Welkom bij Gipea Wind & Zichtbescherming

Gipea Ekoband voor tuinafscheiding, schutting of omheining biedt u de volgende voordelen:
Gipea Ekoband is een product op basis van een duurzaam kunststof.
Door het gebruik van een milieuvriendelijke kunststof is het product onderhoudsvrij en heeft het een lange levensduur.
Modern, fraai uiterlijk,Meer privacy
Bescherming tegen wind en geluid
Duurzaam
Rot of splintert niet
Goede kleurvastheid en UV-stabiliteit
Gemakkelijk en snel te plaatsen
Gemakkelijk schoon te maken
Recyclebaar