Olmendal 55
3142 AH Maassluis
088-5019000

Google Plus/Places - 10,0

J. Schoorel beoordeelde op 2019-04-27

Een verkoopafdeling die meedenkt en flexibel is en een net en goed stel installateurs!
Complimenten!

Simone Vis beoordeelde op 2019-04-19

Geweldige service. Ketel was niet meer bruikbaar na vervoersschade. Ondanks feestdagen( goede vrijdag) is dezelfde dag nog met een spoedorder een nieuwe ketel gebracht. Tien sterren super

R Heyzer beoordeelde op 2019-04-13

Bij andere installateurs kreeg ik een aanbod wat ik niet wilde hebben, een tweede offerte werd niet eens behandeld. . Maar bij Warmtebeheer.nl kreeg ik de ketel geplaatst die ik wilde. Het vooruit betalen was onwennig. Echter de afspraak voor plaatsing werd
exact nagekomen, en de firma De Boer uit Geleen plaatste de ketel, en de monteur was toegankelijk en hield rekening met mijn wensen.
Doordat er een duidelijke prijsafspraak was, geen onverwachte kosten. Ik ben zeer te vreden

P.P. Souverijn beoordeelde op 2019-04-12

Snelle service, denken gericht mee als levertijd wat langer is. Een kleine schade aan zijfront van de kachel. Na een mailtje direct contact en nieuwe opgestuurd gekregen. Snelle levering en een prettige klantenservice!

Rory Jagtman beoordeelde op 2019-04-01

Uitstekende communicatie. Alles perfect geplaatst. Uitleg en alles netjes opgeruimd. Goede prijs kwaliteit verhouding! Zeer tevreden.

Johan Rooijakkers beoordeelde op 2019-03-29

Prima service! Goedkoper dan andere aanbieders. Op vrijdag besteld, diezelfde dag werd de ketel en toebehoren thuisgebracht. Dinsdag geinstalleerd door 2 vriendelijke en kundige installateurs. We zitten er weer warmpjes bij ;)

Lindhout beoordeelde op 2019-03-29

Goed advies gehad en de CV ketel kon binnen 2 dagen geplaatst worden. TOP ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘.
Tevens zijn ze zéér scherp geprijsd. Prima service.
Ik kan dit bedrijf iedereen aanbevelen.

Jaap Pos beoordeelde op 2019-03-26

Geweldig alles keurig verzorgd. Jaap en Corrie Pos

Jasper beoordeelde op 2019-03-25

Geweldige ervaring gehad met Anthon!!! Zelfs nadat wij betaald hadden belde hij proactief ons op om te helpen met onze installatie vragen. Ook over zaken buiten het plaatsen van de CV zelf dacht hij mee. Perfecte klantenservice, ik kom hier weer terug.

John Cuppen beoordeelde op 2019-03-16

Afgelopen week is bij ons in de ochtend een nieuwe Vaillant combiketel geplaatst.
De planner,de bezorger van het materiaal en de monteur (Gerard uit Leiden)hebben allen goed werk verricht.
Duidelijke afspraken en uitleg,geen verrassingen.
We werden er warm van!

Fam.Ramoso-Legarde beoordeelde op 2019-02-11

We are so very happy and so thankful to Mr.Gerard for installing our CV ketel.He arrived to our place on time.His so professional,worked neatly,very approachable ,knows exactly how to deal the problem.Thank you Warmtebeheer for sending Mr.Gerard to our place.To Mr.Gerard keep it up the good work.Hoping that you can help more people who needs help just like what you did to us.Goodluck!!!

Tomas beoordeelde op 2019-02-11

Offerte binnen 2 uur gekregen, ketel en onderdelen gelijk betaald, daarna binnen 30 min een instalateur gebeld om 3 dagen later afspraak gemaakt voor instalatie, volg. dag ketel en onderdelen gekregen!

Marc Luijten beoordeelde op 2019-02-08

Alles goed gegaan binnen 24 al gebruikt, heel erg vriendelijk toppie

F beoordeelde op 2019-01-31

Zeer snelle en nette installatie voor een goede prijs, zeker een aanrader

Peter van Kruijssen beoordeelde op 2019-01-18

Goed en snel geholpen, met scherpe prijzen aanrader

Familie Kiksen beoordeelde op 2019-01-17

Nadat onze cv ketel kapot was vond mijn man Warmtebeheer op internet.
Alles was snel geregeld, offerte, antwoord, advies n.a.v foto,s van de situatie op zolder ,levering van de materialen, plaatsing van de ketel, kortom uitstekende klantgerichtheid en, wat heel belangrijk is, zeer concurrerende prijzen!!!!!
Plaatsing geschied door klusbedrijf Rotterdam via Warmtebeheer waarvan Frank van den Berg en collega zeer snel, hardwerkende, vrolijke monteurs , zeker het noemen waard zijn. Leveren goed vakmanschap! Kortom, dikke 10!!!!!

Peters beoordeelde op 2019-01-09

Onze Nefit proline kwam in aanmerking voor een omruilgarantie. Daarover contact opgenomen met WarmteBeheer en na uitstekende informatie hebben wij een nieuwe Nefit besteld en laten installeren. Alles binnen een week geregeld en dat ook nog net voor de Kerst.
WarmteBeheer heeft, daartoe waren ze niet verplicht, alle administratie van ons overgenomen om de inruikorting aan ons uit te betalen.

Uitstekende informatie en bereikbaarheid van de personen die je benadert en ook uitstekende service aftersales.

Fam Peters Oostzaan

Richard Carlyon beoordeelde op 2018-12-20

Vandaag 20-12-2018 is er bij ons een nieuw Remeha Avanta 35c geplaatst door Warmtebeheer Maassluis en ik moet zeggen dat tot nu toe zeer tevreden ben over hoe alles verlopen is, de installateur Eric van Schie heeft de ketel netjes en vakkundig geplaatst en aangesloten en hij heeft een prima uitleg gegeven hoe de ketel werkt, hoop natuurlijk wel dat de ketel het lang blijft doen maar daar gaan wel vanuit.

CJM van Schie beoordeelde op 2018-11-21

WarmteBeheer doet wat ze belooft. De offerte is transparant dus geen kleine lettertjes. De ketel met toebehoren werd op tijd geleverd. Monteur G. Neuteboom is een vakman die op uitstekende wijze de ketel heeft geïnstalleerd en alle vragen op adequate wijze heeft beantwoord. Chapeau.

stam beoordeelde op 2018-10-23

Vanmorgen bestelling ontvangen van een radiator. Werd in de voortuin neergezet, dwars voor de voordeur, kan geen kinderwagen meer langs. Bezorger weigerde om het in de gang te zetten. Daar sta je dan, als vrouw...