Sisalstraat 23
8281 JJ Genemuiden
038 2022304

Semih Gultekin beoordeelde op 2019-05-24

Het product is goed, de prijs is eerlijk en ik ben er blij mee. Goeie manier ook om een house warming cadeau te vinden.

appie devries beoordeelde op 2019-05-22

zeer tevreden prima kwaliteit zeer snelle levering zal zeker als het nodig is weer een bij webkarpet een nieuwe bestellen

Carolien Westerman beoordeelde op 2019-05-22

Ondanks een eigen fout in mijn bestelling hebben ze me goed geholpen waardoor de onkosten voor mezelf erg meevielen. Ik heb een prachtig tapijt voor een mooie prijs. Kan het iedereen aanbevelen, de warme douche!

Marianne van den Brink beoordeelde op 2019-05-22

Al meerdere
malen een vloerkleed gekocht en iedere keer was het een topper. Altijd kon ik bij jullie proefstaaltjes krijgen, waarna ik thuis kon kijken welk kleed en welke kleur geschikt was. Altijd op tijd en volgens afspraak geleverd en ook altijd was het vloerkleed geheel naar verwachting. Van mij krijgt Webkarpet een dikke 10 en kan jullie firma bij iedereen aanbevelen. Helemaal toppie. !!!

L van Mook beoordeelde op 2019-05-22

Zeer tevreden! Snelle levertijd, volgende dag al geleverd goed verpakt mooie kwaliteit. Heel blij mee. Kunnen er nog niet van genieten zitten nog in een verbouwing!

Maarten Kleijn beoordeelde op 2019-05-22

Heel tevreden; de ene dag besteld, de volgende al in huis. Uiterst correct geleverd.

Janet pieters beoordeelde op 2019-05-22

Al 2 tapijten gekocht bij Webkarpet. De prijs is zeer goed ten opzichte van de luxe look. Ik ben er blij mee. Janet Enschede

Harting beoordeelde op 2019-05-22

2 prachtige ronde kleden gekocht. Snelle levering prachtige kwaliteit. Makkelijk schoon te maken als er een vlek op komt.

TRAINiNGE beoordeelde op 2019-05-21

Ik zocht naar ronde tapijten, liefst 2 x dezelfde maar verschillende maten. Werd getipt over Webkarpet. Fijn dat ik zelf maten kan kiezen en scherpe prijzen!
Supersnelle levering. Hier een tevreden klant, ik kom zeker terug.

Vork beoordeelde op 2019-05-21

Bestel mijn kleed altijd online en ben steeds weer tevreden. (2.00 bij 3.00) en niet duur. Ga zo door webkarpet.

Annemarie beoordeelde op 2019-05-21

Het aanvragen van eerst staaltjes was fijn en verliep snel en soepel. Thuis konden we de stalen goed vergelijken met wat we eerder hadden (we wilden soortgelijk materiaal en kleur) en op basis daarvan een goede keuze maken. Deze bleek uiteindelijk perfect te zijn. Het tapijt op maat werd snel en netjes bij ons thuis bezorgd. Al met al een heel positieve ervaring en we kunnen webkarpet van harte aanbevelen.

Annemarie beoordeelde op 2019-05-21

Nella Schrama beoordeelde op 2019-05-21

Fijne winkel, een kleed precies op maat voor een redelijke prijs. Goede klantenservice. Volgend kleed koop ik ook hier.

Loes Geelen beoordeelde op 2019-05-21

Na ontvangst van de proef zending is het vloerkleed naar volle tevredenheid en mijn wensen gefabriceerd. De belofte van aflevering werd door Webkarpet waargemaakt. Weet dit bedrijf bij volgende bestelling zeker te vinden.

Marietje beoordeelde op 2019-05-21

Ik ben door het tv programma van Robs grote tuinverbouwing bij jullie terecht gekomen .
Tot op de dag van vandaag heb ik daar helemaal geen spijt van
Inmiddels heb ik mijn derde kleed niet omdat deze versleten of vies was ,maar omdat ik een andere kleur en maat wilden (seizoen gebonden)
Toen ik er bij mijn eerste kleed niet uit heb ik gebeld en ben toen uitstekend geholpen

Alle lof voor de medewerkers van webkarpet

Ria van Gemert beoordeelde op 2019-05-21

Ik had een vloerkleed besteld
En het deed volkomen aan mijn verwachting
Ben er super trots op

Jolanda beoordeelde op 2019-05-21

Makkelijk en erg handig, vloerkleed op maat gemaakt en binnen 2 dagen het vloerkleed binnen

Sj. Edelenbos-de Groot beoordeelde op 2019-05-21

Ik wilde al heel lang een nieuw vloerkleed maar kon de juiste niet vinden, in elk geval niet voor de prijs die ik wilde betalen. Toen zag ik op TV een metamorfose waarbij een kleed van webkarpet werd gebruikt. Omdat ik het een mooi kleed vond werd ik nieuwsgierig en ben op internet eens gaan kijken. Ik werd blij verrast door het aanbod en de prijzen die er genoemd werden. Na enig zoeken vond ik mijn nieuwe kleed. De volgende dag werd het besteld, direct uitgepakt en heel erg blij verrast door de kleur, de kwaliteit en de prijs. Helemaal tevreden dus. Zeker een aanrader, wat je ziet is wat je ontvangt. Complimenten aan we karpet.

Frank beoordeelde op 2019-05-21

Een vloerkleed besteld van 3x4 meter. Netjes en snel geleverd

Hieke beoordeelde op 2019-05-21

Gister een vloerkleed besteld en 't werd vandaag al geleverd!
Netjes verpakt en advies erbij over evt schoonmaak.
Erg blij mee!