Burgermeester van Veenlaan 253
053 478 87 46

HJP Heijstek beoordeelde op 2019-09-19

Top service

C.K. Van Bekkum beoordeelde op 2019-09-17

Scherpe prijs, snel geleverd! Kleine tip, even instructie hoe de wieldoppen te monteren. Tegelijkertijd, je kan het eigenlijk niet fout doen, maar nou ben ik redelijk handig, maar iemand die dat niet is, denk misschien heel even en nu?

Henk-Jan van de Pol beoordeelde op 2019-09-13

toppie

Peter Ravensbergen beoordeelde op 2019-09-06

Snel geleverd, alles perfect ontvangen

Michel Linders beoordeelde op 2019-09-02

Goed en betrouwbaar en snel geleverd👌👍

Bettina Van der Zouwen beoordeelde op 2019-09-02

Snelle levering.

Monique den Otter beoordeelde op 2019-08-23

GEWOON PRIMA

Hans de Vos beoordeelde op 2019-08-18

goed product, snelle levering

Rini Vondeling beoordeelde op 2019-08-15

Netjes op tijd geleverd en prima verpakt.

Autobedrijf de Snelheid beoordeelde op 2019-08-15

mooi produkt, snelle levering!

Leo de Vos beoordeelde op 2019-08-15

goed

M Tichelaar beoordeelde op 2019-08-15

Netjes verzorgd.
Zeer tevreden.

werner wallenta beoordeelde op 2019-08-13

alles perfect geregeld

Koos Post beoordeelde op 2019-08-11

Bij de specifieke productinformatie staat niet dat hier gaat om NIET originele Fiat velgen maar namaak/lookalikes.

J.F. Kunnen beoordeelde op 2019-08-09

De afhandeling van Wieldop.nl was prima, maar de levering door GLS absoluut niet. Heb vier dagen thuis gezeten om eindelijk mijn pakketje in ontvangst te mogen nemen. Dag 1 geen levering door "bijzondere omstandigheden". Dag 2 en 3 Niemand thuis getroffen, terwijl er toch minimaal 2personen in huis waren en we 2(!) bellen hebben en het ook bij de buren mocht worden afgegeven. Uiteindelijk ging het dag 4 goed. Ik weet niet of dit vaker voorkomt, maar mijn advies aan Wieldop.nl is een andere bezorger te nemen.

Annet Van Vonno beoordeelde op 2019-08-08

Wieldoppen besteld voor Toyota.
Perfect

Bert Wijnen beoordeelde op 2019-08-06

Perfect, snel geleverd.
Originele doppen!

Y Skakni beoordeelde op 2019-08-01

Snelle levering duidelijke taal daar houd ik van ! 👌🏻

Nina Loncke beoordeelde op 2019-07-30

Heel tevreden met het produkt, de verpakking , de communicatie en de snelle levering! Bedankt

EHS de Ridder-Voets beoordeelde op 2019-07-27

Snel ontvangen. Een beknopte montagebeschrijving zou geen overbodige luxe zijn. Er zijn nog steeds niet hele handige doehetzelvers onder ons.