Pijlkruid 33

9,1

Bol.com 92 9,0

Smits beoordeelde op 2018-12-05

Marijke Claeys beoordeelde op 2018-11-18

Zéér tevreden ! Product besteld en 's anderendaags al in huis !!! Wordt zéker een "huisleverancier" 😉

J van Hunnik beoordeelde op 2018-11-14

Arjen Gutker de Geus beoordeelde op 2018-11-02

Prima! Mooie en unieke producten

Graag gedaan Arjen! ;-)

Marjan Stoop beoordeelde op 2018-10-27

Helaas was er ergens in het bezorgproces bij PostNL wat mis gegaan waardoor mijn bestelling niet geleverd werd. Na e-mail contact hierover met de webwinkel werd ik gebeld door de vriendelijke en keurige eigenaresse die vervolgens de bestelling eigenhandig bezorgd heeft! Wat een service!

Reactie van Wellness Line B.V.:
Dank je wel Marjan! Graag gedaan ;-)

S. di Gennaro beoordeelde op 2018-10-20

Makkelijke website, goede uitleg. Snel en netjes verpakt in huis.

Reactie van Wellness Line B.V.:
Dank voor de mooie beoordeling!

Monique Hilverdink beoordeelde op 2018-10-19

Het product wat ik besteld had was niet op voorraad. Er werd mij, met een uitgebreide beschrijving, een alternatief geboden. De volgende dag had ik het in huis!
Heel prettig contact gehad!

Reactie van Wellness Line B.V.:
Dank voor deze mooie beoordeling Monique. Graag gedaan! Met warme groet, Lisette

E a m berg beoordeelde op 2018-10-19

Zeer tevreden snelle levertijd mooie producten. Top website. Echt een aanrader.

Reactie van Wellness Line B.V.:
Dank voor deze mooie beoordeling! Daar krijgen wij oxytocine van ;-)

Barbara beoordeelde op 2018-08-05

OXT helpt bij mij prima!

Marianne beoordeelde op 2018-07-18

Ik maak makkelijker contact en zit lekkerder in mijn vel! Blij met dit oxytocine supplement OXTR. Dank voor jullie tips 👍

Driesen beoordeelde op 2018-05-26

Zeer snelle bezorging.
Het product doet ook wat het belooft.

Reactie van Wellness Line B.V.:
Dank voor de beoordeling! ;-)

A. beoordeelde op 2018-04-18

Voor herhaling vatbaar!

Is prima, dank je wel!

Barbara V. beoordeelde op 2018-04-12

Betrouwbaar, snel en unieke producten

Reactie van Wellness Line B.V.:
Dank voor je reactie Barbara en fijn dat je tevreden bent over onze oxytocine producten!