Hoge Mikkert 11

Goed

Marc Huijgen beoordeelde op 2018-04-10

Snel

J Meems beoordeelde op 2018-04-08

product in goede orde ontvangen.
goed contact met shop gehad.

Bertus Zomer beoordeelde op 2018-04-08

Alles goed

Ria beoordeelde op 2018-04-07

Trolley paste niet goed in elkaar. Retour zenden kosten eigen rekening. Heb hier over gebeld. Nog geen reactie gekregen. Klacht is gewoon gratis retour. Hoe lang moet iemand daarover nadenken.

Rob v d Berg beoordeelde op 2018-04-03

Snel bezorgd top

Alexander Clinckspoor beoordeelde op 2018-03-30

Heel goede service!! Pakje was 3 dagen na verzending nog niet geleverd. Dan maar mailtje gestuurd (na 19h.) en er was heel snel antwoord. Echt gevoel dat ze er alles willen aan doen om je te helpen. Pakje is dag erna keurig op afhaaladres geleverd. Voor herhaling vatbaar!

Roelof Vredeveld beoordeelde op 2018-03-30

Geleverd zoals je zou verwachten!!

Jiaw beoordeelde op 2018-03-29

Ik heb mijn product snel ontvangen maar er bleken meerdere artikelen defect.
Toen is mij gevraagd de defecte artikelen terug te zenden voor onderzoek.
Inderdaad zelf de verzendkosten betalen maar deze na verzending van de track en trace code netjes terug ontvangen.

Na onderzoek zijn er nieuwe artikelen terug gestuurd maar kwijt geraakt door de post (of helemaal niet terug gestuurd)
Nu krijg ik een mail dat ze niets meer voor mij kunnen betekenen omdat het te lang geleden zou zijn (3 weken) sinds de artikelen naar mij terug gestuurd zijn.

Ik moet het mijn artikelen nota bene terug sturen met een track en trace code en wanneer ik naar de code vraag van de nieuwe artikelen naar mij toe is die code er niet!
Want dan hadden we kunnen kijken waar dat pakketje dan wel niet gebleven is.
Dus kan nu fluiten naar mijn centen en spullen!

Telefonisch natuurlijk niemand bereikbaar!!!
Erg kwalijke zaak en naar mijn idee absoluut geen service.
En dat allemaal om een bedrag van € 16.85

ABM Molendijk beoordeelde op 2018-03-26

Prima en snel๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

Robert beoordeelde op 2018-03-25

Zeer tevreden,snel en correct geleverd!!

Erik Jakubowski beoordeelde op 2018-03-25

Perfect. Alles zoals beschreven en verwacht.

Sander Bleker beoordeelde op 2018-03-21

Een beste service

Jan Hilverda beoordeelde op 2018-03-18

prima

Maarten Knip beoordeelde op 2018-03-18

was lachen

Anja van de Ven beoordeelde op 2018-03-06

Vandaag besteld, dag later geleverd. Geweldig. Er miste alleen een splitpennetje aan de kar, maar dat hebben we zelf maar gekocht.

PETRA Tambach beoordeelde op 2018-03-05

Zeer tevreden, snelle respons op bestelling, correcte mailafhandeling en snelle verzending.

Thomas van Noort beoordeelde op 2018-02-28

Product werd met een defect geleverd. De klantenservice was echter behulpzaam en dit probleem Is netjes opgelost.