Mardo Media
Mardo Media wil het beste advies voor zijn klant, niets meer en ook niets minder! In 2012 is de oprichter Marco Fintelman begonnen met het verkopen van Wheel Stand Pro en kreeg grote bekendheid via de vertrouwde naam Wheel Stand Pro Nederland. Ook Marco was een fanatieke gamer die achter zijn bureau begonnen is. Uiteindelijk ging Marco op zoek naar een oplossing hiervoor en kwam bij de Wheel Stand Pro terecht en had gauw had al de visie om iedereen in Europa bekend te maken met dit geweldige product.

De Wheel Stand pro maakt racen met stuur leuker en realistischer. Vooral dir laatste is waar we steeds meer naar toe willen in de wereld van gamen. Het gevoel hebben ik rijd nu echt op een racebaan in mijn droomauto zonder het risico dat ik hierbij mijn eigen auto kapot kan rijden en gewoon weer op het knopje reset kan drukken alsof er niks is gebeurd.

Wij merken met de jaren dat simulatie steeds meer wordt gevraagd. De markt overspoelt momenteel met nieuwe snufjes waaronder de Virtual Reality Bril die je ervaring met racegames nog mooier zal maken en je nog meer het gevoel geeft dat de game die je speelt echt is.

Daar de Wheel Stand Pro nu goed in de markt bekend is zijn we verder gaan kijken om uw race enthousiasme nog meer te prikkelen en zijn uitgekomen op de Playseats en HumanRacing stoelen. Deze topstoelen van kwalitatief hoog niveau, maar toch een redelijke prijs, garanderen je tijdens het spelen van jouw game de boost van jouw leven.
We hebben nu, sinds het bestaan 2 webshops opgericht Wheelstandcentre.nl voor de bekende Wheelstandpro.nl en Gameseatcentre.nl. Uiteindelijk hebben wij ervoor gekozen om deze sites onder één naam onder te brengen, namelijk www.mardomedia.nl.

Met de Humanracing gameseat benaderen wij een groep die echt voor een professionele simulator gaat. Dit is dan ook de perfecte stoel om te customizen met elke auto stoel in de markt (Recaro, FK enz..) Ook kan je deze gameseat laten wrappen in elke kleur van de regenboog. Maar dit is nog niet alles, deze gameseat kan je ook uitbreiden met de D-box motionsystem, de naam zegt het al een systeem dat er voor zorgdraagt dat je elke beweging voelt in je stoel of het nou een hobbel in het asfalt is of een stuurbeweging die je maakt. Dit systeem laat je elke beweging nauwkeurig voelen zoals je ook zou voelen in een echte auto.

“Als oprichter, Marco Fintelman, kan ik met mijn race minded team, jullie als fanatieke simulatie racers eerste klas producten bieden om jullie rijvaardigheid en enthousiasme over de producten te doen versterken.”

Bij ons draait het alleen maar om service, kwaliteit, duurzaamheid en stabiliteit van het product en u als klant kan hierin deelgenoot zijn.

Lidmaatschap per 20-05-2016 stopgezet