Aalsmeerderweg 98 B-Boven
1432 CT Aalsmeer

8,0

Marjon smith beoordeelde op 2017-04-08

Hallo,

Wij vinden het niet gemakkelijke om de wifireapeater te installeren ondanks de handleiding. Na verscheidene pogingen is het ons nog steeds niet gelukt om de wifireapeater te installeren. We hebben verschillende keren gereset ook dat hielp niet. Kunnen we een klantenservice bellen om om hulp te vragen. Wij horen van u.
Marjon Smith

jorg kerkhof beoordeelde op 2017-03-16

geen melding ontvangen wanneer de levering is.

Reactie van WifiRepeater.nl:
Dag Jorg,

ten eerste hartelijk dank voor de beoordeling, alleen vervelend dat u geen bericht heeft ontvangen. Zoals ook in mijn email vermeld, stuurt DHL de Track&Trace emails normaal gesproken automatisch. Helaas weet ik niet wat er fout gegaan is, maar ik ga het aankaarten bij ze om er voor te zorgen dat dit niet weer gebeurd.

Vriendelijke groeten,
Paul Olij

M.K.J. Tyc beoordeelde op 2017-03-12

Snel cobtact, Uitstekende service! Snelle levering

Henk Ferdinandus beoordeelde op 2017-03-04

Prima service

serge domin beoordeelde op 2017-03-03

installatie niet gelukt.............met router van ziggo

Reactie van WifiRepeater.nl:
Dag Serge,

dat is jammer om te horen. Zelf heb ik geen berichtje met vragen over de installatie ontvangen, heeft u wel contact gehad met de Gembird helpdesk? Zo niet, dan kunt u contact met ze opnemen via helpdesk@gembird.nl

Als u wilt kunt u ook de repeater terugsturen naar ons en u geld terugkrijgen.

Graag hoor ik het.
Vriendelijke groeten,
Paul Olij

T.G Franzelli beoordeelde op 2017-01-23

Uitstekend en prima service.

Wim Eijkhout beoordeelde op 2017-01-05

Goede snelle service

YCM beoordeelde op 2016-12-20

uiterst snelle levering.

Monique beoordeelde op 2016-11-19

De levering was en snel en compleet. Het was plezierig dat er een email was met daar in de link voor de instructies voor de wifi repeater. Het lukte in eerste instantie niet maar door de wifi repeater eerst uit en daarna weer in het stopcontact te steken ging het verder gesmeerd.

2016