Kanaalweg 14-L
3526KL Utrecht

richard de bruyn beoordeelde op 2017-11-24

snel geleverd voor een lage prijs.perfect dus.

Charles van Hoften beoordeelde op 2017-11-23

Zeer correcte service, snelle afhandeling en wonder boven wonder ontving ik twee maal het bestelde.
Heb er over gebeld, met de vraag misschien verkeerd verpakt maar kreeg het antwoord dat dit bewust was gedaan door WalkieTalkie omdat ze zeer veel van deze onderdelen in voorraad hadden, Super service!!

ferdinand neimeyer beoordeelde op 2017-11-07

heel goed binnen 24 uur in huis erg tevreden en ga daar zeker meer bestellen en ook onder rembours is gelukkig mogelijk dus zeer betrouwbaar.2 geweldige porofoons in bezit met veel luister plezier op de uhf en vhf banden plus vegunnings vrije kanalen voor contact mer mijn moeder.

jp visser beoordeelde op 2017-11-02

werkt prima

M Willemsma beoordeelde op 2017-10-30

Duidelijk en correct. Bestelde artikelen ontvangen, goed verpakt en op de aangegeven datum aangekomen. Toppie

N Van \'t Ende beoordeelde op 2017-10-15

Ik vond de service prima verzorgt

Martin Hillebrand beoordeelde op 2017-10-14

Snelle en een goede service
Binnen 1 dag thuis gekregen

Michel Rijskamp beoordeelde op 2017-10-09

Prima niks mis mee levering op tijd en prima product en prijs

Michael Meursen beoordeelde op 2017-10-02

Maarten van Rossem beoordeelde op 2017-09-28

Tevreden. Zondag besteld (geen werkdag), dinsdag in huis. Goed verpakt, geen klachten

Frank van Maanen beoordeelde op 2017-09-08

Was prima.

francine forschelen beoordeelde op 2017-09-01

Werken zeer goed

Joze van Goethem- Schellekens beoordeelde op 2017-08-27

Heb 2 stuks besteld en deze waren niet helemaal gelijk. Klip is bij de ene anders

Roy van Duin beoordeelde op 2017-08-25

Uitstekend

SM beoordeelde op 2017-07-27

snel levering

GJ Roverts beoordeelde op 2017-07-20

had korte uhf portofoon antenne aangeschaft en levering de volgende dag en perfekt.

René van der Rijst beoordeelde op 2017-07-20

Leuk start-up bedrijf van een paar jonge gedreven ondernemers in een bedrijfsverzamelgebouw.
Het was zelfs mogelijk, om mijn order af te halen, ondanks het feit, dat dit bij de meeste webwinkels heel ongebruikelijk is.

J Kainama beoordeelde op 2017-07-10

Tevreden over product levertijd