violierstraat 22
7601GS almelo

Marjolein Wessels beoordeelde op 2018-07-14

Top!

Nancy Willemsen beoordeelde op 2018-07-14

Bestelling mooi verpakt en snel binnen. Mooi en fijn spul

Brenda van Kuijk beoordeelde op 2018-07-13

Heel tevreden. Mn producten waren binnen een paar dagen binnen en alles is met veel zorg verpakt. Heerlijke producten

Do beoordeelde op 2018-07-06

Erg fijne Producten en snelle levering!!

R. Jager beoordeelde op 2018-07-01

Ik woon in Almelo, dus het werd persoonlijk aan huis bezorgd! (Geen verzendkosten) Super!
Heerlijke producten. Ik ben fan

Melany Verveld beoordeelde op 2018-06-29

Gemma Formsma beoordeelde op 2018-06-25

Ontzettend fijne producten en super snel geleverd! En een leuke verrassing!

Gea de Roo beoordeelde op 2018-06-24

Snel geleverd, goed verpakt! Fijne produkten!

Diny Nederveen beoordeelde op 2018-06-18

Altijd tevreden over de producten die ik bestel!

Lisa Hoving beoordeelde op 2018-06-18

Snel ontvangen, goed verpakt, fijne producten.

Michelle Hettiarachchi beoordeelde op 2018-06-16

Mijn eerste bestelling bij Wat Maakt Je Mooi werd binnen 3 dagen geleverd. Ik had veel reviews en de informatiepagina's bij de producten van te voren gelezen. Hierdoor verwachtte ik ook houten lepeltjes, die er helaas niet (meer?) bij zaten. Ook had de Fluffy Unicorn Melting Body Butter kleine glitters (wat niet vermeld staat op de pagina), wat ik liever had vermeden als ik het had geweten. De producten zijn kleiner dan ik had verwacht (wat waarschijnlijk ook nodig is in verband met de houdbaarheid), maar een kleine hoeveelheid is al heel effectief waardoor ik denk dat ik er toch een lange tijd mee zal doen. Het pakket wordt heel mooi ingepakt geleverd en er zaten ook twee gratis testers bij, wat een leuke verrassing was. Na een paar dagen gebruik, ben ik best tevreden over de producten en denk ik dat ik over een tijdje een tweede bestelling zal doen. Het zou fijn zijn als er meer producten op voorraad zouden zijn, maar ik begrijp dat dat lastig is voor een eenmansoperatie. Al met al, raad ik Wat Maakt Je Mooi aan.

Ashley Coppens beoordeelde op 2018-06-11

Heerlijke geuren

Jessica Van esveld beoordeelde op 2018-05-28

SUPER TEVREDEN!!! Snelle levering, lieve vrouw, leuk ingepakt en altijd een cadeautje.

Bringme Kyara Larock beoordeelde op 2018-05-28

Heel leuke webshop! Leuke natuurlijke producten aan uitstekende prijzen! Het enige nadeel die ik kan bedenken is dat de verzendkosten naar België €11,50 zijn, dit heeft ervoor gezorgd dat ik lang getwijfeld heb voor ik bestelde. Misschien is het mogelijk om vanaf 50€ de verzendkosten te reduceren tot €5? Ik zag dat boven de €50 gratis verzonden wordt binnen Nederland. Ik heb woensdag besteld en zou vandaag (maandag) alles moeten binnenkrijgen. Ik ben benieuwd!!

engelina graepler beoordeelde op 2018-05-27

Snelle levering , goed verpakt. fantastische service.

Mandy Harbers beoordeelde op 2018-05-25

Super producten, ruiken zo lekker en zijn heel erg fijn. Voor mij niks anders meer 😀

Suzanne Graal beoordeelde op 2018-05-18

Zoals gewoonlijk weer top, ben ook niet anders gewend :-)

Suzan beoordeelde op 2018-05-11

Snelle levering, met liefde ingepakt en een extra gratis product erbij om te proberen. Ik raad deze webshop zeker aan!

Robin R.F. Van Berne beoordeelde op 2018-05-07

Snel, oprecht en goed verpakt!

Saskia Gerritsen beoordeelde op 2018-05-06

Ik ben wellicht wat bevooroordeeld, want ik ben echt verslaafd aan de boddy butters. Mijn collega's zijn nu ook verslaafd. We doen dus vaak een gezamenlijke bestelling zodat we boven de € 50,- uitkomen en dus geen verzendkosten betalen...😉 Van de week ook het baby pakket besteld voor een zwangere collega die volgende maand met verlof gaat. Echt super gaaf pakket!!
De sample bij elke bestelling is ook helemaal leuk! De sample body butters en shower smoothies gaan altijd in mijn sporttas. Handig voor onder de douche aldaar.
Al met al super tevreden!