Rammersveld 38
7943LT Meppel

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Ivar den Hollander beoordeelde op 2017-06-29

Ik had een Hugo Boss horloge besteld en hij werd redeijk snel bezorgd. De communicatie met weekknaller was perfect. Je kan alles vragen en ze antwoorden snel. Ondanks dat ik het product weer heb terug gebracht, omdat ik hem niet vond staan om mijn pols, ben ik zeer tevreden

Reactie van Weekknallers:
Bedankt voor je positieve beoordeling!
Jammer dat het horloge niet naar wens was, wellicht komt er in de toekomst nog een leuk model bij ons in de aanbieding!

Klantenservice Weekknallers

Rens beoordeelde op 2017-05-14

Mooie goedkope site! Elke week weer iets nieuws en ook nog eens de laagste in prijs.

Jacq beoordeelde op 2017-04-07

Super, vandaag mijn Michael Kors horloge al binnen gekregen. Netjes binnen de 7 werkdagen geleverd zoals vermeld op de website. In 1 woord top, ik zal Weekknallers bij iedereen aanraden!

Marvin beoordeelde op 2017-03-23

Onlangs een mooi horloge besteld voor een goede prijs. De verzending duurde enkele dagen, maar gelukkig wordt dit al vermeld op de website. Goede prijs, fijn bestelproces en weekknallers komt zijn belofte meer dan na! Zeker een aanrader en ik ben benieuwd naar de volgende aanbiedingen.

Hallo Marvin,

Wat fijn om te horen dat de service van Weekknallers.nl je goed bevalt.
Iedere week doen wij ons best om de goedkoopste weekaanbiedingen online te krijgen.

We zien je graag terug bij weekknallers.

Groeten,

Weekknallers Klantenservice

Laura beoordeelde op 2017-03-14

Zojuist mijn eerste bestelling geplaatst bij Weekknallers!
Het bestel proces heb ik als zeer prettig ervaren.
Ik blijf jullie zeker volgen, ben benieuwd naar jullie weekaanbiedingen volgende week.

Hallo Laura,

Hartelijk dank voor je beoordeling.
Fijn om te horen dat je zo positief bent over Weekknallers!

Groeten,

Klantenservice Weekknallers

Roelof beoordeelde op 2017-03-10

Prachtige aanbiedingen

Leon beoordeelde op 2017-03-07

Snelle service en mooi kortingen! Heel blij met deze site!

Eddy beoordeelde op 2017-03-04

Scherpe aanbiedingen

Lars Carels beoordeelde op 2017-03-01

Super scherpe weekaanbiedingen! Zeker het wachten waard.

Hallo Lars,

Bedankt voor je positieve beoordeling.
Wij doen ons uiterste best om iedere week spetterende producten tegen zeer gereduceerde bedragen te leveren.

Klantenservice Weekknallers.nl