Krakkedel 26

Mystery shopper

Lees
waarom

Gerard beoordeelde op 2017-12-13

Gisteren besteld en vandaag in huis. Perfect.
Het geleverde ziet er zelfs nog beter uit dan op de foto's.
Leuk de attentie welke in het pakket aanwezig was met kerst.

Michel ENGEL beoordeelde op 2017-11-01

Hello,
I just received my MARKLIN 5517 : the lok is like new and runs perfectly, was very well packaged and quick delivered. WENTINK is a first class seller ! Thank you !
Michel from France

Ruud beoordeelde op 2017-10-24

Zaterdag laat in de avond besteld, maadag een berichtje dat het pakketje onderweg is. Dinsdag ontvangen.
Alle spulletjes perfect verpakt ( zelfs in het doosje van de wagens zitten nog extra piepschuim chips om de wagen te beschermen).

J. Brokking beoordeelde op 2017-09-02

Vandaag in de winkel langs geweest om een gereserveerde locomotief te bekijken. Tijdens een testrit op de baan in de winkel kwam er een klein mankement naar voren. Het viel mij op dat er geen (gladde) verkooppraat volgde om de loc alsnog te verkopen. Er was tijd en koffie genoeg om goed over de aankoop na te denken. Dat waardeerde ik enorm.

Zeer tevreden met de aankoop en de service.

Bart beoordeelde op 2017-06-13

Meer dan goede service! Snelle levering en vriendelijke mensen. Problemen worden goed en accuraat opgelost.

Mike Jansen beoordeelde op 2017-05-02

Eerder deze week een mooie Märklin locomotief besteld uit 1970. De kwaliteit is verbluffend mooi voor de leeftijd,Hij oogt nagel nieuw en zelfs de originele verpakking is nog nagenoeg onbeschadigd. Daarnaast is het besellen van artikelen super makkelijk en de verzendtijd heel erg snel. Vanmorgen weer een locomotief besteld. Super winkel!!

Jan Witte beoordeelde op 2017-04-05

Goed verpakt en snel geleverd, model voldoet aan mijn verwachtingen

Erkelens beoordeelde op 2017-02-04

Zaterdag naar Jan en Anita, gezellig winkelen is bij ons altijd een leuk uitje. We bestellen onze spulletjes via internet.
De kwaliteit is altijd prima vervolgens halen het daarna af, lekker rond neuzen en met een tasje vol vertrekken.
Geweldig Jan & Anita, top.

Rinus beoordeelde op 2017-01-13

Gisteren voor het eerst een bestelling gedaan.
Deze vanmorgen goed verpakt met de post ontvangen.
Een wagentje bleek beschadigt,maar die is niet in rekening gebracht.
Bij dit bedrijf ga ik zeker in de toekomst weer bestellen

bellejt beoordeelde op 2017-01-06

zoals steeds superservice.Vrijdag besteld en maandag in de bus.Netjes verpakt.En tegen een nette prijs.

Mathijs Rijsenhout beoordeelde op 2016-12-31

31-12-2016 een Roco rijtuig ontvangen van wentink occasions.
Rijtuig voldoet aan mijn verwachtingen en is precies zoals het op de website was omschreven.
Zeer snelle verzending en altijd keurig verpakt.
Super service ga zo door.

Bert beoordeelde op 2016-12-10

Donderdag besteld de Marklin 3481 en op zaterdag het pakket al ontvangen.
De locomotief is in absolute nieuwstaat en voldoet compleet aan omschrijving en presentatie van de website. Super goed verpakt met ook nog een kerst presentje als extra attentie.

Ik ben zeer tevreden

Ko beoordeelde op 2016-11-25

perfect service alles netjes verpakt

Ab Boezerooij beoordeelde op 2016-10-27

Ook deze keer werd de bestelling correct afgeleverd. De aangekochte lok ziet er als nieuw uit.
Even de decoder naar eigenwensen ingesteld en direct daarna inbedrijf gesteld op mijnmodel baan.
Ben er weer heel blij mee.

kees donker beoordeelde op 2016-08-24

prima service ,klantvriendelijk ,zending was precies wat ik verwachte en zelfs meer!!
en proberen altijd om je te helpen

jim beoordeelde op 2016-06-12

klant vriendelijk niet te deur goede servies perfecte kwaliteit

Nico Feij beoordeelde op 2016-06-09

Snelle afhandeling, snelle levering, Goed produkt, keurig verpakt. Klasse webwinkel voor een fijne hobby!

M v Weerden beoordeelde op 2016-05-28

Vandaag de bestelde glaskastenset onvangen, netjes ingepakt en het ziet er uit als nieuw.
Zeer bedankt voor deze mooie set.

Rob Voorhans beoordeelde op 2016-05-18

Betrouwbaar. Mocht er toch iets misgaan, dan wordt het keurig netjes en adequaat opgelost. Echte aanrader deze webshop.

Remco Simons beoordeelde op 2016-05-14

Zo-even mocht ik de blauwe engel ontvangen met de post. Ik kon niet wachten met uitpakken en op de baan zetten van het model. Zo dat ik de doos open deed, kwamen de herinneringen aan een vervlogen tijd wederom boven. De geur van het formica en skayleder, het gebrom van de diesel motor en zag ik mijzelf weer hand in hand met mijn moeder op het perron staan wachten op....jawel de blauwe engel dienstdoende op het miljoenenlijn traject, om ons van Heerlen naar Valkenburg aan de Geul te brengen. Net als uit vorige leveringen, wederom een pracht exemplaar. Jan en Anita, wederom mijn dank voor jullie geweldige service.