Hanzeweg 9C

Lees
waarom

2016

Bert beoordeelde op 2016-11-13

Zeer snelle levering en hoge kwaliteit, reeds eerder hier materiaal besteld.

Robin en Laura beoordeelde op 2016-10-18

Wij hebben recent een wieldoppenset gekocht bij wieldoppengigant.nl en waren zeer tevreden over de snelle levering. Ook leuk dat ze een rolletje pepermunt in de doos hadden verstopt, iets om op te knabbelen voor bij de montage! Origineel en een leuk gebaar. De wieldoppen waren overigens zeer goed verpakt, maar toch was er één beschadigd. Dit hebben wij meteen gemeld en na verzoek fotootjes gemaild. Nog geen tien minuten later werden wij gebeld met de mededeling dat wij morgen de postbode wederom mochten verwachten omdat ze de wieldop vandaag nog zouden verzenden. En dat gebeurde dan ook. De dag erna nog een nette mail ontvangen met de vraag of het ditmaal wel goed was gegaan. Erg netjes en goede service! Er zijn dus toch nog bedrijven die begrijpen wat klantvriendelijkheid en goede service is! Aanrader!

V.P.Elsa beoordeelde op 2016-10-12

Na lang zoeken naar een gepaste armsteun voor mijn nieuw Fiat 500 kwam ik op de webschop terecht van GooDo, de prijs en de kwaliteit van het product krijgen van mij een 10/10 , en beste mensen, de service en de menselijkheid van de mensen achter deze webwinkel, daar heb ik maar een woord voor Chapeau , nog dit beste Fiat 500 rijders en ook andere waar ik eerder met mijn rechterarm geen blijf wist zit ik nu relax op mijn armsteuntje van GooDo.

I beoordeelde op 2016-09-22

Slechte service

Reactie van WieldoppenGigant:
Zie voor verdere informatie: https://goo.gl/no4CPx
"Geld kwijt"? Wij hebben de retourkosten voor onze rekening genomen en de prijs voor één wieldop in mindering gebracht. Het overige is netjes teruggestort op mevrouw haar rekening.

Mystery shopper beoordeelde op 2016-06-21

Onlangs hebben we wieldoppengigant verrast met een mysteryshopping actie. We deden ons voor als geïnteresseerden voor spoorverbreders. We stelden de vraag of deze universeel zijn en of retour hiervan ook mogelijk is. We kregen dezelfde dag een reactie terug. Keurig en prima. Wij beoordelen deze webshop met vijf sterren.

Dianne beoordeelde op 2016-04-14

Een geweldig hoeveelheid wieldoppen in het assortiment, zelfs per een stuks bestelbaar,
Bij levering verrassend door een mentos in mijn doosje. Was er van overtuigd dat werknemer deze was verloren bij inpakken. Bekijk de factuur staat er bij omschrijving : iets lekkers voor tijdens de montage!
Geweldig wat een service, top hoor! Ga zo door!
Snelle levering en geweldig producten en prijs kwaliteit!

Hans T beoordeelde op 2015-09-15

Snelle levering en keurig verpakt. In verpakking een lekkere versnapering.
Prijs is echt laag. Je wordt via e-mail op de hoogte gehouden van verzending etc.
Wieldoppengigant is een aanrader.

Fern beoordeelde op 2015-07-15

Prima bedrijf met ouderwets-Nederlandse service. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Website heel zorgvuldig, duidelijke voorwaarden, goede tips; zelfs een begrijpelijk samengestelde instructievideo. Bestellen via website heel gemakkelijk. Wieldoppen vrijdagavond laat besteld, dinsdag binnen. Piekfijne conditie: fabrieksverpakking was met de hand verstevigd, doppen individueel met folie beschermd. Aanrader.

Bart Jan beoordeelde op 2015-06-30

Zaterdag avond besteld en dinsdag ochtend geleverd, was goed ingepakt en er zat een rolletje Mentos bij, super!

Maarten Vanlerberghe beoordeelde op 2015-04-05

Na simpelweg te vragen wanneer een soort wieldop beschikbaar zou zijn, kreeg ik meteen uitgebreid antwoord over de beschikbaarheid. De wieldoppen waren niet meer beschikbaar maar de persoon in kwestie wist misschien wel ergens nog een set liggen.
Hij is op zoek gegaan en heeft me op de hoogte gehouden.
Na het vinden kreeg ik een mooie e-mail en legde hij de doppen opzij dot mijn internationale overboeking aankwam, bij en net voor verzending ook nog eens bevestiging gekregen.
4 sterren garantie omdat ik hier nog geen ervaring mee heb maar lijkt me zeker in orde!
Klantenservice 200%!

2015