Karstraat 14
6665 LD Driel
0262022344

Heidi van Elferen, 'Dorpsraad Valburg-Homoe't beoordeelde op 2018-04-15

Wederom in 2018 weer een fijne samenwerking.
Altijd bereid om mee te denken en korte lijnen in contact, wat perfect werkt.

Dimitri Horsthuis - Tangelder beoordeelde op 2018-02-12

Fantastische service en echt meedenken met de klant. Goede ideeën en super uitwerking!

Reactie van Welroos Media:
Dank voor deze schitterende waardering! Een erg leuke opdracht voor ons waar wij met plezier een hebben mogen werken.

Rita Boerboom beoordeelde op 2018-02-07

Korte lijnen goede contacten en snel

Reactie van Welroos Media:
Dankjewel voor deze referentie!

Mike van Leijen beoordeelde op 2018-01-12

Mooi resultaat en snelle levering van de posters en tickets. Ook fijn dat ze actief meedachten met het promotiespandoek voor ons event!

Reactie van Welroos Media:
Dank voor jullie beoordeling en prettige samenwerking als vanouds!

Martijn beoordeelde op 2017-12-17

Zeer tevreden! Super service en ze denken met je mee!

Igor Bouwens beoordeelde op 2017-09-28

Snel - goed en kwaliteit

Reactie van Welroos Media:
Graag gedaan en dank voor je referentie!

Carolien Joosten beoordeelde op 2017-09-13

Duidelijke reactie op vragen, adequate terugkoppeling en aanpassing. Goed product en snelle levering. Hopelijk houden we de komende jaren zo´n prettige samenwerking. Bedankt.

Reactie van Welroos Media:
Dank voor je referentie Carolien. De prettige samenwerking is zeker wederzijds!