Kanaalweg 14-L
3526KL Utrecht

T. van Voorst tot Voorst beoordeelde op 2018-07-09

Voordat ik mijn bestelling heb gedaan, heb ik eerst telefonisch contact gehad met een van de medewerkers.
Ik kreeg van de zeer vriendelijke persoon duidelijke uitleg met een goed advies.
de bezorging verliep vlot.

rien segers beoordeelde op 2018-07-01

Snel geleverd volgens belofte op de website
Helaas was 1 van de 4 dozen portofoons in het pak in slechte toestand en ontbrak 1 headsetaansluiting. Deze is wel direct nageleverd.
jammer genoeg werkte een overige bijbehorende headset niet. Hierover vandaag een mail verstuurd

Owen Luksch beoordeelde op 2018-06-24

Snelle levering, goeie kwaliteit!

Gerard Steenbrink beoordeelde op 2018-06-17

Vlot geholpen, bestelling lag klaar.

Gerd Boertien beoordeelde op 2018-06-17

Zoals beloofd voor 16:00 uur besteld de volgende dag in huis, ook als je de bestelling om twee minuten voor vier plaatste. Product zonder beschadigingen en met alle onderdelen aangekomen.

vincent hoft beoordeelde op 2018-06-09

Uitstekende service en goedkoop!

Emre Demirci beoordeelde op 2018-06-09

bw de vries beoordeelde op 2018-05-29

geen gezeur - dat heeft ook mijn voorkeur

J Malta beoordeelde op 2018-05-22

Je kan de persoon die je oproep niet eerst op piepen dat kon ik bij die andere wel darem niet goed voor mij

Reactie van Walkietalkie.nl:
Beste klant,

Vervelend dat je niet tevreden bent over de portofoons! De functionaliteit die je zoekt is op het type portofoon die je hebt besteld helaas niet aanwezig. Wanneer een portofoon in ons assortiment deze functie wel heeft zullen we dit altijd vermelden in de productomschrijving. Kunnen we misschien nog ergens mee helpen? Je kunt de portofoons natuurlijk ook altijd ruilen of retourneren.

Vriendelijke groet,
Het WalkieTalkie.nl team.

Michel Korst beoordeelde op 2018-05-17

Het kussentje voor op het gedeelte wat in je oor gaat was helemaal gescheurd.
Kon deze niet gebruiken helaas

Reactie van Walkietalkie.nl:
Beste Michel,

Wat vervelend om te horen. We zullen je vandaag direct een compleet nieuw headsetje sturen!

Vriendelijke groet,
Luuk van WalkieTalkie.nl

J. Cappetijn beoordeelde op 2018-05-14

Heel erg tevreden!
Ik heb de portofoons vrijdagmiddag besteld en die zijn zaterdagochtend in goede orde binnengekomen!

Superfijne portofoons.
Klinkt goed en werkt ook goed!

Rienie van Poppel beoordeelde op 2018-05-08

Op tijd binnen. Via handleiding niet te doen. Daarna protofoon naar walkietalkie.nl gebracht. Ik woon daar vlak bij. Goed opgelost

rick Tiellemans beoordeelde op 2018-05-04

ze doen het prima

P. Tetelaar beoordeelde op 2018-04-22

Zeer goed

Monique Oosterwold beoordeelde op 2018-04-09

Supersnelle levering, en prima toestellen

hans Claasen beoordeelde op 2018-04-09

het is voor mij de eerste keer en heb ook goede informatie gehad om een goede keus te maken. het product is volgens onze verwachting goed en de levertijd en prijs ook prima en de walkietalkie zat in een stevige doos ik ben erg tevreden over de service en het product, wat wil je nog meer.

R v Gerven beoordeelde op 2018-03-27

Prima en snelle levering

John Crol beoordeelde op 2018-03-06

Snelle levering, precies wat ik nodig had, geen franje maar belofte na gekomen.

Peter Sinke beoordeelde op 2018-02-26

Snelle levering al na een dag in huis ,en goede spullen top.

Ron Morel beoordeelde op 2018-02-22

ik vindt een goede zaak en heel snel ik ben er blij mee