Jan Ligthartstraat 1
1817 MR Alkmaar

MIEKE PETERS beoordeelde op 2018-11-12

Snelle levering. Eerste keer was ik niet thuis en kon mijn bestelling direct veranderen om het naar een postpunt te brengen. Discreet verpakt en een persoonlijke boodschap erbij dat maakt het net ietsje meer speciaal. Ik ga zeker nog bestellen op deze site. mvg Mieke

M. Hartmann beoordeelde op 2018-11-09

product snel in huis!

Peter Timmermans beoordeelde op 2018-11-05

Alles perfect geregeld!

Irma Meijs beoordeelde op 2018-11-04

Ging voorspoedig

Ineke Koster beoordeelde op 2018-11-04

Gemakkelijk te bestellen en correcte en zeer snelle levering.

Frans Nieuwenhuis beoordeelde op 2018-11-04

Prima webshop. Snelle levering.

henk kelderman beoordeelde op 2018-11-04

Prima snelle levering

Daniel Wouters beoordeelde op 2018-11-04

Heb bestellig gedaan en perfeckt thuis geleverd had een mail ontvangen dat het een dag later zou geleverd worden en dit was correct nageleefd. Dus zeer tevreden

S.M Nijdam beoordeelde op 2018-11-03

Ik gebruik nu een jaar de cbd olie.. Zonder dit middel kan ik niet lopen en mijn dagelijkse dingen doen..Dus zeer dankbaar dat het er is..

joop van der lei beoordeelde op 2018-11-02

Snelle en accurate levering

Henk beoordeelde op 2018-11-01

goed

Anouschka Davelaar beoordeelde op 2018-11-01

A.W. van Beveren beoordeelde op 2018-10-31

Snelle levering en gratis verzending ! TOP.

sandra devies beoordeelde op 2018-10-30

heel goed werkt perfect voor mijn darmen en word er rustiger van en slaap beter.zeer goed allemaal.

suzanne herron beoordeelde op 2018-10-30

Snelle levering .product voldoet aan verwachting.

hennie kleeefstra beoordeelde op 2018-10-30

snel gekregen prima verpakt helemaal top

Guido Moers beoordeelde op 2018-10-28

Snelle levering, prijs kwaliteit is goed

Fi beoordeelde op 2018-10-28

Goede producten en snel geleverd

nicolas bisoffi beoordeelde op 2018-10-27

Heel goede service

Adriana Tindal beoordeelde op 2018-10-26

Goede kwaliteit en goede levering