Jan Ligthartstraat 1
1817 MR Alkmaar

P Beeloo beoordeelde op 2019-09-18

Proefflesje CBD olie gebruikt. Dit is een geweldige service. Ik heb een beetje kunnen experimenteren met de dosering en een indicatie gekregen van wat het voor mij zou kunnen doen. Een prima tester.

P Beeloo beoordeelde op 2019-09-18

Hennie Van den Hazel beoordeelde op 2019-08-19

Goede service en snel geleverd

Esther Euverink beoordeelde op 2019-08-17

Snel geleverd en meer dan een prima product. Top!

Jorrit Van Der Mei beoordeelde op 2019-08-15

goede levering en genoeg informatie en je kan ze altijd bellen of mailen als je vragen hebt.

Nicky* van Meer beoordeelde op 2019-08-12

good

andre stam beoordeelde op 2019-08-09

merk het niet egt

Dimitri beoordeelde op 2019-08-09

Donderdag besteld, vrijdag in huis!
Product volledig conform (hoge) verwachting

Jan beoordeelde op 2019-08-09

Ik kan wietolie.nl van harte aanbevelen. Ik wilde nog wat advies over dat wat ik wilde gaan gebruiken en had een leuk telefoongesprek met de mensen van wietolie die een duidelijke uitleg gaven over het meest geschikte product voor mijn geval en het gebruik ervan. De levering was prima en ik kreeg ook nog een gratis proefmonstertje erbij, altijd leuk. Ik ben tevreden!

vr. gr.

Jan

Dennis beoordeelde op 2019-08-09

Ik dank jullie voor alle hulp. Jullie hebben er een vaste klant bij. :)

Jesper beoordeelde op 2019-08-09

Goede service! Snelle verzending. Persoonlijke noot bij de bestelling. Ga zo door!

Kiki beoordeelde op 2019-08-09

Zeer tevreden. Nemen de tijd om je vragen te beantwoorden.

Marianne Pegel beoordeelde op 2019-08-07

Supersnelle verzending top!

paul bakker beoordeelde op 2019-08-05

prima

Pieter van Oosten beoordeelde op 2019-08-05

Duidelijke informatie en een correcte bezorging

Kees Kerremans beoordeelde op 2019-08-05

Prima olie

C.C. van Zelst beoordeelde op 2019-08-04

Beste.....

Ben tevreden over de snelle afhandeling.

M.v.g. Carla

ahm stam sijm beoordeelde op 2019-07-31