen hand. Dit combineren we met persoonlijk aandacht. Comforthulpmiddelen is er op gericht om u behulpzaam te zijn om zolang mogelijk onafhankelijk van anderen zelfstandig te blijven wonen en hiermee de eigen regie over uw leven te voeren. Wij gaan uit van de mogelijkheden in plaats van de beperkingen.

Comforthulpmiddelen helpt u door soms kleine aanpassingen of hulpmiddelen, de problemen die het ouder worden met zich mee brengt, op te lossen. Soms met simpele aanpassingen of hulpmiddelen kan u langer zelfstandig blijven. Uw zelfstandigheid is onze zorg.

Lidmaatschap per 23-11-2019 stopgezet