Hoge Mikkert 11
5674 VS Nuenen

8,9

Nicole Sporck beoordeelde op 2018-09-17

Tevreden! Dag na mn bestelling al in huis.

Leo Janssen beoordeelde op 2018-09-17

Snel, adequaat

karin gerritsen beoordeelde op 2018-09-16

Makkelijk en heel snel

E.Y Bozkurt beoordeelde op 2018-09-16

Perfect service

Kim Geugjes beoordeelde op 2018-09-14

Ik had 2 dezelfde items besteld kreeg er echter in eerste instantie maar 1. Kort mailtje gestuurd en de volgende dag had ik mijn 2e al in huis. Fijn een bedrijf wat ook reageert als er iets is en het zo netjes en snel oplost.

Hero Heeres beoordeelde op 2018-09-14

Snel en correct

Maureen Schijven beoordeelde op 2018-09-14

Snelle goede levering

Jos Van der Burg beoordeelde op 2018-09-14

Een onderdeel was een verkeerde maat.
Een dag later na melding ervan was het goede onderdeel geleverd.

Reike Rensen beoordeelde op 2018-09-13

Heel tevreden ,snelle levering.

Folkert Posthumus beoordeelde op 2018-09-07

Het product is snel geleverd. Vrijdag besteld maandag geleverd.

Toine van der Vloet beoordeelde op 2018-09-02

Snelle, correcte levering

Toon Orth beoordeelde op 2018-09-01

Luc Bulteel beoordeelde op 2018-08-27

Prima 👍👍

Chris Pairoux beoordeelde op 2018-08-17

Te lange levertijd

Reactie van WebwinkelGigant:
Wij zijn nagegaan waardoor de te lange levertijd is gekomen.
U heeft op zondagavond besteld. De bestelling is maandagmiddag door ons verzonden.
De Track & Trace geeft aan dat de bezorging door de pakketdienst in België is vertraagd en de zending pas op woensdag de 15e is gesorteerd en de 16e bezorgd.
Helaas hebben wij daar geen invloed op. Toch bieden wij u langs deze weg onze excuses aan voor de vertraging in de bezorging.

Md beoordeelde op 2018-08-14

++Snel geleverd en goed
- - verzendkosten wat aan de hoge kant. Had ook in envelop gekund.

Reactie van WebwinkelGigant:
De afmetingen voldoen niet aan de voorschriften van PostNL als brievenbuspakket.
Wij verkopen tegen (sterk) concurrerende prijzen. De in rekening gebrachte verzendkosten zijn de werkelijke kosten. Om transparant te blijven verrekenen wij geen verzendkosten in de prijs van het artikel.

Franky Huybrechts beoordeelde op 2018-08-10

Snelle levering en goede service. Er was iets verkeerd gegaan met het invullen van het afleveradres een mail gestuurd en zeer snel antwoord en opgelost.
Zeer tevreden.

Reactie van WebwinkelGigant:
Fijn dat u zo tevreden bent. Wij hebben graag tevreden klanten.

Marlous Krul beoordeelde op 2018-08-07

We hadden de orthopedische mat snel in huis en nadat bleekdat er een kleine scheur in zat kregen we 50% korting. Vlotte afhandeling.

Reactie van WebwinkelGigant:
Niet alle gebreken zijn te voorkomen.Dan is het fijn als we in goed overleg een oplossing kunnen vinden. U tevreden, wij tevreden.

Annet van Vliet beoordeelde op 2018-08-06

Prima geholpen! Op tijd geleverd! Onze hele straat blij omdat we ook nog korting kregen voor de partij!

R.C.L. Van der List beoordeelde op 2018-08-05

Van jullie uit wel goed alleen postnl het zou tussen 13:00 - 15:30
Ik wachten en wachten Ike bellen naar service om half 8 s'avondts die zijden mij dat het daar in het depoo lag en niet meer die dag geleverd werd 20:15 de bel daar was het jullie pakketje dus ik was blij met postnl gr rcl van der list

Adam ULIASZ beoordeelde op 2018-08-04

Over tijd