Willemstraat 55
2411CP Bodegraven

Trustpilot 2 7,4

A. Oostrom beoordeelde op 2019-02-16

Afgelopen zaterdag laptop ( 8 jaar oud) gebracht. Op dInsdag gebeld dat laptop niet meer te redden viel. Harde schijf beschadigd. Alles op een hele mooie tweede hands laptop overgezet en deze weer op woensdag gehaald. Kosten voor het nakijken van de oude en alles overzetten naar de andere laptop vielen uiteindelijk allemaal mee. De tweedehands laptop bevalt uitstekend.

M. Wassing beoordeelde op 2019-01-30

Laptop scherm deed het niet meer, na onderzoek bleek het een draadje te zijn en was het voor weinig opgelost, goed service.

J. Burger beoordeelde op 2019-01-22

Rustige benadering, duidelijke informatie , meedenkend.
NIET het gevoel gekregen dat de duurste lap top gekocht zou moeten worden.
WiKa beveel ik anderen zeker aan.

M. Post beoordeelde op 2019-01-15

Snel geholpen. Goed advies. Goede prijs.

I. Rietveld beoordeelde op 2019-01-15

Personeel is behulpzaam, vriendelijk en klantgericht, snelle oplossingen .
een zaak om aan te bevelen.

H. van Dommelen beoordeelde op 2019-01-15

Hallo mijn computer deed het niet goed, ben er mee naar de winkel gegaan.
Gezegd wat er mankeerde en maximum prijs besproken,volgede dag was de computer al klaar ,ik blij !!

C. van Pelt beoordeelde op 2019-01-14

Er wordt goed advies gegeven. De reparatie is goed uitgevoerd en snel en dat tegen billijke prijzen.

R. van Noort beoordeelde op 2019-01-10

Prima winkel, met mensen die kennis van zaken hebben.

T.M. Bouwman beoordeelde op 2019-01-09

Zeer tevreden. Prijs kwaliteitšŸ‘

Opperbedrijf P&E BV beoordeelde op 2019-01-08

Goede service en advies, duidelijke uitleg.

Fam. van der Meulen beoordeelde op 2019-01-07

Prima service.
Helaas hadden ze het product niet wat ik zocht.

R. Voordouw beoordeelde op 2019-01-07

Was 1ste kennismaking met bedrijf. Werkzaamheden besproken en tarief bepaald. 'S morgens gebracht, 's middags klaar zoals beloofd. Laptop werkt weer grandioos. Zeker aan te bevelen

H. Dittmar beoordeelde op 2019-01-06

de "nieuwe" Dell voelt aan als een warm bad. Alles werkt perfect wat ik tot nu toe heb uitgeprobeerd. M'n oude Dell was welliswaar een i5, maar valt compleet in het niet met deze. Overzetten van wachtwoorden en alles was 4 sec. werk na aanmelden met mn google-account, overzettten van foto's en docu's was met usb 3.0 giga snel. iets van 10 min. voor 99 Gb enz. en mn chrome cast werkt nu echt perfect ipv een haperend analoog achtig beeld. Dus heel blij, mvg Henry

Fam. van Vliet beoordeelde op 2018-12-31

Zeer blij met de laptop & service! bedankt

Fam. Sleeuwenhoek beoordeelde op 2018-12-30

Top in uitleg en service!

Fam de Jong beoordeelde op 2018-12-18

Heel netjes geholpen

N. Davids beoordeelde op 2018-12-13

Heel goed
Fijne ervaring

G. Nap beoordeelde op 2018-12-04

gisteren(maandag) mijn bestelling geplaatst voor een nieuwe computer(desktop) met de vraag of die vandaag(dinsdag) klaar zou kunnen zijn o.a. door overzetten van alles wat op de laptop stond. Ondanks de drukte hebben ze een avond doorgewerkt om aan mijn vraag te kunnen voldoende. Top dus!

P. Bos beoordeelde op 2018-12-01

Een zeer scherpe offerte op mijn nieuwe pc! Ook heel fijn dat ze update mails sturen over de voortgang van het assembleren van de pc.

E. van Galen beoordeelde op 2018-10-26

Bij Wika word je altijd prima geholpen en krijg je goed advies.