Burgermeester van Veenlaan 253
7543 AM Enschede
053 478 87 46

Dave beoordeelde op 2018-09-16

Keurig snel en scherpe prijs

Lenny Woordmeijer beoordeelde op 2018-09-11

Goed verzorgd alleen erg getopt om ze er in te zetten

Anke Konings beoordeelde op 2018-08-31

We hadden een set wieldoppen besteld, in de doos zaten er maar 3, na 1 telefoontje was het geregeld en werd de vierde ook opgestuurd.
Kan gebeuren.

Ron van Druenen beoordeelde op 2018-08-30

Snelle en correcte service

J.L. Hordijk beoordeelde op 2018-08-28

keurig geregeld en andere dag in huis. top pasvorm.

Shafaq Labib beoordeelde op 2018-08-27

De artikel was goed maar er waren tijdeens de bestelling geen aanwijzing dat het geen originele product is, slechts een namaak.

Rhino Adventure Camper beoordeelde op 2018-08-27

Zoals besteld is geleverd. Helemaal prima.

Eric Schuitemaker beoordeelde op 2018-08-26

Snelle en goede levering, alleen bij plaatsing van de wieldoppen bleek dat de ventielen niet meer bereikbaar waren! Jammer...

Wim De Smet beoordeelde op 2018-08-24

Goeie service,en vragen worden snel beantwoord

Arno Millen beoordeelde op 2018-08-20

Uitstekend kwaliteit tegen een goede prijs en bovendien snel geleverd.

Piet Groenewoud beoordeelde op 2018-08-20

Er wordt aangegeven dat get gast om originele eieldoppen van de fabrikant. Bij thuiskomst blijken het nepper te zijn

Alexander Weers beoordeelde op 2018-08-18

Mega snelle levering boven verwachting.
Bedankt
Groeten Alexander

Bert Gillissen beoordeelde op 2018-08-17

Vragen gesteld bij bestelling ',snel beantwoord en geleverd wat ze verteld hebben en snelle levering ziet er origineel uit.

Sander Siemons beoordeelde op 2018-08-17

De bestelling is zoek geraakt door GLS en Wieldop.nl heeft direct een nieuwe set gestuurd.

Echt een top service!

GEYSKENS ERNA beoordeelde op 2018-08-12

Uitstekend

pk Dragt beoordeelde op 2018-08-10

goed

Georg Kuhn beoordeelde op 2018-08-09

zeer snelle levering, correcte afhandeling, het ontvangen product is van hoge kwaliteit

Henk van der Grift beoordeelde op 2018-08-09

prachtige wieldoppen prima service om 5uur besteld de volgende morgen om11 uur in huis

NJM van der Kolk beoordeelde op 2018-08-08

Goed product. Snelle service