Rijswijkse Landingslaan 239
2497 CL Den haag
+31681709929

R Pfundt-moolenaar beoordeelde op 2018-06-08

Ik ben heel tevreden over dit bedrijf en hun product.
Toen ik het horloge ontving bleek het verkeerde kleur bandje erbij te zitten. Hierop heb ik gebeld en ben ik zeer vriendelijk te woord gestaan. Het nieuwe bandje is gelijk verzonden. Ik heb zelfs nog een tweede bandje erbij gekregen voor de overlast.
Watchi kids is simpel en duidelijk in gebruik. Na 10 minuten puzzelen was mijn zoontje van 4 er al achter hoe hij met papa kan bellen en hoe zijn stappenteller werkt. De locatie van het horloge wordt duidelijk aangegeven.
Wij zijn er erg blij mee.

THCM Dukers beoordeelde op 2018-05-23

DE WATCHI HORLOGE IS VOOR MIJ DE PERFECTE OPLOSSING OM VEILIG VAN HUIS TE GAAN.MIJN VROUW IS AL ENKELE KEREN GEVALLEN EN IS NIET IN STAAT OM ZELF OP TE STAAN. MOCHT HET NU GEBEUREN DAN IS MET EEN SIMPELE DRUK OP DE HORLOGE IN STAAT OM IEMAND TE WAARSCHUWEN. DIEGENE DIE JE AANROEPT HEB JE ZELF GEKOZEN. EN IK MOET ZEGGEN HET WERKT PROBLEEMLOOS. EEN NADEEL IS DAT DE BATTERIJ SNEL LEEG IS.DE TELEFONISCHE BESTELLING TOT DE AFLEVERING THUIS IS GEWELDIG.

Guido Lucardie beoordeelde op 2018-05-18

Top ervaring met de Watchi Care. Uitstekende communicatie online voordat ik uiteindelijk op Bestellen had geklikt. Na 2 dagen werd het horloge thuis bezorgd. Moest zoals in de handleiding stond eerst goed opgeladen worden. Nadat hij helemaal was opgeladen dit horloge bij mijn vader omgedaan en ben ik mijn het een en ander gaan uitleggen. Na een paar dingetjes te hebben uitgelegd zat ik toch nog met wat vragen. Ik heb deze in de avond om rond 20:30 op de mail gezet en had tot mijn grote verbazing al om 20:45 een mail terug. In deze mail stond duidelijk uitgelegd hoe ik mijn “probleem” kon oplossen.
Dus wat mij betreft een aanrader voor eenieder die online aan het zoeken is naar een vergelijkbaar product.

Mevr J.A. Deppe-Hordijk beoordeelde op 2018-05-02

Ook in het weekend telefonisch geholpen. Tijdig de watchi/care geleverd helemaal ingericht! SUPER srvice en mooi product.

Marinus Melis beoordeelde op 2018-05-01

Goede en snelle service. De klantenservice is zeer correct en doen meer dan wat je verwacht bij aanschaf van een watchi

Ringburg beoordeelde op 2018-04-26

Mijn dochter is dolblij met haar watchi. Wat een vrijheid voor ouder en kind! De horloge is heel gemakkelijk in het gebruik,mijn dochter (7) snapte het binnen 2 minuten. Verder is het een super bedrijf met medewerkers die meedenken en je altijd vriendelijk te woord staan . Een topprodruct!

Kees Van Tongeren beoordeelde op 2018-04-13

Ik kan pas echt oordelen als ik het bestelde en betaalde apparaat heb ontvangen.

Ronald Bijl beoordeelde op 2018-03-18

Zeer goede service.

Thierry Smeekes beoordeelde op 2017-07-14

Onlangs de Watchi ontvangen voor mijn zoon. De simkaart geactiveerd en alles in orde gebracht. Had nog 2 kleine vragen en die werden super snel beantwoord en ik werd zelfs gebeld dat mijn e-mail was beantwoord! Super service! Top product!

Saida Ayupova beoordeelde op 2017-07-10

Fantastic customer service - the kind that's rare these days!

Dennis beoordeelde op 2017-06-12

Een geweldig bedrijf, super service.
Horloge moest, nog geüpdate worden 1 mail gestuurd en in een paar dagen geregeld.
De Watchi is het meest uitgebreide GPS smartwatch horloge voor kinderen, de berichten en plaatjes die je kan sturen is uniek in z'n soort.
De kwaliteit is robuust en betrouwbare software en de enige kinder smartwatch die op Android draait

Mildred beoordeelde op 2017-03-11

Onze Samsung werkte niet met de app.
De eigenaar heeft het binnen een paar dagen opgelost om onze telefoons ook te laten werken.
Echt zo'n goede service.ze reageren ook erg snel op vragen.
Het horloge is geweldig,duidelijk echt een aanrader.
Ik ben fan en het bedrijf krijgt van mij een 10+

Anita Matkasdjo beoordeelde op 2017-03-04

Snelle levertijd en goede service

Rogier van Geest beoordeelde op 2016-12-22

Snelle levering en doet Watchi doet wat het beloofd!

Irma Sluis beoordeelde op 2016-12-15

Goede snelle reactie op onze vragen. Tevens een erg goed product. Tracking is heel accuraat en makkelijke app.

Tinde Hauser - van Rossen beoordeelde op 2016-11-07

Uitstekend, vragen werden snel en juist beantwoord, snelle levering en vakkundige service, top!

Silvia van Rossen beoordeelde op 2016-10-28

Als oma ben ik blij dat mijn kleinkinderen een watchi dragen, een veilig gevoel.
Ze vinden hem erg stoer, en dragen hem met plezier.
Volgens mijn schoondochter is de service erg goed.
Ben benieuwd of de watchi voor ouderen in de toekomst ook zo goed werkt.

Alexander beoordeelde op 2016-10-28

Altijd spannend om bij een nieuwe webshop te bestellen, maar alles ging goed. Pakketje kwam netjes verpakt aan. Tevreden.

Corina beoordeelde op 2016-10-28

Snelle levering. En vragen werden per email snel beantwoord. Ben blij met m'n Watchi (en mijn zoon ook!).

Irma Sluis beoordeelde op 2016-10-28

Wat een goede service. Had een vraag en die werd snel beantwoord.
De Watchi had ik de volgende dag al in huis. Super service en goed produkt.

2016