Hanzeweg 9C

Mystery shopper

Lees
waarom

Philippe Martens beoordeelde op 2019-08-20

Snelle levering, goed product. Top!

m.regeling beoordeelde op 2019-08-18

Htl reparatieservice beoordeelde op 2019-08-17

goede service, netjes en op tijd bezorgd, kwaliteit van het product wat minder, ringen afgesteld volgens beschrijving toch braken er nog 2 nokken af.
Het verschil tussen goed en uitstekend ligt niet aan de webwinkel maar aan het product de service van de webwinkel is uitstekend en een echte aanrader

Antes beoordeelde op 2019-08-15

Super service en zeker aan te bevelen! Wieldoppen waren niet op voorraad bij de leverancier en ik werd prima op de hoogte gehouden. Hij stelde zelf voor om het bedrag terug te storten en zodra de wieldoppen weer op voorraad waren werd ik direct op de hoogte gebracht en de volgende dag had ik ze al inhuis.

Haider Azhar beoordeelde op 2019-08-13

Erg tevreden over zowel het product als de service!

V oosten beoordeelde op 2019-08-11

Snel geleverd, prima service dat je met een foto van je bankopdracht snel geleverd kan krijgen

Maaike Dekkinga beoordeelde op 2019-08-09

Goed

Erik beoordeelde op 2019-08-09

👍

Kimberley Kempink beoordeelde op 2019-08-08

Zondag besteld, dinsdag in huis inclusief wat lekkers! Zeer tevreden

J.R Ter Horst beoordeelde op 2019-08-08

Alles goed geregeld

Daniela vd Hoeven beoordeelde op 2019-08-07

Je moet er zelf de stickers opplakken die bovendien ook nog slecht hechten op het plastic
Dit was niet echt duidelijk gemaakt op de website waar alleen vermeld staat: stickers
Niet waarvoor of dat je die zelf moet plakken.

Reactie van WieldoppenGigant:
Geachte mevrouw v/d Hoeven,
Bij deze willen wij u danken voor de negatieve beoordeling maar nemen toch even de tijd om toch even te reageren op uw opmerking over de spaken stickers:
Het volgende staat in de tekst bij de door u bestelde wieldoppen, en ook bij de andere wieldoppen die met deze spaken sticker geleverd worden:
1: (*vel stickers die u zelf kunt plaatsen)
2: ........en een set rode stickers voor de spaken
3: (wij raden aan om de ondergrond goed te ontvetten met bijvoorbeeld alcohol of acrysol voordat u gaat plakken).
4: En dan staat er onder de grote foto ook nog eens een 4e foto waarop de rode spaken en rondjes staan afgebeeld.
Vervolgens krijgt u van ons bij de wieldoppen een factuur waar nog eens op staat:
5: 16 inch RODE spaken+rondjes voor Maxim WG1567XX (zilver) en WG1582XX (zwart).
Vel met "spaken" en rondjes kunt u vinden in de doos tussen de 2 kartonnetjes.
LET OP!! -->VOORDAT U DE "SPAKEN" GAAT PLAKKEN DE WIELDOPPEN GOED ONTVETTEN".
Na 5 x allerlei info geschreven te hebben weet ik niet hoe ik het nu nog duidelijker kan make dat er sticker/spaken bij geleverd worden die u zelf moet plakken en waarvoor u de ondergrond moet ontvetten.
Hierbij de link naar de wieldoppen zodat de lezeres van een review met 1 ster kunnen lezen waar het om gaat:

WieldoppenGigant.nl

Johan Hobbel beoordeelde op 2019-08-05

snelle levering en duidelijke handleiding

Derks H.A. beoordeelde op 2019-08-02

Sympathieke telephonische hulp/voorlichting. Vlotte verzending en prima doppen!

HJJM jansen beoordeelde op 2019-08-01

goed verpakt, snel geleverd en een rol Mentos cadeau! Hulde...

Johnny Lanting beoordeelde op 2019-08-01

Roy Neirynck beoordeelde op 2019-08-01

mooie wieldoppen zoals op de afbeelding

Johny Theunissen beoordeelde op 2019-07-31

Snelle levering, product voldoet aan beschrijving.

M Van Dijk beoordeelde op 2019-07-31

Snel in huis, mooie wieldoppen. Product voldoet goed aan de omschrijving.

Ludie Boelens beoordeelde op 2019-07-30

Als alle webwinkels/shops zo zouden werken (persoonlijk contact , thuis bezorging, enz.) meer dan goed.
Maar, niet iedereen houd van pepermunt de volgende keer graag chocolade.

Vesters beoordeelde op 2019-07-29

Netjes, goede communicatie, snelle levering.