Werner von Siemensstraat 13
2712 PN Zoetermeer
+31854444210

M. de Lange beoordeelde op 2018-11-11

Prettig contact aan de telefoon met medewerker van het bedrijf. Ook coulance toen oplader stuk ging en kosteloos een nieuwe werd toegezonden. Fijn en gebruiksvriendelijk kinderhorloge.

Jeroen Hilhorst beoordeelde op 2018-11-03

Zou volgende dag geleverd worden maar gaat minstens nog ‘n hele week duren😐😐

Reactie van Watchi bv:
Onze excuses. U heeft de nieuwe Watchi Care WR besteld. Wij hadden deze op voorraad maar binnen een paar dagen volledig uitverkocht. Maar goede nieuws volgende week hebben we weer een nieuwe voorraad. We zullen u een extra leren bandje sturen voor het ongemak.

Cyril Vonken beoordeelde op 2018-11-02

Mijn vraag werd supersnel en naar volle tevredenheid beantwoord. Levering was prima.

Soumyny beoordeelde op 2018-10-06

Yoen ik het aankreeg kreeg ik een foutmelding. Eenmaal contact gezocht hebben ze mij zeer goed verder geholpen. Alles werkt perfect. Zeer goede app.

Dora Dusomos Boelen beoordeelde op 2018-10-05

Gewoon goed geleverd volgens de bestelling en met goede service.

Jeffrey Van de vlag beoordeelde op 2018-10-02

Gps was eerst niet correct na het veranderen van de instelling in de app van besparingsmodus naar hoge frequentie is de gps tot op de meter correct.

Thea van Schie-Dijkzeul beoordeelde op 2018-09-17

Prima geregeld, zowel de bestelling als de ondersteuning bij het instellen en eerste gebruik! Top!

Bep Blokhuizen beoordeelde op 2018-09-17

Snel en keurig

Sandra Bakker beoordeelde op 2018-09-16

Had de horloge voor de verjaardag van mijn dochter besteld maar door de pakketservice niet op tyd gekomenmaar na een telefoontje werd de horloge persoonlijk gebracht!

R Pfundt-moolenaar beoordeelde op 2018-06-08

Ik ben heel tevreden over dit bedrijf en hun product.
Toen ik het horloge ontving bleek het verkeerde kleur bandje erbij te zitten. Hierop heb ik gebeld en ben ik zeer vriendelijk te woord gestaan. Het nieuwe bandje is gelijk verzonden. Ik heb zelfs nog een tweede bandje erbij gekregen voor de overlast.
Watchi kids is simpel en duidelijk in gebruik. Na 10 minuten puzzelen was mijn zoontje van 4 er al achter hoe hij met papa kan bellen en hoe zijn stappenteller werkt. De locatie van het horloge wordt duidelijk aangegeven.
Wij zijn er erg blij mee.

THCM Dukers beoordeelde op 2018-05-23

DE WATCHI HORLOGE IS VOOR MIJ DE PERFECTE OPLOSSING OM VEILIG VAN HUIS TE GAAN.MIJN VROUW IS AL ENKELE KEREN GEVALLEN EN IS NIET IN STAAT OM ZELF OP TE STAAN. MOCHT HET NU GEBEUREN DAN IS MET EEN SIMPELE DRUK OP DE HORLOGE IN STAAT OM IEMAND TE WAARSCHUWEN. DIEGENE DIE JE AANROEPT HEB JE ZELF GEKOZEN. EN IK MOET ZEGGEN HET WERKT PROBLEEMLOOS. EEN NADEEL IS DAT DE BATTERIJ SNEL LEEG IS.DE TELEFONISCHE BESTELLING TOT DE AFLEVERING THUIS IS GEWELDIG.

Guido Lucardie beoordeelde op 2018-05-18

Top ervaring met de Watchi Care. Uitstekende communicatie online voordat ik uiteindelijk op Bestellen had geklikt. Na 2 dagen werd het horloge thuis bezorgd. Moest zoals in de handleiding stond eerst goed opgeladen worden. Nadat hij helemaal was opgeladen dit horloge bij mijn vader omgedaan en ben ik mijn het een en ander gaan uitleggen. Na een paar dingetjes te hebben uitgelegd zat ik toch nog met wat vragen. Ik heb deze in de avond om rond 20:30 op de mail gezet en had tot mijn grote verbazing al om 20:45 een mail terug. In deze mail stond duidelijk uitgelegd hoe ik mijn “probleem” kon oplossen.
Dus wat mij betreft een aanrader voor eenieder die online aan het zoeken is naar een vergelijkbaar product.

Mevr J.A. Deppe-Hordijk beoordeelde op 2018-05-02

Ook in het weekend telefonisch geholpen. Tijdig de watchi/care geleverd helemaal ingericht! SUPER srvice en mooi product.

Marinus Melis beoordeelde op 2018-05-01

Goede en snelle service. De klantenservice is zeer correct en doen meer dan wat je verwacht bij aanschaf van een watchi

Ringburg beoordeelde op 2018-04-26

Mijn dochter is dolblij met haar watchi. Wat een vrijheid voor ouder en kind! De horloge is heel gemakkelijk in het gebruik,mijn dochter (7) snapte het binnen 2 minuten. Verder is het een super bedrijf met medewerkers die meedenken en je altijd vriendelijk te woord staan . Een topprodruct!

Kees Van Tongeren beoordeelde op 2018-04-13

Ik kan pas echt oordelen als ik het bestelde en betaalde apparaat heb ontvangen.

Ronald Bijl beoordeelde op 2018-03-18

Zeer goede service.

Thierry Smeekes beoordeelde op 2017-07-14

Onlangs de Watchi ontvangen voor mijn zoon. De simkaart geactiveerd en alles in orde gebracht. Had nog 2 kleine vragen en die werden super snel beantwoord en ik werd zelfs gebeld dat mijn e-mail was beantwoord! Super service! Top product!

Saida Ayupova beoordeelde op 2017-07-10

Fantastic customer service - the kind that's rare these days!

Dennis beoordeelde op 2017-06-12

Een geweldig bedrijf, super service.
Horloge moest, nog geüpdate worden 1 mail gestuurd en in een paar dagen geregeld.
De Watchi is het meest uitgebreide GPS smartwatch horloge voor kinderen, de berichten en plaatjes die je kan sturen is uniek in z'n soort.
De kwaliteit is robuust en betrouwbare software en de enige kinder smartwatch die op Android draait