Olmendal 55
3142 AH Maassluis
088-5019000

John Cuppen beoordeelde op 2019-03-16

Afgelopen week is bij ons in de ochtend een nieuwe Vaillant combiketel geplaatst.
De planner,de bezorger van het materiaal en de monteur (Gerard uit Leiden)hebben allen goed werk verricht.
Duidelijke afspraken en uitleg,geen verrassingen.
We werden er warm van!

Fam.Ramoso-Legarde beoordeelde op 2019-02-11

We are so very happy and so thankful to Mr.Gerard for installing our CV ketel.He arrived to our place on time.His so professional,worked neatly,very approachable ,knows exactly how to deal the problem.Thank you Warmtebeheer for sending Mr.Gerard to our place.To Mr.Gerard keep it up the good work.Hoping that you can help more people who needs help just like what you did to us.Goodluck!!!

Tomas beoordeelde op 2019-02-11

Offerte binnen 2 uur gekregen, ketel en onderdelen gelijk betaald, daarna binnen 30 min een instalateur gebeld om 3 dagen later afspraak gemaakt voor instalatie, volg. dag ketel en onderdelen gekregen!

Marc Luijten beoordeelde op 2019-02-08

Alles goed gegaan binnen 24 al gebruikt, heel erg vriendelijk toppie

F beoordeelde op 2019-01-31

Zeer snelle en nette installatie voor een goede prijs, zeker een aanrader

Peter van Kruijssen beoordeelde op 2019-01-18

Goed en snel geholpen, met scherpe prijzen aanrader

Familie Kiksen beoordeelde op 2019-01-17

Nadat onze cv ketel kapot was vond mijn man Warmtebeheer op internet.
Alles was snel geregeld, offerte, antwoord, advies n.a.v foto,s van de situatie op zolder ,levering van de materialen, plaatsing van de ketel, kortom uitstekende klantgerichtheid en, wat heel belangrijk is, zeer concurrerende prijzen!!!!!
Plaatsing geschied door klusbedrijf Rotterdam via Warmtebeheer waarvan Frank van den Berg en collega zeer snel, hardwerkende, vrolijke monteurs , zeker het noemen waard zijn. Leveren goed vakmanschap! Kortom, dikke 10!!!!!

Peters beoordeelde op 2019-01-09

Onze Nefit proline kwam in aanmerking voor een omruilgarantie. Daarover contact opgenomen met WarmteBeheer en na uitstekende informatie hebben wij een nieuwe Nefit besteld en laten installeren. Alles binnen een week geregeld en dat ook nog net voor de Kerst.
WarmteBeheer heeft, daartoe waren ze niet verplicht, alle administratie van ons overgenomen om de inruikorting aan ons uit te betalen.

Uitstekende informatie en bereikbaarheid van de personen die je benadert en ook uitstekende service aftersales.

Fam Peters Oostzaan

Richard Carlyon beoordeelde op 2018-12-20

Vandaag 20-12-2018 is er bij ons een nieuw Remeha Avanta 35c geplaatst door Warmtebeheer Maassluis en ik moet zeggen dat tot nu toe zeer tevreden ben over hoe alles verlopen is, de installateur Eric van Schie heeft de ketel netjes en vakkundig geplaatst en aangesloten en hij heeft een prima uitleg gegeven hoe de ketel werkt, hoop natuurlijk wel dat de ketel het lang blijft doen maar daar gaan wel vanuit.

CJM van Schie beoordeelde op 2018-11-21

WarmteBeheer doet wat ze belooft. De offerte is transparant dus geen kleine lettertjes. De ketel met toebehoren werd op tijd geleverd. Monteur G. Neuteboom is een vakman die op uitstekende wijze de ketel heeft geïnstalleerd en alle vragen op adequate wijze heeft beantwoord. Chapeau.

stam beoordeelde op 2018-10-23

Vanmorgen bestelling ontvangen van een radiator. Werd in de voortuin neergezet, dwars voor de voordeur, kan geen kinderwagen meer langs. Bezorger weigerde om het in de gang te zetten. Daar sta je dan, als vrouw...

Van den Bogaert beoordeelde op 2018-09-25

Laat nu de herfst maar komen. Snel en vakkundig Remeha Avanta CW 5 via Warmtebeheer incl. installatie door installatiebedrijfkok.nl Apeldoorn en installatiepakket met verlengde dakdoorvoer voor euro;1345,-

Danny beoordeelde op 2018-09-11

Een cv ketel met installie en wat extra onderdelen besteld. Supersnel cv ontvangen met toebehoren. Ook wat ik nogbextra wilde werd snel verzonden zodat de afgesproken installatiedatum door kon gaan.
Een zeer net installatie bedrijf kwam hem plaatsen.
Zeker een aanrader die op zoek ik naar een betrouwbaar en goed bedrijf voor een cv en denk de rest ook. Prijs is goed en service ook.

A.J. Martens, Roosendaal beoordeelde op 2018-08-30

Omdat onze Nefit HR topline verdacht was in verband met de CO2 uitstoot hebben we besloten een vervangende Nefit HR ketel aan te schaffen. Door Warmtebeheer werd ons een offerte aangeboden waarbij een gegarandeerde terugbetaling van de Nefit inruilpremie van 600 euro was opgenomen. Wij hebben de hierop volgende diverse e-mailcontacten en telefonische contacten met Warmtebeheer als zeer professioneel, vriendelijk en betrouwbaar ervaren. Na de bestelling werd de ketel op de door ons gewenste dag afgeleverd en de daarop volgende dag door 1 monteur naar de zolder gedragen en geinstalleerd. Warmtebeheer kwam voor ons als goedkoopste uit de vergelijkingen. Wij zijn hierover zeer tevreden. Binnen 3 weken was de inruilpremie van 600 euro door Nefit naar onze bankrekening overschreven.

Joep beoordeelde op 2018-08-08

Heel tevreden dinsdagmiddag lekkage van de oude CV woensdag morgem om 11.00 uur [stipt op tijd] aanwezig om een nieuwe CV ketel te plaatsen.
Zeer kundige snelle monteur.

John beoordeelde op 2018-08-01

Top bedrijf dat voor zijn klant staat, duidelijk advies, goede prijs, snel schakelen snel leveren. Dit bedrijf begrijpt wat een klant betekend!

Hans Verwoerd beoordeelde op 2018-06-28

Ik heb op dinsdagavond een cv (Remeha Avanta 35C CW5) + standaard installatie besteld, waarbij ik urgentie i.v.m. een lekkage van de oude cv had aangegeven. Ik werd gelijk de volgende ochtend gebeld of installatie een dag later zou schikken. Natuurlijk was ik aangenaam verrast door zo'n positieve opstelling.

Installatie werd op donderdagmorgen professioneel en zonder problemen uitgevoerd door installatiebedrijf P. Brandt uit Leiden, dus binnen 36 uur na mijn bestelling, waarna wij als gezin weer zorgeloos konden douchen.

De cv leverancier (Solar) had echter een expansievat vergeten mee te sturen, maar dit werd binnen 1 uur opgelost door het bedrijf zelf (zij stuurde direct één van hun medewerkers met het ontbrekende onderdeel).

Al met al heb ik een zeer positieve ervaring beleeft met WarmteBeheer en kan hen dan ook zeker van harte aanbevelen naar potentiële andere klanten.

Chris van den Berg beoordeelde op 2018-05-26

Ten tijde van de renovatie van onze woning heeft onze installateur de nodige steken laten vallen. Waaronder niet aanspreekbaar zijn voor een hoog gasverbruik. Een offerte voor een nieuwe ketel duurde vier maanden.

Nee dan is onze ervaring met Warmtebeheer van n geheel andere orde. Binnen een week leveren en installeren van een nieuwe ketel. Oh ja ook toen ging iets niet geheel vlgs de verwachting, maar dit werd probleemloos binnen n week opgelost. ZO HOORT HET.

En onze vorige installateur komt ook zaterdag anderhalf uur uitleggen waarom het bij hem zo duur, en zo lang moest duren.
In dezelfde tyd had hij in 15 minuten een resterend probleempje kunnen oplossen.

Intussen ben ik van mening dat de branche vele prutsers en kletsmajoors kent op gebied van energie verbruik. Incl. Liander, Nuon, gemeentelijke energie adviseurs.

Warmtebeheer heeft in mij een echte ambassadeur voor hun leveringen.

T.j.m. Hoogendijk beoordeelde op 2018-04-30

Ik ben tevreden met het bestelde en geleverde product.
Ook gemakkelijke manier van bestellen op de site.
Wel beetje jammer dat deze filter hoezen in paar jaar tijd in prijs zijn gestegen maar in kwaliteit het zelfde zijn gebleven.

Fred Duin van beoordeelde op 2018-04-27

goede prijs snel geleverd goed assortiment