Kanaalweg 14-L
3526KL Utrecht

Monique Oosterwold beoordeelde op 2018-04-09

Supersnelle levering, en prima toestellen

hans Claasen beoordeelde op 2018-04-09

het is voor mij de eerste keer en heb ook goede informatie gehad om een goede keus te maken. het product is volgens onze verwachting goed en de levertijd en prijs ook prima en de walkietalkie zat in een stevige doos ik ben erg tevreden over de service en het product, wat wil je nog meer.

R v Gerven beoordeelde op 2018-03-27

Prima en snelle levering

John Crol beoordeelde op 2018-03-06

Snelle levering, precies wat ik nodig had, geen franje maar belofte na gekomen.

Peter Sinke beoordeelde op 2018-02-26

Snelle levering al na een dag in huis ,en goede spullen top.

Ron Morel beoordeelde op 2018-02-22

ik vindt een goede zaak en heel snel ik ben er blij mee

Ingrid Brands beoordeelde op 2018-01-29

Levering was snel, niets van te zeggen. Alleen de grote oplader van de Walkie Talkie doet het niet.

Rudy De Groof beoordeelde op 2018-01-29

ben echt tevreden over de eerlijkheid en de snelle levering ja ga zeker mond reclame maken grts jullie nieuwe klant De Groof Rudy

Robbert Van es beoordeelde op 2018-01-27

Snel netjes en goed v erpakt

henk wooning beoordeelde op 2018-01-21

bestelde producten waren keurig ingepakt! en super snel geleverd.

mario reinders beoordeelde op 2018-01-08

bestelling geplaatst goed afgeleverd volgens de advertentie .voor 16.00 besteld volgende dag thuis . juiste product .netjes discreet verpakt . top gedaan .

john Broere beoordeelde op 2018-01-08

Zeer netjes verzord

Jan Olthof beoordeelde op 2018-01-02

Extreem Snelle Levering

jelle bekkema beoordeelde op 2017-12-29

heel tevreden!!!!

Jan Vandijk beoordeelde op 2017-12-21

Netjes optijd bezorgt en in een goede verpakking Top op naar een volgende keer

Max Versluis beoordeelde op 2017-11-30

Snel geleverd

Jeroen Pieters beoordeelde op 2017-11-27

Wij hadden als stichting wat specifieke wensen aan de porto en werd telefonisch erg goed geholpen en zijn best gedaan om het direct te controleren wat de mogelijkheden waren. Top

richard de bruyn beoordeelde op 2017-11-24

snel geleverd voor een lage prijs.perfect dus.

Charles van Hoften beoordeelde op 2017-11-23

Zeer correcte service, snelle afhandeling en wonder boven wonder ontving ik twee maal het bestelde.
Heb er over gebeld, met de vraag misschien verkeerd verpakt maar kreeg het antwoord dat dit bewust was gedaan door WalkieTalkie omdat ze zeer veel van deze onderdelen in voorraad hadden, Super service!!

ferdinand neimeyer beoordeelde op 2017-11-07

heel goed binnen 24 uur in huis erg tevreden en ga daar zeker meer bestellen en ook onder rembours is gelukkig mogelijk dus zeer betrouwbaar.2 geweldige porofoons in bezit met veel luister plezier op de uhf en vhf banden plus vegunnings vrije kanalen voor contact mer mijn moeder.