Kanaalweg 14-L
3526KL Utrecht

Frank Preuter beoordeelde op 2019-03-22

Goed geregeld en snelle levering ondanks een trieste tussenkomst maandag een goed communicatie hier over

Geert te Brummelstroete beoordeelde op 2019-03-17

Vandaag bestelt en de andere dag in huis. Geweldig.

Patrick Hopmans beoordeelde op 2019-03-17

Antenne werkt prima maar zag er niet uit zoals op de foto dus dat viel tegen.

Beste Patrick,

Bedankt voor je reactie. Wij zijn recentelijk overgeschakeld op een ander type kleine antenne omdat de oorspronkelijke niet meer verkrijgbaar is. De foto hebben we inderdaad helaas nog niet bij kunnen werken. Desondanks hopen we dat je tevrenden bent met de antenne en hopen je weer snel terug te zien in onze webshop!

Hartelijke groet,
Het WalkieTalkie.nl team.

Munirah Braaf beoordeelde op 2019-03-17

Wij hadden headset oortjes nodig voor onze walkie talkie.

Ik had perongeluk een verkeerde naam doorgeven ipv de naam vd winkel.

Dus heb ik contact opgenomen met de Klantenservice. Jeroen (als ik mij niet vergis) was ontzettend vriendelijk en behulpzaam en heeft mijn correcte gegevens doorgevoerd.

Sneller levering en de oortjes zijn van super kwaliteit!

paul beoordeelde op 2019-03-06

Perfecte levering volgens de afspraak

Tim Hermans beoordeelde op 2019-03-02

Prima, niks op aan te merken.

W.M.M. Menheere beoordeelde op 2019-02-25

Ik ben uitstekend behandeld door de firma. Mijn vragen per mail zijn snel beantwoord en heb de portofoons zelf kunnen ophalen.
Kortom uitstekend!!

Wim Kruisinga beoordeelde op 2019-02-23

Producten zijn altijd op de aangegeven levertijd binnen. Netjes verpakt en altijd goed materiaal. Ze verkopen absoluut geen troep!!

Frank Hollander beoordeelde op 2019-02-16

Keurig geholpen. En porto's zijn zoals beschreven. Top

Tom Wesselingh beoordeelde op 2019-01-22

Heel tevreden; snelle levering en uitstekende service, ook qua communicatie!

D Weerrmans beoordeelde op 2019-01-20

Geen pakket ontvangen

Reactie van Walkietalkie.nl:
Zoals twee weken geleden afgesproken hebben we je een tweede portofoon opgestuurd, volgens onze gegevens heb je ze beiden in goede orde afgehaald op een PostNL-servicepunt. De tweede portofoon is nooit teruggestuurd ondanks vele verzoeken vanaf onze kant.

Ronald Maassen beoordeelde op 2019-01-15

Baofeng portofoons besteld, deze hebben een goede prijs kwaliteit verhouding.
Donderdagochtend besteld, helaas pas maandag in huis ondanks belofte dat ze de volgende dag geleverd zouden worden. Verder tevreden!

Beste Ronald,

Bedankt voor je review. Zoals in onze e-mail was aangegeven is je pakket donderdagmiddag 10 januari meegegeven met de post, helaas blijkt uit de Track & Trace-gegevens dat het pakket in het sorteercentrum met een dag vertraging is verwerkt. Uiteindelijk is het pakket op maandag 14 januari bezorgd, omdat er bij PostNL voor jouw locatie op zaterdagen een geslotenverklaring van kracht is. We hopen dat je desondanks tevreden bent met je bestelling en hopen je snel weer terug te zien in onze webshop!

Hartelijke groet,
Het WalkieTalkie.nl team.

rens van Harberden beoordeelde op 2019-01-14

Snel binnnen en goede spullen

Nora Koster beoordeelde op 2019-01-10

Heel plezierig dat de walkietalkies teruggegeven konden worden omdat wij het opladen ervan te ingewikkeld vonden.

Andre Hendriks beoordeelde op 2019-01-05

Na bestellen snel geleverd voor een prima prijs . Duurde 1 dag langer maar dat lag aan een feestdag .

Dennis Clarke beoordeelde op 2019-01-03

super geleverd

Anke Keuzenkamp beoordeelde op 2018-12-21

Ze zien er degelijk uit, zeer compleet.
Zeer snel geleverd. Goed verpakt
Prima webwinkel!

Fokke de Haan beoordeelde op 2018-12-19

Ik vond toen ik die bestelling deed dat die dan na een dag al binnen was en vond dat een goeie service.

Johan de Leeuw beoordeelde op 2018-12-17

Goede informatie
snelle correcte levering

an de jong beoordeelde op 2018-12-05

Alles netjes geleverd na een miscommunicatie, En alles werkt naar behoren..