Hanzeweg 9C

Mystery shopper

Lees
waarom

R. Reuser beoordeelde op 2019-04-21

Wij zijn zeer tevreden over de WieldoppenGigant, zeer goede service en klantvriendelijkheid! Wij hadden per abuis verkeerde wieldoppen ontvangen, deze zijn gewoon teruggenomen en op ons verzoek is het aankoopbedrag gecrediteerd. Zeer goede en nette service!

aannemingsbedrijf Hoeksche Waard beoordeelde op 2019-04-19

Netjes verpakt, zeer snelle levering en met een zakje paaseitjes als bonus👍🏻👍🏻

R de beer beoordeelde op 2019-04-17

Snel en goed

P.janssen beoordeelde op 2019-04-16

Snelle levering, vandaag besteld en een 2 dagen later in huis. Bedankt Wieldoppen Gigant!

piersma beoordeelde op 2019-04-16

Kees van der Heijden beoordeelde op 2019-04-16

Iets bestellen en het dan geleverd krijgen zoals het hoort

Michel Doornbos beoordeelde op 2019-04-14

De bestelling was snel en correct geleverd. Het plastic is vrij stug en dus lastiger om dit te monteren. Originele wieldoppen zijn van een zachtere plastic.

Reactie van WieldoppenGigant:
Goedenavond meneer Doornbos,
Dank voor uw beoordeling. Wel willen wij opmerken dat de wieldoppen inderdaad van een ander materiaal, ABS kunststof, zijn dan de originele wieldoppen. Maar als u het filmpje, de handleiding en de instructies op de wieldoppen volgt is het toch niet zo moeilijk om de wieldoppen te plaatsen en ik denk ook dat u dit wel gelukt is.
Wel is het uitkijken met de grote gaten in de wieldoppen die u gekozen heeft omdat de rand bij de gaten niet zo breed is.
Daarnaast wil ik nog graag een opmerking plaatsen dat een set van 4 wieldoppen die wij leveren in de meeste gevallen een stuk goedkoper (€24,99 inclusief verzending) is dan één originele wieldop en dat daarom de meeste klanten voor een universele goedkopere set gaan om zo hun auto weer een nieuw uiterlijk te geven.

Eric van de Pol beoordeelde op 2019-04-13

Zoals beloofd de volgende dag geleverd!

H.J. Vos- de Groot beoordeelde op 2019-04-13

Snelle levering, porto vrij en voordelig!

Bert beoordeelde op 2019-04-13

Snel geleverd in goede verpakking.

Trudy Boon beoordeelde op 2019-04-13

Snel, netjes verpakt. Voldoet aan verwachtingen

jp vermeulen beoordeelde op 2019-04-13

Perfect goedkoop en snel

Erik van Veen beoordeelde op 2019-04-13

Alles okee

Ronny Van Hoey beoordeelde op 2019-04-13

Goed passend, prijs kwaliteit 10/10 , snelle vlotte levering.

A dorre beoordeelde op 2019-04-12

zeer snellen service

Ploum beoordeelde op 2019-04-10

Prima en snelle levering.
Idem met ruilservice. Dikke pluim.

Loe Hofmans beoordeelde op 2019-04-10

S nelle levering prima product.

A. Hendrikx beoordeelde op 2019-04-09

Prima. Besteld en snel geleverd.