Kanaalweg 14-L
3526KL Utrecht

Fred beoordeelde op 2019-07-23

Van te voren gebeld voor advies, prima advies gekregen. Verzending is zeer goed: snel, persoonlijk en goed verpakt. Prima winkel.

Dirk Ouwehand beoordeelde op 2019-07-21

Werd ook telefonisch goed en vakkundig geholpen en was snel geleverd.

Mark van Raaij beoordeelde op 2019-07-19

Perfect snel goed

Auke Klip beoordeelde op 2019-07-19

Heel tevreden. Binnen 2 dgn in huis. Toppie.

R Douma beoordeelde op 2019-07-16

Porto besteld, netjes de volgende dag geleverd, zeer tevreden

Erik Bibo beoordeelde op 2019-07-16

ik had bij de levering een oplader die niet werkte. Na telefonisch contact en het opsturen van een foto waarop duidelijk was dat het lampje niet brandde, kreeg ik een dag later al een nieuwe opgestuurd. De kapotte hoef ik niet terug te sturen, maar kan ik inleveren bij de dump. Een snelle en goede actie van het bedrijf.

johan boers beoordeelde op 2019-07-12

Product netjes ontvangen, zeer klantvriendelijk aan de telefoon.

Marcel van Waas beoordeelde op 2019-07-10

Heel tevreden. Snel in huis en keurig verpakt. Kwaliteit/prijs uitstekend.

Leontien beoordeelde op 2019-07-09

Supersnel geleverd!

Robin Cornielje beoordeelde op 2019-07-07

Goede kwaliteit en snelle levering

john fransen beoordeelde op 2019-07-02

snel geleverd, prijs en kwaliteit zijn goed

Rik Ernst beoordeelde op 2019-07-01

Top producten super snel geleverd

Henk van den Hudding beoordeelde op 2019-06-30

Zijn heel vriendelijk nemen alle tijd en geven goed advies mijn volgende bestelling zal snel volgen

Lubertus Gjaltema beoordeelde op 2019-06-28

Wij hebben 2x Baofeng gekregen, we zijn zeer tevreden, qua kwaliteit, de service en de lage prijs. 5 sterren.

Kimberley Schuilenburg beoordeelde op 2019-06-24

Bestellingen worden snel en nauwkeurig verpakt afgeleverd.Er wordt bericht gegeven als je pakket word verstuurd en via track and trace weet je vrij goed wanneer je pakket thuis is. Kortom een heel goede webshop zonder vervelende bijkomstigheden.

Ton beoordeelde op 2019-06-22

De bestelling was erg lang onderweg.
Volgens de mail van walkietalkie is het pakje wel snel verzonden.
Toen het eenmaal bij postNL was ging het mis.
Storing volgens postNL. Maar het pakketje was gewoon bij het verkeerde afhaalpunt afgeleverd.
Dus walkietalkie.nl kan hier niets aan doen.

De zending was goed verpakt en de Baofeng uv-5R is een mooie portofoon.
Nu ik alles heb, ben ik blij met de aanschaf.

fariaaz enait beoordeelde op 2019-06-21

Heb me bestelling die volgende dag binnen gekregen en hij doet het heel goed

Albert beoordeelde op 2019-06-15

Uitstekend snel en goed verpakt.

Michel Lubbers beoordeelde op 2019-06-11

Verkeerde headsets gekregen. Niet tof ik had ze nml diezelfde avond van levering nodig!

Reactie van Walkietalkie.nl:
Beste Michel,

Vervelend om te horen! We hebben jouw bestelling die vrijdag met spoed ingepakt en weten na het tellen van de voorraad eigenlijk zeker dat de beveiligingsheadsets erbij zaten (los in de grote doos, niet in de doosjes van de portofoons). Kun je ons laten weten welke headsets je hebt gehad en hoeveel dit er waren? Dan kunnen we je verder helpen.

Alvast bedankt voor je reactie,
Het WalkieTalkie.nl team.

Gerard Janssen beoordeelde op 2019-06-09