Dorpsstraat 12

Google Plus/Places - 9,4

Edwin vd Leeuw beoordeelde op 2019-06-25

Bezorging van 2 rolletjes flextape duurde 7 dagen

Goedendag,

Dat is erg vervelend om te horen de zending is bij ons dezelfde dag als uw besteldatum (15 juni 2019) verstuurd. Graag horen we van u wanneer het bij u bezorgt is zodat we dit kunnen opnemen met PostNL zij zijn verantwoordelijk voor de bezorging van de briefpost.

Oscar beoordeelde op 2019-06-24

Levering binnen de aangegeven termijn (1 van de bestelde artikelen was op het moment van bestellen niet in voorraad).

Verbeterpunt: bestelling niet versturen als aangegeven is, en dat ook op de bevestiging en de pakbon staat, dat de bestelling afgehaald zal worden.

Bestelling was op zich goed verpakt.

Hallo Oscar,
Fijn om te horen dat het goed is aangekomen, door de drukte met inpakken van de leveringen is jouw bestelling per ongeluk toch verstuurd. Proxxon krijgen wij altijd pas rond half 5 binnen wat een race tegen de klok brengt om alle orders nog op tijd te kunnen versturen. Hier is helaas jouw order in het algehele proces meegegaan in plaats van apart gezet om op te halen.

Er wordt gewerkt aan nieuw verwerkingsysteem waarmee dit in de toekomst niet meer moet gebeuren.

jan mellens beoordeelde op 2019-06-24

zeer vlotte levering tegen een zeer gunstige prijs

Patrick beoordeelde op 2019-06-24

Koop hier regelmatig en tot op heden zeer tevreden

Roberto Schrijver beoordeelde op 2019-06-23

Altijd in orde

James Davis beoordeelde op 2019-06-22

Bestelling was meteen opgestuurd. Betaling via PayPal ging niet helemaal goed. Maar Was een storing met PayPal zelf. Wat wel jammer was is dat ik had een chat sessie gestart op de site, er was volgens chat program iemand online, maar krijg na 15 minuten geen antwoord. Ik begrijp dat er iets anders tussen kan komen maar zet de chat even op offline. Just a tip. Voor de rest alles ging vlot en mooi op de hoogte gehouden van status.

Hallo James,

Met PayPal is inmiddels alles gelukkig weer in orde. Onze chat functie wordt door dezelfde mensen als in de winkel bemand. Als het dus erg druk is in de winkel kunnen we helaas niet alle mensen op de chat helpen. Dit geven we ook specifiek aan bij ons chat venster. Doordat drukte in de winkel nooit te voorspellen is lukt het niet altijd om de chat op afwezig te zetten. Als er contact gegevens zijn ingevuld proberen we altijd nog even contact op te nemen met degene die ons benaderd heeft via de chat.

Ton Steenvoorden beoordeelde op 2019-06-21

Netjes geholpen had een probleem met betalen heb ze opgebeld en opgelost dag later had ik de bestelling in huis...netjes

SGM Op den Camp beoordeelde op 2019-06-21

Gewoon goed allemaal

christian buter beoordeelde op 2019-06-21

wetronic is een goede modelbouw winkel snelle levering , geheel uitstekende service !

peter immikhuizen beoordeelde op 2019-06-21

Antwoord op vragen via website en facebook duurt soms erg lang of blijft uit

Hallo Peter,

We doen ons best om zoveel mogelijk vragen dezelfde dag nog te kunnen beantwoorden. Als het erg druk is in de winkel lukt het ons niet altijd om dit te combineren met de chat functie. Waar mogelijk proberen we dan altijd nog bij u terug te komen op de gestelde vraag op de chat.

Via facebook doen wij er alles aan om vrijwel alle berichten binnen 24 uur te beantwoorden. Helaas geeft Facebook lang niet altijd een melding als er nieuwe berichten zijn in de inbox of op de pagina. Dit is erg vervelend en hebben wij al meermaals gemeld aan Facebook maar zij vinden dat niet belangrijk genoeg om dit probleem op te lossen helaas.

jan zandstra beoordeelde op 2019-06-21

Snel verzonden en goed verpakt.

Rob Overdijk beoordeelde op 2019-06-21

De bestelling lag netjes klaar en op mijn vraag is netjes een antwoord gegeven zodat ik het probleem kon verhelpen.

Lex Brukman beoordeelde op 2019-06-20

Duidelijk

Rene Groenheijde beoordeelde op 2019-06-19

Ik ben tevreden.

Jan Wilkens beoordeelde op 2019-06-16

bestelling is overgedragen aan KPN maar nooit aangekomen! Zou een brievenbus pakket zijn dus geen tracking. Wie is nu verantwoordelijk voor het pakket. Na laatste mail aan Wetronics niets meer van hun vernomen.

Goedendag,

Uw bestelling is verstuurd met PostNL naar het opgegeven adres en op 6 juni verstuurd. Op 11 juni heeft u aangegeven dat deze nog niet was aangekomen, in overleg toen besloten om een paar dagen te wachten daar briefpost bij PostNL wel eens iets langer onderweg kan zijn zeker met dat pinksteren er tussen in viel. Dit is natuurlijk vervelend maar helaas een overmacht situatie tevens hebben wij PostNL een verzoek gestuurd om hierop te reageren. Helaas kosten dit soort situaties enkele werkdagen voordat het een en ander uitgezocht kan worden. Uw laatste mail is van 13 juni wij proberen de mails zo snel mogelijk te beantwoorden maar door drukte in de winkel kan dit soms iets langer duren dan 1 dag.

We verwachten dat we dinsdag duidelijkheid hebben van PostNL of het daadwerkelijk vermist is of dat de zending nog is blijven liggen op het depot. Als het daadwerkelijk vermist is wordt er nogmaals een nieuwe zending aan u opgestuurd. Maar zoals aangegeven kunnen wij niet alle zendingen direct nogmaals versturen bij een eerste bericht van vermissing hiervoor moet eerst een onderzoek gestart worden.

vladimir beekman beoordeelde op 2019-06-16

super en klantvriendelijk

Frank Rosema beoordeelde op 2019-06-15

Prima verpakt, mooi op tijd geleverd! Puik

Ben Koenen beoordeelde op 2019-06-15

Altijd goede service, snelle verzending, en betaling met PayPal mogelijk. Alles super !

Marcel Nieuwenhuijzen beoordeelde op 2019-06-14

mijn ervaring is dat het een betrouwbare webwinkel is, alles wat je koopt is van top kwaliteit, ze komen afspraken na, als er iets is bel ze en ze staan je netjes te word en het word zo snel mogelijk geregeld ik blijf er mijn onderdelen voor mijn hobby bestellen.

A. Cramer beoordeelde op 2019-06-14

Onderdelen snel binnen uit ruime voorraad. Prijs gunstig en mooie site.