De Hoven 49
7607EX Almelo

Michelle de Heer beoordeelde op 2018-11-08

Het is zo mooi en netjes verpakt, snel verzonden. Wat een heerlijke producten van super kwaliteit. Dit smaakt naar meer.

Sacha Cremer beoordeelde op 2018-10-29

Vragen werden snel beantwoord en heb ter compensatie van de verzendkosten (betaalde met cadeaubonnen boven de 50 euro) een leuke verrassing extra ontvangen.
Het zou fijn zijn als de het verpakkingsmateriaal van het pakket nog duurzamer wordt, bijv. biobased noppenfolie.

Sharon Hooiveld beoordeelde op 2018-10-25

Heel erg tevreden. Altijd al wel kleine problemen gehad met m’n huid. Droog, trekkerig, rode vlekken, pukkels etc. Niks hielp. Tot ik de producten van ‘Wat maakt je mooi’ ging proberen. Duidelijke omschrijving bij de producten, veel keus en de producten helpen echt voor mijn huid! Ook de verzending en bezorging is erg snel, leuk om er een cadeautje bij te krijgen wat per keer verschilt :)

Hiske beoordeelde op 2018-10-11

Zeer tevreden. Pakketje zag er verzorgd en goed verpakt uit en uitpakken was echt een kadootje. Heel blij mee, ik ga zeker vaker bestellen.

Jannie Hanemaaijer beoordeelde op 2018-10-03

Echt een cadeau om te ontvangen. Super verzorgd en een fantastisch product.

Suzanne Graal beoordeelde op 2018-09-30

Uiteraard weer helemaal dik voor mekaar! Tot snel 😀

marianne ouderling beoordeelde op 2018-09-30

Lekker snel geleverd en hele fijne producten! zelfs nog een paar cadeautjes erbij.

Sharon van der Velde beoordeelde op 2018-09-28

Gewoon top! Enorm fijn producten

Jennie Smedes beoordeelde op 2018-09-23

Snelle levering. Weer super tevreden.

Edith Blog beoordeelde op 2018-09-21

Fantastische producten zonder rotzooi erin met heerlijke geuren. Snel geleverd. Bij vragen krijg je binnen enkele uren uitgebreid antwoord. Kortom, een webwinkel waar je heel blij van wordt.

Iris Reuterink beoordeelde op 2018-09-18

Heerlijke producten, lekkere geur.
Mooi concept! Snelle levering

Kimberley de Jong beoordeelde op 2018-09-17

Zoals altijd weer keurig verpakt, snel geleverd, fijne producten en geuren. En vaak een extraatje, super lief!

Willemien de Haan beoordeelde op 2018-09-10

Fijne producten, snelle levering

Iris beoordeelde op 2018-09-06

Super mooie/fijne spullen. Heerlijke geuren. Snelle levering. Echt een verwen moment voor jezelf. Maar ook leuk om cadeau te geven.

Marlous Breuker beoordeelde op 2018-08-27

Zeer tevreden en ga zeker vaker bestellen! Snelle levering en de producten zijn echt héérlijk :)

monique_hurk@outlook.com vanden hurk beoordeelde op 2018-08-20

ik vindt wat maak je mooi
Leuke webshop kreeg extra
Leuke producten erbij als
Verrassing

Myriam de Graaf beoordeelde op 2018-08-04

Snelle levering, goed verpakte produkten en alles is beschreven zoals op de website.

Iris beoordeelde op 2018-07-24

Heel leuk verpakt!

Marjolein Wessels beoordeelde op 2018-07-14

Top!

Nancy Willemsen beoordeelde op 2018-07-14

Bestelling mooi verpakt en snel binnen. Mooi en fijn spul