Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Lidwinahof 8
5801 JW Venray
0478 201353

9,1

Trustpilot 10 8,8

Geen lid

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur (meer) is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.

Arno beoordeelde op 2019-01-09

Mijn bestelling is goed en snel afgeleverd. Alleen niet compleet. Op mijn mail naar Wanted Gadgets kreeg ik als reactie dat ze de artikelen zo aangeleverd krijgen. Ze zouden de stickers van de verpakking halen. Als ik dat vooraf had geweten had ik via een andere site besteld. Jammer dat wanted gadgets niet voorsteld om de artikelen terug te nemen.

Eni beoordeelde op 2018-12-27

Snelle levering!

Wendy beoordeelde op 2018-05-23

Netjes geleverd en snel!

Simone Rooyakkers beoordeelde op 2017-12-15

We hadden een ketting besteld voor in de surprise van mijn zoon. Super snel geleverd en een heel leuke ketting. Dankjewel

Valmir beoordeelde op 2017-05-24

Snel , vriendelijk en goedkoop

Alperen beoordeelde op 2017-05-24

Wanted Gadgets is een top webshop!

Deeef beoordeelde op 2017-05-24

In goede orde ontvangen

Drik beoordeelde op 2017-05-24

Gemakkelijk besteld en binnen 2 dagen in huis zoals aangegeven
Top service

Wouter van der Horst beoordeelde op 2017-05-23

Goede snelle levering

Barbara beoordeelde op 2017-05-23

Via mail uitgenodigd voor een beoordeling, bij deze
Zeer mooie webshop waar je snel kan bestellen en afrekenen en de volgende dag geleverd

Simon beoordeelde op 2017-05-23

Leuke hebbedingetjes voor weinig geld. Heb meerdere keren hier besteld.
Prima ervaring

Moniek beoordeelde op 2017-05-23

Snelle levering. Ik ben erg tevreden over mijn aankoop.