Wellness Line B.V.

Wellness Line B.V.

Wellness Line B.V. Oxytocine products ontwikkelt producten die de natuurlijke aanmaak van Oxytocine door de hersenen stimuleren. Oxytocine wordt ook wel het "knuffelhormoon" of het "gelukshormoon" genoemd. Onderzoek heeft uitgewezen dat Oxytocine een positieve invloed heeft op het verhogen van het geluksgevoel, het gevoel van vertrouwen en verbondenheid en een verhoogde weerbaarheid tegen stress en verslaving! Het lichaam komt sneller tot rust en angst wordt onderdrukt. Oxytocine verhoogt het vertrouwen in uzelf en in uw omgeving.

De zekerheden van https://www.oxytocine.com

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018