Hanzeweg 9C

Mystery shopper

Lees
waarom

T. Merkx beoordeelde op 2018-09-24

beste keus, scherpe prijzen en snelle levering. Top !

Erik nijveld beoordeelde op 2018-09-24

Prima wieldoppen staat mooi snelle levering

A. de Groot beoordeelde op 2018-09-24

Doen wat ze beloven en leveren een uitstekende kwaliteit!

Frank Custers beoordeelde op 2018-09-24

Goede service

E.A.Limburg beoordeelde op 2018-09-24

Helaas een wieldop beetje beschadigd. Wij denken dat de post. Nl het pakket heeft opengemaakt helaas te laat gezien. Pakket was open gescheurd. Er zou nog een aardigheidje in gezeten hebben wat er niet meer in zat. Heb foto naar wieldoppen gigant gestuurd. Wat super krijgen gewoon een nieuwe wieldop. Terwijl ik de stukkende doos heb aangenomen. Echt super service. En de doppen zien er trouwens prachtig uit erg blij mee.

isabelle de smet beoordeelde op 2018-09-24

perfecte service,hulp bij me keuze en snel geleverd

G.L KOCH beoordeelde op 2018-09-18

Snelle levering,goed ingepakt zeer tevreden!

Willem Jaap Zwart beoordeelde op 2018-09-17

Bestelde wieldoppen waren niet leverbaar. Telefonisch netjes contact gezocht door wieldoppengigant. Andere uitgezocht; van de beloofde korting op de meerprijs kwam niets meer terug. Levering was in slordig ingepakte doos.

J.G.Naudts beoordeelde op 2018-09-17

Uitstekende en snelle levering. Zeer correcte leveringsvoorwaarden. Na fout mijnerzijds eenvoudig contact en snel herstel. Aanbeveling!

mazda2 bestuurder beoordeelde op 2018-09-17

Snelle en accurate levering voor een nette prijs. Blijkt er bij uitpakken ook nog een attentie bij te zitten.
Bij een eerdere bestelling ook nette service rondom retourneren.

Rob Aerdts beoordeelde op 2018-09-17

goede prijs/kwaliteit en rappe bezorging vandaar uitstekend.

Herman Roelofs beoordeelde op 2018-09-17

Duidelijke website, scherpe prijzen, goede communicatie , snel le levering en goede producten.

S. Gerkema beoordeelde op 2018-09-17

H. Sieders beoordeelde op 2018-09-17

Keurig geleverd wat besteld was , met een extraatje

Dunas beoordeelde op 2018-09-17

Product besteld, volgende dag geleverd. Helaas gebroken in de verpakking aangekomen.
Binnen een dag reactie. En de volgende dag het vervangende product in huis. Top service.

o de rooij beoordeelde op 2018-09-17

mooie wieldoppen en nette verzending

Jan Holten beoordeelde op 2018-09-17

Supersnelle levering, mooie wieldoppen en goede prijs.

M.b. Prent beoordeelde op 2018-09-17

Keurig afgehandeld

Larissa beoordeelde op 2018-09-17

Had ze savonds besteld en de volgende dag al binnen! Echt top snelle service en goeie prijs!

J. van Berlo beoordeelde op 2018-09-17

tevreden, levering volgens afspraak.