De Hoven 49
7607EX Almelo

Do beoordeelde op 2019-01-22

Hele lekkere, natuurlijke en voedende producten. De geuren zijn heerlijk en de bestelling is altijd super snel in huis. Het assortiment is ook erg uitgebreid.

Susan Melchers beoordeelde op 2019-01-21

Heerlijke producten en vegan! Ik ga hier zeker vaker bestellen! 😍

Marit Odolphi beoordeelde op 2019-01-18

Heel tevreden. Artikelen snel in huis. Mooi verpakt en 2 kadootjes erbij gekregen.

Tessa Fijen beoordeelde op 2019-01-18

Lekker snel geleverd, ik had het de volgende dag al in huis. Zag er allemaal goed en leuk uit, kreeg er zelfs een gratis monstertje bij van een ander fijn product.

Cindy Lommerde beoordeelde op 2019-01-17

Hoewel ik het lastig vind om iets te bestellen op basis van een geuromschrijving zijn de spullen die ik heb gekocht boven verwachting goed. Het begon al bij het uitpakken: net een cadeautje. Alles ruikt heerlijk en voelt lekker verzorgend aan. Geen jeuk (ook heel belangrijk) en de geur blijft echt lang hangen! Dit was mijn eerste bestelling, maar zeker niet de laatste... ;-)

Edit: ik vergeet helemaal de geweldige extraatjes te vermelden. De scrub had ik zelf niet zo snel uitgekozen (ik ben een slechte scrubber, ik vergeet het altijd), maar deze is HEMELS! Zó lekker dat ik er volgende keer misschien een full size van koop ;-)
Het haarmasker heb ik nog niet geprobeerd, mijn haar is écht héél kort, dus die zet ik nog even in de wacht ;-)

Reactie van Wat maakt je mooi:
Wat goed om te horen Cindy! We hopen je nog lang blij te kunnen maken ;-) Heel veel plezier met je bestelling.

Meghan Howard beoordeelde op 2019-01-10

Ik ben blij met mijn bestelling!

Reactie van Wat maakt je mooi:
Daar zijn wij ook heel blij mee ;-) Tot de volgende keer!

Greet beoordeelde op 2018-12-24

Product duidelijk omschreven, levering precies zoals beloofd, netjes verpakt, alles klopt.

Reactie van Wat maakt je mooi:
Dak je wel voor de beoordeling en heel veel plezier van je bestelling!

karin kraaijenhof beoordeelde op 2018-12-23

prachtige producten, snelle verzending zelfs nu met de feestdagen

Reactie van Wat maakt je mooi:
Graag gedaan Karin! Geniet ervan!

brenda wolswijk beoordeelde op 2018-12-17

Snel verzonden en ontvangen. Ennnn hele fijne producten.

Tineke De Graaf beoordeelde op 2018-12-14

Netjes verpakt en ook feestelijk en zelfs een kadootje erbij! Superleuk!

Sylvia Bracke beoordeelde op 2018-12-13

snelle levering,leuke samples gekregen !

femke hendriksen beoordeelde op 2018-12-10

het duurde wel een poos voor dat het pakketje er was maar uiteindelijk is die toch aangekomen en het zijn hele fijne producten

Jannie Hanemaaijer beoordeelde op 2018-12-09

Top producten. Goed verzorgd en vaak een attentie bij de bestelling. Wat een verwennerij!

Alissa Smulders beoordeelde op 2018-12-08

Snel geleverd, prachtig verpakt. Echt een cadeau om te krijgen!

Jess van Rijsbergen beoordeelde op 2018-12-07

Alles netjes en verschrikkelijk leuk ingepakt, super mooie producten.

E Kienhuis beoordeelde op 2018-12-04

Volgens de afspraak geleverd 👍

Reactie van Wat maakt je mooi:
Bedankt voor je positieve beoordeling! Geniet ervan :-)

Jacqueline beoordeelde op 2018-12-02

Producten worden leuk verpakt met een extraatje zoals een sampler. Verzending is vlot.

Reactie van Wat maakt je mooi:
Bedankt voor de positieve beoordeling, we zijn blij dat je tevreden bent! Geniet ervan en tot de volgende keer!

Daniëlle Faber beoordeelde op 2018-12-02

Wordt op tijd bezorgd en het is allemaal super lekker! Echt jezelf (of een ander) lekker verwennen!

Reactie van Wat maakt je mooi:
Bedankt voor je lieve beoordeling! Geniet ervan en tot de volgende keer :-)

Sandra Kroon beoordeelde op 2018-11-29

Gewoon top goed geregeld

Reactie van Wat maakt je mooi:
Hi Sandra, bedankt voor je positieve beoordeling! Geniet van de spulletjes :-)

Kristel Toebes beoordeelde op 2018-11-25

Heel erg blij met de lekkere producten. Wat leuke extra’s bij de bestelling. Top

Reactie van Wat maakt je mooi:
Hi Kristel! Wat fijn dat je zo blij bent met de producten. We doen altijd graag wat extra goodies bij de bestellingen in, geniet ervan! :-)