Kanaalweg 14-L
3526KL Utrecht

Jansje Feijen-Pruiksma beoordeelde op 2019-05-26

Het was inderdaad in één klik geregeld. Snel het pakje thuis, fijn! Kan de inhoud nog niet testen, is nl. voor de verjaardag van onze kleindochter op 10 juni. Het aanbod was goed en uitgebreid en dan vooral het roze.

hendrik klos beoordeelde op 2019-05-17

zeer tevreden ze doen wat er word beloofd

Thomas beoordeelde op 2019-05-17

Mooi optijd binnen

Art Rijschool beoordeelde op 2019-05-13

Snellelevering en voordelige prizen

Bram van Zoelen beoordeelde op 2019-05-06

Snelle levering ๐Ÿ™

Kay De pay beoordeelde op 2019-05-06

prima ding met veel functies. Porto 2 dagen na bestelling binnen. Kreeg er nog een leuk zaklampje bij. Kortom goeie ervaring ๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ‘๐Ÿป

Mchel Bakker beoordeelde op 2019-05-04

Net je geleverd goed verpakt en op tijd

Jan Peter Spierenburg beoordeelde op 2019-05-03

Bestelling correct en snel geleverd

Annemarie Mokkenstorm beoordeelde op 2019-04-27

Er zit alleen een handleiding in het Engels bij. Ik kom er niet uit.

Kees van der Velden beoordeelde op 2019-04-11

12 stuks besteld, snel geleverd, makkelijk te bedienen, We gaan deze snel gebruiken en gaan ervan uit dat dit ook goed is.

E.R. Korringa beoordeelde op 2019-04-09

Snel geleverd en goed werkend produkt.

Lisa Van swieten beoordeelde op 2019-04-05

Snel geleverd, wel gaan de oortjes niet super lang mee.

Beste Lisa,

Bedankt voor je review. De standaardheadsets zijn vanwege hun erg dunne bekabeling helaas niet echt geschikt voor frequent gebruik, hier waarschuwen we ook voor bij het product. Ben je van plan om je walkie talkies veelvuldig met oortjes te gaan gebruiken, dan raden we altijd aan om te kiezen voor de over-earheadset of de beveiligingsheadset. Mocht je hier verder nog vragen over hebben, neem dan even rechtstreeks contact met ons op zodat we je meteen verder kunnen helpen.

Joost van Herwijnen beoordeelde op 2019-04-03

Top! Snel geleverd, goede prijs.

Michel van der Waal beoordeelde op 2019-03-31

Ik werd al snel gebeld om de configuratie door te spreken. En de bestelling was er de volgende dag.

Alexander de Nooij beoordeelde op 2019-03-31

Ik heb bij jullie houder met 6 portofoons besteld met oortjes.
Blijken er oortje bij te zitten en je krijgt ook nog eens 6 losse opladers erbij. Vind dat dat wel vermeld moet worden. Scheelt toch zo € 50,- aan oortjes.

Beste Alexander,

Bedankt voor je review. In de producttekst vermelden wij dat er per portofoon ook een standaardheadset en een los laadstation worden bijgeleverd. Mocht je om deze reden de luisteroortjes niet meer nodig hebben, dan mag je deze altijd retourneren (mits ongebruikt en in de originele verpakking). Het aankoopbedrag van de oortjes krijg je dan vanzelfsprekend terug.

johan schabacker beoordeelde op 2019-03-30

is goed

Dirk Van Offel beoordeelde op 2019-03-29

Snel en correct geleverd!

Frank Preuter beoordeelde op 2019-03-22

Goed geregeld en snelle levering ondanks een trieste tussenkomst maandag een goed communicatie hier over

Geert te Brummelstroete beoordeelde op 2019-03-17

Vandaag bestelt en de andere dag in huis. Geweldig.

Patrick Hopmans beoordeelde op 2019-03-17

Antenne werkt prima maar zag er niet uit zoals op de foto dus dat viel tegen.

Beste Patrick,

Bedankt voor je reactie. Wij zijn recentelijk overgeschakeld op een ander type kleine antenne omdat de oorspronkelijke niet meer verkrijgbaar is. De foto hebben we inderdaad helaas nog niet bij kunnen werken. Desondanks hopen we dat je tevrenden bent met de antenne en hopen je weer snel terug te zien in onze webshop!