Olmendal 55
3142 AH Maassluis
088-5019000

stam beoordeelde op 2018-10-23

Vanmorgen bestelling ontvangen van een radiator. Werd in de voortuin neergezet, dwars voor de voordeur, kan geen kinderwagen meer langs. Bezorger weigerde om het in de gang te zetten. Daar sta je dan, als vrouw...

Van den Bogaert beoordeelde op 2018-09-25

Laat nu de herfst maar komen. Snel en vakkundig Remeha Avanta CW 5 via Warmtebeheer incl. installatie door installatiebedrijfkok.nl Apeldoorn en installatiepakket met verlengde dakdoorvoer voor euro;1345,-

Danny beoordeelde op 2018-09-11

Een cv ketel met installie en wat extra onderdelen besteld. Supersnel cv ontvangen met toebehoren. Ook wat ik nogbextra wilde werd snel verzonden zodat de afgesproken installatiedatum door kon gaan.
Een zeer net installatie bedrijf kwam hem plaatsen.
Zeker een aanrader die op zoek ik naar een betrouwbaar en goed bedrijf voor een cv en denk de rest ook. Prijs is goed en service ook.

A.J. Martens, Roosendaal beoordeelde op 2018-08-30

Omdat onze Nefit HR topline verdacht was in verband met de CO2 uitstoot hebben we besloten een vervangende Nefit HR ketel aan te schaffen. Door Warmtebeheer werd ons een offerte aangeboden waarbij een gegarandeerde terugbetaling van de Nefit inruilpremie van 600 euro was opgenomen. Wij hebben de hierop volgende diverse e-mailcontacten en telefonische contacten met Warmtebeheer als zeer professioneel, vriendelijk en betrouwbaar ervaren. Na de bestelling werd de ketel op de door ons gewenste dag afgeleverd en de daarop volgende dag door 1 monteur naar de zolder gedragen en geinstalleerd. Warmtebeheer kwam voor ons als goedkoopste uit de vergelijkingen. Wij zijn hierover zeer tevreden. Binnen 3 weken was de inruilpremie van 600 euro door Nefit naar onze bankrekening overschreven.

Joep beoordeelde op 2018-08-08

Heel tevreden dinsdagmiddag lekkage van de oude CV woensdag morgem om 11.00 uur [stipt op tijd] aanwezig om een nieuwe CV ketel te plaatsen.
Zeer kundige snelle monteur.

John beoordeelde op 2018-08-01

Top bedrijf dat voor zijn klant staat, duidelijk advies, goede prijs, snel schakelen snel leveren. Dit bedrijf begrijpt wat een klant betekend!

Hans Verwoerd beoordeelde op 2018-06-28

Ik heb op dinsdagavond een cv (Remeha Avanta 35C CW5) + standaard installatie besteld, waarbij ik urgentie i.v.m. een lekkage van de oude cv had aangegeven. Ik werd gelijk de volgende ochtend gebeld of installatie een dag later zou schikken. Natuurlijk was ik aangenaam verrast door zo'n positieve opstelling.

Installatie werd op donderdagmorgen professioneel en zonder problemen uitgevoerd door installatiebedrijf P. Brandt uit Leiden, dus binnen 36 uur na mijn bestelling, waarna wij als gezin weer zorgeloos konden douchen.

De cv leverancier (Solar) had echter een expansievat vergeten mee te sturen, maar dit werd binnen 1 uur opgelost door het bedrijf zelf (zij stuurde direct één van hun medewerkers met het ontbrekende onderdeel).

Al met al heb ik een zeer positieve ervaring beleeft met WarmteBeheer en kan hen dan ook zeker van harte aanbevelen naar potentiële andere klanten.

Chris van den Berg beoordeelde op 2018-05-26

Ten tijde van de renovatie van onze woning heeft onze installateur de nodige steken laten vallen. Waaronder niet aanspreekbaar zijn voor een hoog gasverbruik. Een offerte voor een nieuwe ketel duurde vier maanden.

Nee dan is onze ervaring met Warmtebeheer van n geheel andere orde. Binnen een week leveren en installeren van een nieuwe ketel. Oh ja ook toen ging iets niet geheel vlgs de verwachting, maar dit werd probleemloos binnen n week opgelost. ZO HOORT HET.

En onze vorige installateur komt ook zaterdag anderhalf uur uitleggen waarom het bij hem zo duur, en zo lang moest duren.
In dezelfde tyd had hij in 15 minuten een resterend probleempje kunnen oplossen.

Intussen ben ik van mening dat de branche vele prutsers en kletsmajoors kent op gebied van energie verbruik. Incl. Liander, Nuon, gemeentelijke energie adviseurs.

Warmtebeheer heeft in mij een echte ambassadeur voor hun leveringen.

T.j.m. Hoogendijk beoordeelde op 2018-04-30

Ik ben tevreden met het bestelde en geleverde product.
Ook gemakkelijke manier van bestellen op de site.
Wel beetje jammer dat deze filter hoezen in paar jaar tijd in prijs zijn gestegen maar in kwaliteit het zelfde zijn gebleven.

Fred Duin van beoordeelde op 2018-04-27

goede prijs snel geleverd goed assortiment

p.l. de groot beoordeelde op 2018-04-23

bestelling in een dag ontvangen.Goed verpakt

Edith Frissen beoordeelde op 2018-04-20

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.
Snelle levering.

Peter Verhoeven beoordeelde op 2018-04-20

Telefonisch contact gehad, moest de cv ketel volgende dag hebben.
Eerst volgende werkdag netjes bezorgd door eigen chauffeur, netjes!

Frans beoordeelde op 2018-04-19

Zeer tevreden, snelle levering.
Het product is precies wat ik nodig heb, goede prijs/kwaliteit verhouding

Willy BROEKMAN beoordeelde op 2018-04-19

Snelle en correcte levering

Frank Beijer beoordeelde op 2018-04-16

Goede service, voordelige prijs.

Anil Nangialai beoordeelde op 2018-04-14

Service goed geregeld, communicatie goed geregeld.

Jan Rovers beoordeelde op 2018-04-09

zeer snel, binnen een dag in huis en zonder verzend kosten!

Robert Vitalis beoordeelde op 2018-04-09

Super service!