Achter de Houttuinen 34
4331NJ Middelburg

8,7

J. D. Beuker beoordeelde op 2019-06-16

Perfect en een snelle levering top ga zo door 👍👍

Gerrie Massar beoordeelde op 2019-06-12

Snel besteld en product ontvangen echter achteraf betalen via Billink werkt voor geen meter. Krijg geen betaal instructie toegezonden. na telefonisch contact was persoon niet aanwezig, daarna mailtje gestuurd en nu wacht ik op een betaalinstructie van Billink.

andre vlaar beoordeelde op 2019-06-10

ik dacht dat ik de bestelling bij de supermarkt bij ons moest ophalen, maar werd supersnel thuis bezorgd met keurig een papiertje waar het lag

I.M. Salome beoordeelde op 2019-06-07

erg tevreden. wordt goed op de hoogte gehouden van de zending.

Anke Zeldenthuis beoordeelde op 2019-06-06

goed

Ans de Klijn beoordeelde op 2019-06-06

Alles prima verlopen goed op de hoogte gehouden. Na twee dagen al thuis

Ineke Buitenga beoordeelde op 2019-05-30

Froukje Brouwer beoordeelde op 2019-05-26

Goede tuinschoenen voor een redelijke prijs, snel thuisbezorgd!

Michiel Van Klaveren beoordeelde op 2019-05-25

Schoenen waren niet in voorraad , maar ik werd goed op de hoogte gehouden van de vorderingen

Marcel B beoordeelde op 2019-05-24

2 producten besteld en betaald. 1 ontvangen. Nadien geen reactie op 2x email hierover. Aldus trek je conclusie...

Thea Stellinga beoordeelde op 2019-05-21

ruim assortiment. snel geleverd

Ria van van Dort beoordeelde op 2019-05-17

Snel en netjes geleverd

Gerrie Massar beoordeelde op 2019-05-17

Betaaloptie achteraf betalen via Billink werkt niet correct. Na bestelling krijg je meteen binnen 1 minuut een bevestiging dat er is betaald. In de bijgesloten factuur staat dat je moet wachten op een e-mail van Billink en via hun moet betalen. Ik zit nog steeds op deze e-mail te wachten. ook na contact met werkschoenenland.nl waarin gezegd wordt dat ze Billink gaan vragen om de mail nogmaals te versturen nog steeds geen mail ontvangen van Billink met betaalinstructie. En hoezo.. nogmaals.. de mail is nog nooit verstuurd door Billink.
Dus we wachten rustig af totdat werkschoenenland.nl met een aanmaning komt of zo..

Gijs Kemps beoordeelde op 2019-05-16

Prettig verlopen

Anita Reneman beoordeelde op 2019-05-15

Makkelijk bestellen, snel en goed !

Peter Loosman beoordeelde op 2019-05-11

Willy Oortwijn beoordeelde op 2019-05-09

Goed product en snel geleverd.

Jannie Post beoordeelde op 2019-05-09

Elin Bakhuizen beoordeelde op 2019-05-04

Heel tevreden! Snelle service!

W De Ruijter beoordeelde op 2019-05-04

snelle levering, goed product